Webmaster
+(373) 60-10-6666Contactați-ne
Servicii design

Servicii de branding

  1. Principala
  2. Servicii
  3. Servicii design
  4. Brandbook-ul

Ce este stilul de firmă?

Stilul de firmă reprezintă un set specific de grafică, culoare și alte tehnici, care asigură unitatea tuturor elementelor de identificare a firmei și a campaniilor sale publicitare, creând un aspect atractiv și memorabil al organizației. Adoptând un stil corporativ unic, compania îmbunătățeste memorabilitatea și percepția producției și serviciilor sale. În plus, acesta poziționează avantajos firma într-o nișă de afaceri exactă și devine politica dumneavoastră de comunicare, metoda cheie în lupta pentru atragerea publicului țintă.

Principalele atribute ale stilului de firmă sunt: semnul comercial, logoul, gama de culori, fonturile, sloganele, simbolica și alte componente, care asigură compania cu următoarele avantaje:

  • Diferențiază clar compania de concurenți, fără semnificații duble
  • Contribuie la memorarea brandului la nivel subconștient și emoțional
  • Formează impresii corecte de la prima întâlnire cu compania
  • Întărește încrederea în brand, din partea consumatorilor și a partenerilor de afaceri
  • Crește rata de eficiență a investițiilor în promovare, datorită recunoașterii brandului de către cumpărători
Ce este stilul de firmă?
Ce este stilul de firmă?

Guideline-ul brandului

Guideline-ul reprezintă un ghid de utilizare ale elementelor vizuale de stil corporativ și amplasarea lor pe diverse suporturi.

Guideline-ul poate fi un document separat sau intra în componența brandbook-ului. De prescripțiile care sunt indicate în el, depinde direct recunoașterea brandului:

  • Codarea culorilor corporative
  • Lista fonturilor
  • Standartele de întocmire a documentelor de afaceri
  • Amenajarea producției publicitare
  • Direcționarea fișierelor-sursă

Guideline-ul brandului

Brandbook. Ce este acesta?

Brandbook este documentul în care sunt indicate anumite reguli, cu scopul poziționării companiei în sfera de afaceri. În procesul de elaborare a designului brandbook-ului, se realizează interpretarea grafică și unificarea stilului corporativ și a celui de firmă.

Dumneavoastră primiți un ghid grafic complet, cu privire la utilizarea culorilor, fonturilor și a identității de firmă. Pe lângă asta, acest document reduce eforturile și timpul stabilirii obiectivelor în pregătirea de campaniile de marketing.

Sarcinile de bază pe care le realizează brandbook-ul:

  • Formează imaginea companiei
  • Promovează imaginea actualizată pe piață
  • Face marca recunoscută
Din ce constă brandbook-ul?

Elaborarea brandbook-ului de la zero presupune realizarea tuturor lucrărilor, de la cercetările de marketing, până la producerea finală a documentului.

Filosofia brandului
Secțiunea teoretică, în care se descrie în linii generale, într-un limbaj clar, obiectivele globale ale brandului, misiunea acestuia și punctele-cheie ale ideologiei sale.
Elementele brandului
Secțiune practică, dedicată descrierii tuturor principiilor și regulilor de construcție și utilizare a logoului, stilului de firmă, gamei de culori, imaginii grafice și a altor elemente de strategie vizuală.
Stilul de firmă
Secțiune ce include întreaga listă de purtători de stil corporativ, cu toate recomandările referitor la utilizarea lor corectă. Se prescriu standarte de amenajare a documentelor corporative, poligrafiei, materialelor publicitare, a producției de suvenire și cadouri, suportului web, deciziilor interne și externe, etc.
design

Costul elaborării stilului de firmă

Costul final al stilului de firmă depinde de mai mulți factori:

  • de cantitatea elementelor care îl vor compune;
  • de necesitatea realizării unor cercetări suplimentare de marketing;
  • de necesitatea compunerii guideline-ului sau brandbook-ului în etapa finală de lucru asupra proiectului

Vă propunem spre cunoaștere pachetele standarte de elaborare a stilului de firmă. Oricare din ele poate fi modificat în conformitate cu dorințele și cerințele dumneavoastră.

de la 320
MINI

Logo (3 variante)

Selectarea culorilor de firmă

Selectarea fonturilor de firmă

Carte de vizită (2 variante)

Formular

Comanda
de la 495
MEDIUM

Logo (3 variante)

Alegerea culorilor de firmă

Alegerea fonturilor de firmă

Carte de vizită (2 variante)

Formular

Plic

Mapă

Pachet

Întocmire Guideline

Comanda
de la 689
MAXI

Logo (3 variante)

Alegerea culorilor de firmă

Alegerea fonturilor de firmă

Carte de vizită (2 variante)

Formular

Plic

Mapă

Pachet

Întocmire Brandbook

Comanda
Comanda
Cu acest serviciu de asemenea se comanda: