+(373) 60-10-6666Contacta╚Ťi-ne
  1. Principala
  2. Întrebări și răspunsuri
  3. Cât costă crearea site-ului?

Stabilirea pre╚Ťului site-ului ╚Öi ce influen╚Ťeaz─â la fixarea pre╚Ťurilor acestuia

L─âsa╚Ťi o cerere

Dezvoltarea site-urilor web — este unul dintre acele IT-servicii, pentru care este practic imposibil de a afla imediat cât cost─â crearea site-ului. Pre╚Ťurile pentru crearea site-ului depind foarte mult de destina╚Ťie ╚Öi dificultatea proiectului, termene ╚Öi calificarea celui care execut─â sarcina. Chiar apelând la diferite companii dumneavoastr─â ve╚Ťi primi un bon de plat─â, care se va diferen╚Ťia semnificativ. ╚śi ideea nu este atât în costul dezvolt─ârii site-ului, care este preluat de persoana responsabil─â, cât în volumul de lucru inclus în suma specificat─â. Dar, s─â le lu─âm pe toate la rând.

C├ót cost─â crearea site-ului? Diversitatea site-urilor web ╚Öi pre╚Ťurile acestora

La c─âutarea informa╚Ťiei despre «cât va costa crearea site-ului?» dumneavoastr─â v─â vei întâlni cu o varia╚Ťie de pre╚Ť de la 100 pân─â la 100000€ ╚Öi mai mult. S─â ne clarific─âm cu toate pe rând. S─â începem prin stabilirea costului în conformitate cu tipul resursei web.

cat cost crearea unui site

  • Site carte de vizit─â. De obicei acesta este compus dintr-o singur─â pagin─â web ╚Öi este îndreptat spre atragerea aten╚Ťiei clien╚Ťilor poten╚Ťiali. Aceast─â resurs─â con╚Ťine datele cheie despre organiza╚Ťie (adres─â, contacte), activitatea acesteia, servicii/produse. Dac─â pre╚Ťul pentru dezvoltarea site-ului vi se pare prea mare, pre╚Ťul pentru site carte de vizit─â va fi mai mic — de la 800 €.

  • Online-magazin. O platform─â complet─â pentru realizarea vânz─ârilor online, care poate fi compus─â dintr-un num─âr aproape nelimitat de pagini. Dac─â portalul a fost elaborat de c─âtre profesioni╚Öti, atunci acesta este capabil s─â transforme în clien╚Ťi pân─â la 85% din vizitatori. Dac─â v─â intereseaz─â o astfel de elaborare a site-urilor, pre╚Ťurile încep de la 1200 €. De ace╚Öti bani dumneavoastr─â primi╚Ťi practic o afacere preg─âtit─â sub cheie.

  • Pagin─â de landing. Este o resurs─â web de o pagin─â, dar func╚Ťional─â, care nu cost─â mult, iar perioada de realizare este scurt─â. Este o op╚Ťiune bun─â pentru colectarea lead-urilor, contactelor, organizarea promo╚Ťiilor, ╚Öi respectiv m─ârirea vânz─ârilor. Pagina de landing este adaptat─â pentru promovarea prin motoarele de c─âutare, de aceea aduce rapid rezultat. Dac─â v-a╚Ťi decis s─â comanda╚Ťi un site, pre╚Ťul pentru elaborare în compania Studio Webmaster v─â va surprinde pl─âcut — de la 400 € pentru un landing page care vinde.

  • Site corporativ. Este reprezentarea direct─â a companiei dumneavoastr─â în re╚Ťeaua internet. Tr─âs─âtura distinctiv─â a tipului dat de site este în primul rând faptul c─â acesta reprezint─â un instrument de imagine care întotdeauna trebuie s─â corespund─â stilului corporativ al companiei ╚Öi s─â inspire încredere utilizatorilor, de aceea un rol important aici îl joac─â designul site-ului. De asemenea, site-ul corporativ poate func╚Ťiona în rol de internet-magazin, deoarece în func╚Ťionalul acestuia sunt toate modulele necesare: amplasarea produselor/serviciilor, achitarea online. Pre╚Ťul site-ului corporativ începe de la 1200 €

H2 De ce depinde costul cre─ârii site-ului?

Planul de dezvoltare a site-ului

Dup─â cum deja a fost men╚Ťionat mai sus categoria de pre╚Ť a costului site-ului este mare ╚Öi pentru aceasta exist─â motive corespunz─âtoare. Determinarea tipului de site nu este suficient─â pentru a determina exact cât valoreaz─â un site, deoarece pentru a identifica pre╚Ťul exact trebuie de luat în considerare urm─âtorii factori principali:

1. Tipul resursei de internet. Unul dintre cei mai importan╚Ťi factori pentru identificarea costului site-ului. În dependen╚Ť─â dac─â este vorba de landing page sau online-magazin, cantitatea de lucru va fi total diferit─â. Dac─â v-a╚Ťi decis s─â lansa╚Ťi prima afacere în internet cu o cantitate nu foarte mare de produse, atunci trebuie s─â atrage╚Ťi aten╚Ťia la landing page, deoarece a╚Öa dumneavoastr─â ve╚Ťi economisi o parte important─â a bugetului.

2. Hosting provider. Hosting este locul unde sunt salvate toate fi╚Öierele site-ului dumneavoastr─â. Acum exist─â o alegere mare de hosting provider. La ce trebuie s─â atrage╚Ťi aten╚Ťia:

  • La alegerea hostingului întotdeauna trebuie s─â v─â baza╚Ťi pe cât de mult acesta este vizitat. Pentru site-urile care sunt vizitate mai pu╚Ťin de 1500-3000 de oameni pe zi este îndeajuns a achizi╚Ťiona un hosting virtual. Esen╚Ťa sa const─â în faptul c─â pe un server exist─â mai multe site-uri împreun─â cu al dumneavoastr─â ╚Öi toate împ─ârt─â╚Öesc între ele puterea serverului (procesor, memorie). Pre╚Ťul unui astfel de hosting va fi de la 2 pân─â la 10 USD.

  • Spa╚Ťiu pe disc — cu cât mai mult, cu atât mai scump. Pentru un site mic este suficient 1-2 GB.

3. Cantitatea paginilor cu design unic. Acest factor de pre╚Ť depinde în mod direct de tipul de site ales. Cu cât mai multe pagini, cu atât mai mult timp va fi cheltuit la dezvoltarea ╚Öi aplicarea designului ╚Öi cu atât mai mult va costa crearea site-ului. Iat─â cantitatea aproximativ─â a paginilor, a diferitor tipuri de site-uri:

  • Landing page – 1 pagin─â.

  • Site carte de vizit─â — de la 3 pân─â la 10 pagini.

  • Site corporativ — de la 10 pân─â la 50 pagini

  • Internet magazin — de la 50 ╚Öi mai multe pagini.

4. CMS-ul site-ului. Este un sistem de control, al c─ârui principal─â sarcin─â este de a edita ╚Öi crea tot con╚Ťinutul site-ului. Acum, pe pia╚Ťa industriei IT exist─â o cantitate uria╚Ö─â de CMS cu o mas─â mare de func╚Ťionalit─â╚Ťi implementate, iar abunden╚Ťa func╚Ťiilor nu este întotdeauna justificat─â în practic─â, deoarece în majoritatea cazurilor pur ╚Öi simplu nu v─â vor fi utile. V─â sf─âtuim s─â v─â adresa╚Ťi la un studio web în timpul alegerii, deoarece CMS-ul (Sistemul de Administrare a Con╚Ťinutului) site-ului este ceea cu ce va trebui s─â lucra╚Ťi în viitor, iar s─â seteze sistemul de gestionare a site-ului în conformitate cu sarcinile dumneavoastr─â ╚Öi s─â deconecteze toate lucrurile inutile, astfel încât s─â nu petrece╚Ťi ore întregi în c─âutarea modului de a edita un con╚Ťinut al site-ului sau altul, va putea doar un studio web profesional.

5. Implementarea modulelor. Pentru o vizualizare mai entuziast─â ╚Öi mai comod─â a resursei dvs. web, pute╚Ťi apela la implementarea suplimentar─â a modulelor pe site-ul dvs. ╚śi de╚Öi pre╚Ťurile pentru dezvoltarea ╚Öi implementarea modulelor sunt destul de costisitoare, haide╚Ťi s─â lu─âm drept exemplu un online-magazin ╚Öi s─â analiz─âm de care module ave╚Ťi nevoie pentru a nu pierde bugetul suplimentar în zadar. Ce este necesar:

  • Conectarea sistemului de achitare pe site.

  • Dezvoltarea ╚Öi implementarea chat-bot pentru siteÔÇő.

  • Modulul «Distribuire» (ofer─â posibilitatea de a forma o baz─â pentru distribuire clien╚Ťilor poten╚Ťiali pe mail).

  • Modulul «C─âutare pe site». Este creat pentru ca utilizatorul s─â poat─â g─âsi rapid produsul de care are nevoie. Unul dintre cele mai populare module din internet ╚Öi foarte folositor.

  • Modulul «Blog». Un instrument excep╚Ťional în mâinile unui utilizator cu experien╚Ť─â. Blogul v─â va ajuta s─â prezenta╚Ťi informa╚Ťii ╚Öi ╚Ötiri de la prima persoan─â, ceea ce în primul rând va afecta pozitiv reputa╚Ťia site-ului. Cu prezentarea corect─â a informa╚Ťiilor în blog se poate de ajutat în atragerea noilor clien╚Ťi, condi╚Ťionând surse suplimentare de venit.

  • Modulul «Recenzii». Permite internet utilizatorilor s─â lase comentarii, sugestii, note.

6. Volumul con╚Ťinutului preg─âtit ╚Öi amplasat. Da, bineîn╚Ťeles c─â pute╚Ťi scrie ╚Öi încorpora singur con╚Ťinut pe site (bazându-v─â pe faptul c─â dumneavoastr─â cunoa╚Öte╚Ťi mai multe, decât un ''oarecare'' copywriter), dar un SEO text corect optimizat, nu numai c─â va fi pl─âcut de citit pentru utilizatori, dar ╚Öi v─â va promova în topul sistemelor de c─âutare, iar aceasta poate doar o persoan─â cu cuno╚Ötin╚Ťe ample în SEO-promovare. Aici posibil c─â este anume acel caz când trebuie cheltui╚Ťi ╚Öi s─â apela╚Ťi un SEO copywriter profesional.

7. Cantitatea versiunilor de limb─â ale resursei web ╚Öi altele. Aici totul depinde de publicul dumneavoastr─â ╚Öi de amploarea promov─ârii voastre. Dac─â dumneavoastr─â v─â conduce╚Ťi afacerea într-o ╚Ťar─â în care o parte semnificativ─â a popula╚Ťiei vorbe╚Öte o limb─â, merit─â s─â face╚Ťi o singur─â versiune de limb─â a site-ului, economisind astfel o parte din buget. În viitor, pute╚Ťi ad─âuga întotdeauna o versiune de limb─â.

8. Urgen╚Ťa execut─ârii (proiectele “pentru ieri” sunt întotdeauna mai scumpe). Aici totul este simplu, dac─â proiectul arde ╚Öi acesta trebuie f─âcut într-un termen scurt, atunci va trebui de achitat mai mult.

9. Cantitatea speciali╚Ötilor implica╚Ťi. Un factor care merit─â o aten╚Ťie suplimentar─â. La crearea site-ului exist─â multe etape începând cu programare ╚Öi dezvoltarea designului site-ului web ╚Öi terminând cu seo-speciali╚Öti. Aici dumneavoastr─â pute╚Ťi economisi apelând la un me╚Öter-web care poate prelua aproape toate lucr─ârile, dar trebuie de specificat c─â în practic─â ob╚Ťine╚Ťi o surs─â internet de mâna a doua, care pu╚Ťin probabil va fi pe placul utilizatorilor. Sfat, dac─â dumneavoastr─â elabora╚Ťi un proiect de amploare (online-magazin), atunci programarea, designul ╚Öi promovarea trebuie s─â se realizeze de speciali╚Öti diferi╚Ťi, ceea ce va spori unicitatea resursei dumneavoastr─â web atât în ochii utilizatorilor, cât ╚Öi în sistemele de c─âutare.

Ce trebuie s─â ╚Öti╚Ťi ├«nainte de a concretiza pre╚Ťurile la dezvoltarea site-urilor?

crearea unui site

Pentru a solicita propunerea comercial─â într-o companie IT ╚Öi a primi costul real de realizare a proiectului, trebuie s─â cunoa╚Öte╚Ťi r─âspunsurile la urm─âtoarele întreb─âri:

  • Ce scopuri ╚Öi sarcini va realiza site-ul web?

  • Ce func╚Ťii vor fi prezente pe acesta?

  • Câ╚Ťi vizitatori unici dori╚Ťi s─â primi╚Ťi?

  • Ave╚Ťi oare nevoie de o elaborare individual─â a designului, care va accentua avantajos produsele/serviciile propuse?

Cu cât mai mult─â informa╚Ťie dumneavoastr─â ve╚Ťi putea prezenta companiei responsabile pentru proiect, cu atât mai exact aceasta v─â va putea numi un pre╚Ť pentru dezvoltarea site-ului. Apela╚Ťi speciali╚Ötii de la Studio Webmaster chiar acum ╚Öi noi v─â vom consulta cât va costa resursa dumneavoastr─â web, dar de asemenea ve╚Ťi ob╚Ťine o ofert─â comercial─â avantajoas─â în decurs de 24 de ore.

🔎FAQ: ├Äntreb─âri frecvente despre costul cre─ârii unui site

① Ce tipuri de site-uri exist─â❓

🗹 
  • site - c─âr╚Ťi de vizit─â;
  • site - promo╚Ťional;
  • pagina de destina╚Ťie;
  • site web corporativ;
  • portal;
  • site - vitrin─â;
  • magazin online.

⓶  Ce determin─â pre╚Ťul cre─ârii unui site web❓

🗹 Pre╚Ťul dezvolt─ârii site-ului web depinde de:
  • volumul paginilor dezvoltate;
  • num─ârul de func╚Ťionalit─â╚Ťi implementate pe site;
  • num─ârul de elemente de proiectare a site-urilor web dezvoltate;
  • prezen╚Ťa unui grup administrativ.

③  Ce tipuri de site-uri dezvolt─âm❓

🗹 
  1. Site - carte de vizit─â. Proiectat pentru a posta principalele informa╚Ťii despre companie
  2. Magazin online. Scopul principal al acestui tip de site este de a vinde un număr mare de bunuri și servicii.
  3. Site promo╚Ťional. Sarcina principal─â a site-ului promo╚Ťional este de a aduce un nou brand (bunuri ╚Öi servicii) pe pia╚Ť─â, precum ╚Öi de a forma imaginea companiei.
  4. Landing-page. Un site de o pagină care este potrivit pentru vânzarea unui număr mic de produse / servicii.
  5. Site web corporativ. Reprezentarea complet─â a companiei ╚Öi a re╚Ťelei internetului. Un instrument eficient conceput pentru a atrage clien╚Ťi, precum ╚Öi pentru a men╚Ťine brand-ul companiei.
  6. Portal. Un site care ofer─â utilizatorului servicii interactive care func╚Ťioneaz─â ├«ntr-un singur site web (c─âutare, vreme, ╚Ötiri, discu╚Ťii etc.).
  7. Site de prezentare. Acesta este un site unde se afl─â toate informa╚Ťiile despre bunurile ╚Öi serviciile furnizate. Principala diferen╚Ť─â fa╚Ť─â de magazinul online este c─â site-ul de prezentare nu con╚Ťine posibilitatea de a cump─âra produsul oferit.
  8. Magazinul online. Un site, al c─ârui scop principal este v├ónzarea de bunuri (servicii). Con╚Ťine toate informa╚Ťiile despre bunurile furnizate (foto, descriere, pre╚Ť).

⓸  C├ót cost─â crearea unui site web❓

🗹 
  • Site de prezentare - de la 400 $
  • Magazin online - de la 800 $
  • Site-ul promo - de la 350 $
  • Landing page - de la 300 $
  • Portal online - de la 700 $
  • Site-ul vitrina - de la 600 $
  • Site-ul corporativ - de la 800 $