Webmaster
+(373) 60-10-6666Contactați-ne
  1. Principala
  2. Întrebări și răspunsuri
  3. Cât costă crearea site-ului?

Cât costă crearea site-ului?

Lăsați o cerere

Elaborarea site-urilor web reprezintă unul din serviciile IT, pentru care este practic imposibil să stabilim un singur trafic. Prețurile de creare a site-urilor depind mult de scopul și complexitatea proiectului, termenele de realizare și calificarea executantului. Chiar și adresându-vă în diverse companii, veți primi un bon de plată a serviciilor, care se va diferenția considerabil. Aici nu se ține cont atât de costul pe care-l va lua executantul pentru lucru, cât de volumul de lucru inclus în suma indicată. În continuare, veți obține detalii despre tot, pe rând.

Cât costă un site? Tipurile de site-uri web și costul lor

  • Site-ul - carte de vizită. El de obicei constă dintr-o singură pagină web și servește pentru atragerea clienților potențiali. O asemenea resursă conține informațiile cheie despre organizație (adresă, contacte), activitatea ei, servicii/produse. Dacă vi se pare prea scumpă elaborarea completă a site-ului, prețul cărții de vizită va fi mai mic – de la 800 de euro.

  • Magazinul online. Terenul de vânzări online, care poate conține o cantitate practic nelimitată de pagini web. Dacă portalul este elaborat de profesioniști, atunci el va fi capabil să transforme în clienți până la 85% din vizitatori. Dacă vă interesează o asemenea pregătire a site-urilor, prețurile încep de la 1200 euro. De acești bani veți primi o afacere la cheie, practic gata.

  • Landing page-ul. Aceasta este o resursă funcțională cu o singură pagină, care nu costă mult, iar termenul de realizare este maximal scurt. Aceasta este o variantă perfectă de colectare a lead-urilor, contactelor, desfășurarea promoțiilor și, respectiv, creșterea vânzărilor. Landingul este „șlefuit” după promovarea prin motoarele de căutare, de aceea aduce un rezultat rapid. Dacă ați decis să comandați un site, la compania Studio Webmaster prețul vă va surprinde plăcut – de la 400 de euro pentru un landing page care vinde.

Particularitățile funcționale, care influențează prețul de creare a site-ului

  • Cantitatea paginilor cu un design unic

  • Introducerea unui motor gata sau elaborarea de studio

  • Modulele care trebuie introduse

  • Volumul conținutului (textual, foto/video)

  • Cantitatea versiunilor lingvistice ale resursei web și altele.

Ce influențează prețul de creare a site-ului?

Principalii factori reprezintă:

  • tipul portalului online (magazin online, landing și altele)

  • conținutul funcțional

  • sistemul de gestionare a conținutului (gata sau elaborat de la zero)

  • volumul conținutului pregătit și amplasat

  • urgența de utilizare (proiectele „de ieri” sunt mereu mai scumpe)

  • cantitatea de specialiști implicați

Ce trebuie să cunoașteți, înainte de a concretiza prețul de elaborare a site-ului?

Pentru a solicita propunerea comercială într-o companie IT și a primi costul real de realizare a proiectului, trebuie să cunoașteți răspunsurile la următoarele întrebări:

  • Ce scopuri și sarcini va realiza site-ul web?

  • Ce funcții vor fi prezente pe acesta?

  • Câți vizitatori unici doriți să primiți?

  • Aveți oare nevoie de o elaborare individuală a designului, care va accentua avantajos produsele/serviciile propuse?

Cât mai multe informații veți furniza companiei responsabile de proiect, cu atât mai exact se va indica prețul de elaborare a site-ului. Luați legătura cu specialiștii Studio Webmaster acum și primiți o propunere comercială avantajoasă în decurs de 24 de ore, cu indicare termenelor și a costului.