1. Principala
  2. Întrebări și răspunsuri
  3. Cât costă crearea site-ului?

Stabilirea prețului site-ului și ce influențează la fixarea prețurilor acestuia

Lăsați o cerere

Dezvoltarea site-urilor web — este unul dintre acele IT-servicii, pentru care este practic imposibil de a afla imediat cât costă crearea site-ului. Prețurile pentru crearea site-ului depind foarte mult de destinație și dificultatea proiectului, termene și calificarea celui care execută sarcina. Chiar apelând la diferite companii dumneavoastră veți primi un bon de plată, care se va diferenția semnificativ. Și ideea nu este atât în costul dezvoltării site-ului, care este preluat de persoana responsabilă, cât în volumul de lucru inclus în suma specificată. Dar, să le luăm pe toate la rând.

Cât costă crearea site-ului? Diversitatea site-urilor web și prețurile acestora

La căutarea informației despre «cât va costa crearea site-ului?» dumneavoastră vă vei întâlni cu o variație de preț de la 100 până la 100000€ și mai mult. Să ne clarificăm cu toate pe rând. Să începem prin stabilirea costului în conformitate cu tipul resursei web.

Cât costă crearea site-ului? Diversitatea site-urilor web și prețurile acestora

  • Site carte de vizită. De obicei acesta este compus dintr-o singură pagină web și este îndreptat spre atragerea atenției clienților potențiali. Această resursă conține datele cheie despre organizație (adresă, contacte), activitatea acesteia, servicii/produse. Dacă prețul pentru dezvoltarea site-ului vi se pare prea mare, prețul pentru site carte de vizită va fi mai mic — de la 800 €.

  • Online-magazin. O platformă completă pentru realizarea vânzărilor online, care poate fi compusă dintr-un număr aproape nelimitat de pagini. Dacă portalul a fost elaborat de către profesioniști, atunci acesta este capabil să transforme în clienți până la 85% din vizitatori. Dacă vă interesează o astfel de elaborare a site-urilor, prețurile încep de la 1200 €. De acești bani dumneavoastră primiți practic o afacere pregătită sub cheie.

  • Pagină de landing. Este o resursă web de o pagină, dar funcțională, care nu costă mult, iar perioada de realizare este scurtă. Este o opțiune bună pentru colectarea lead-urilor, contactelor, organizarea promoțiilor, și respectiv mărirea vânzărilor. Pagina de landing este adaptată pentru promovarea prin motoarele de căutare, de aceea aduce rapid rezultat. Dacă v-ați decis să comandați un site, prețul pentru elaborare în compania Studio Webmaster vă va surprinde plăcut — de la 400 € pentru un landing page care vinde.

  • Site corporativ. Este reprezentarea directă a companiei dumneavoastră în rețeaua internet. Trăsătura distinctivă a tipului dat de site este în primul rând faptul că acesta reprezintă un instrument de imagine care întotdeauna trebuie să corespundă stilului corporativ al companiei și să inspire încredere utilizatorilor, de aceea un rol important aici îl joacă designul site-ului. De asemenea, site-ul corporativ poate funcționa în rol de internet-magazin, deoarece în funcționalul acestuia sunt toate modulele necesare: amplasarea produselor/serviciilor, achitarea online. Prețul site-ului corporativ începe de la 1200 €

H2 De ce depinde costul creării site-ului?

H2 De ce depinde costul creării site-ului?

După cum deja a fost menționat mai sus categoria de preț a costului site-ului este mare și pentru aceasta există motive corespunzătoare. Determinarea tipului de site nu este suficientă pentru a determina exact cât valorează un site, deoarece pentru a identifica prețul exact trebuie de luat în considerare următorii factori principali:

1. Tipul resursei de internet. Unul dintre cei mai importanți factori pentru identificarea costului site-ului. În dependență dacă este vorba de landing page sau online-magazin, cantitatea de lucru va fi total diferită. Dacă v-ați decis să lansați prima afacere în internet cu o cantitate nu foarte mare de produse, atunci trebuie să atrageți atenția la landing page, deoarece așa dumneavoastră veți economisi o parte importantă a bugetului.

2. Hosting provider. Hosting este locul unde sunt salvate toate fișierele site-ului dumneavoastră. Acum există o alegere mare de hosting provider. La ce trebuie să atrageți atenția:

  • La alegerea hostingului întotdeauna trebuie să vă bazați pe cât de mult acesta este vizitat. Pentru site-urile care sunt vizitate mai puțin de 1500-3000 de oameni pe zi este îndeajuns a achiziționa un hosting virtual. Esența sa constă în faptul că pe un server există mai multe site-uri împreună cu al dumneavoastră și toate împărtășesc între ele puterea serverului (procesor, memorie). Prețul unui astfel de hosting va fi de la 2 până la 10 USD.

  • Spațiu pe disc — cu cât mai mult, cu atât mai scump. Pentru un site mic este suficient 1-2 GB.

3. Cantitatea paginilor cu design unic. Acest factor de preț depinde în mod direct de tipul de site ales. Cu cât mai multe pagini, cu atât mai mult timp va fi cheltuit la dezvoltarea și aplicarea designului și cu atât mai mult va costa crearea site-ului. Iată cantitatea aproximativă a paginilor, a diferitor tipuri de site-uri:

  • Landing page – 1 pagină.

  • Site carte de vizită — de la 3 până la 10 pagini.

  • Site corporativ — de la 10 până la 50 pagini

  • Internet magazin — de la 50 și mai multe pagini.

4. CMS-ul site-ului. Este un sistem de control, al cărui principală sarcină este de a edita și crea tot conținutul site-ului. Acum, pe piața industriei IT există o cantitate uriașă de CMS cu o masă mare de funcționalități implementate, iar abundența funcțiilor nu este întotdeauna justificată în practică, deoarece în majoritatea cazurilor pur și simplu nu vă vor fi utile. Vă sfătuim să vă adresați la un studio web în timpul alegerii, deoarece CMS-ul (Sistemul de Administrare a Conținutului) site-ului este ceea cu ce va trebui să lucrați în viitor, iar să seteze sistemul de gestionare a site-ului în conformitate cu sarcinile dumneavoastră și să deconecteze toate lucrurile inutile, astfel încât să nu petreceți ore întregi în căutarea modului de a edita un conținut al site-ului sau altul, va putea doar un studio web profesional.

5. Implementarea modulelor. Pentru o vizualizare mai entuziastă și mai comodă a resursei dvs. web, puteți apela la implementarea suplimentară a modulelor pe site-ul dvs. Și deși prețurile pentru dezvoltarea și implementarea modulelor sunt destul de costisitoare, haideți să luăm drept exemplu un online-magazin și să analizăm de care module aveți nevoie pentru a nu pierde bugetul suplimentar în zadar. Ce este necesar:

  • Conectarea sistemului de achitare pe site.

  • Dezvoltarea și implementarea chat-bot pentru site​.

  • Modulul «Distribuire» (oferă posibilitatea de a forma o bază pentru distribuire clienților potențiali pe mail).

  • Modulul «Căutare pe site». Este creat pentru ca utilizatorul să poată găsi rapid produsul de care are nevoie. Unul dintre cele mai populare module din internet și foarte folositor.

  • Modulul «Blog». Un instrument excepțional în mâinile unui utilizator cu experiență. Blogul vă va ajuta să prezentați informații și știri de la prima persoană, ceea ce în primul rând va afecta pozitiv reputația site-ului. Cu prezentarea corectă a informațiilor în blog se poate de ajutat în atragerea noilor clienți, condiționând surse suplimentare de venit.

  • Modulul «Recenzii». Permite internet utilizatorilor să lase comentarii, sugestii, note.

6. Volumul conținutului pregătit și amplasat. Da, bineînțeles că puteți scrie și încorpora singur conținut pe site (bazându-vă pe faptul că dumneavoastră cunoașteți mai multe, decât un ''oarecare'' copywriter), dar un SEO text corect optimizat, nu numai că va fi plăcut de citit pentru utilizatori, dar și vă va promova în topul sistemelor de căutare, iar aceasta poate doar o persoană cu cunoștințe ample în SEO-promovare. Aici posibil că este anume acel caz când trebuie cheltuiți și să apelați un SEO copywriter profesional.

7. Cantitatea versiunilor de limbă ale resursei web și altele. Aici totul depinde de publicul dumneavoastră și de amploarea promovării voastre. Dacă dumneavoastră vă conduceți afacerea într-o țară în care o parte semnificativă a populației vorbește o limbă, merită să faceți o singură versiune de limbă a site-ului, economisind astfel o parte din buget. În viitor, puteți adăuga întotdeauna o versiune de limbă.

8. Urgența executării (proiectele “pentru ieri” sunt întotdeauna mai scumpe). Aici totul este simplu, dacă proiectul arde și acesta trebuie făcut într-un termen scurt, atunci va trebui de achitat mai mult.

9. Cantitatea specialiștilor implicați. Un factor care merită o atenție suplimentară. La crearea site-ului există multe etape începând cu programare și dezvoltarea designului site-ului web și terminând cu seo-specialiști. Aici dumneavoastră puteți economisi apelând la un meșter-web care poate prelua aproape toate lucrările, dar trebuie de specificat că în practică obțineți o sursă internet de mâna a doua, care puțin probabil va fi pe placul utilizatorilor. Sfat, dacă dumneavoastră elaborați un proiect de amploare (online-magazin), atunci programarea, designul și promovarea trebuie să se realizeze de specialiști diferiți, ceea ce va spori unicitatea resursei dumneavoastră web atât în ochii utilizatorilor, cât și în sistemele de căutare.

Ce trebuie să știți înainte de a concretiza prețurile la dezvoltarea site-urilor?

Ce trebuie să știți înainte de a concretiza prețurile la dezvoltarea site-urilor?

Pentru a solicita propunerea comercială într-o companie IT și a primi costul real de realizare a proiectului, trebuie să cunoașteți răspunsurile la următoarele întrebări:

  • Ce scopuri și sarcini va realiza site-ul web?

  • Ce funcții vor fi prezente pe acesta?

  • Câți vizitatori unici doriți să primiți?

  • Aveți oare nevoie de o elaborare individuală a designului, care va accentua avantajos produsele/serviciile propuse?

Cu cât mai multă informație dumneavoastră veți putea prezenta companiei responsabile pentru proiect, cu atât mai exact aceasta vă va putea numi un preț pentru dezvoltarea site-ului. Apelați specialiștii de la Studio Webmaster chiar acum și noi vă vom consulta cât va costa resursa dumneavoastră web, dar de asemenea veți obține o ofertă comercială avantajoasă în decurs de 24 de ore.

Comanda

🔎FAQ: Întrebări frecvente despre costul creării unui site

① Ce tipuri de site-uri există❓

🗹
  • site - cărți de vizită;
  • site - promoțional;
  • pagina de destinație;
  • site web corporativ;
  • portal;
  • site - vitrină;
  • magazin online.

⓶ Ce determină prețul creării unui site web❓

🗹 Prețul dezvoltării site-ului web depinde de:
  • volumul paginilor dezvoltate;
  • numărul de funcționalități implementate pe site;
  • numărul de elemente de proiectare a site-urilor web dezvoltate;
  • prezența unui grup administrativ.

③ Ce tipuri de site-uri dezvoltăm❓

🗹
  1. Site - carte de vizită. Proiectat pentru a posta principalele informații despre companie
  2. Magazin online. Scopul principal al acestui tip de site este de a vinde un număr mare de bunuri și servicii.
  3. Site promoțional. Sarcina principală a site-ului promoțional este de a aduce un nou brand (bunuri și servicii) pe piață, precum și de a forma imaginea companiei.
  4. Landing-page. Un site de o pagină care este potrivit pentru vânzarea unui număr mic de produse / servicii.
  5. Site web corporativ. Reprezentarea completă a companiei și a rețelei internetului. Un instrument eficient conceput pentru a atrage clienți, precum și pentru a menține brand-ul companiei.
  6. Portal. Un site care oferă utilizatorului servicii interactive care funcționează într-un singur site web (căutare, vreme, știri, discuții etc.).
  7. Site de prezentare. Acesta este un site unde se află toate informațiile despre bunurile și serviciile furnizate. Principala diferență față de magazinul online este că site-ul de prezentare nu conține posibilitatea de a cumpăra produsul oferit.
  8. Magazinul online. Un site, al cărui scop principal este vânzarea de bunuri (servicii). Conține toate informațiile despre bunurile furnizate (foto, descriere, preț).

⓸ Cât costă crearea unui site web❓

🗹
  • Site de prezentare - de la 400 $
  • Magazin online - de la 800 $
  • Site-ul promo - de la 350 $
  • Landing page - de la 300 $
  • Portal online - de la 700 $
  • Site-ul vitrina - de la 600 $
  • Site-ul corporativ - de la 800 $