În lumea modernă, internetul a redus la minimum limitele spațiului personal al tuturor, transformându-l într-o proprietate comună. Acest lucru este valabil mai ales pentru o persoană publică. Fiecare dintre noi nu trebuie să ne facem griji în legătură cu acest lucru, pentru că nu ar trebui să ne închidem de lume, există posibilitatea de a întoarce toate acestea în direcția noastră.
Aproape toți avem un brand personal, dar puțini îl folosesc în mod eficient. În lumea modernă, nu este suficient să fii un specialist mișto și de succes - abilitatea principală este să te prezinți cu înaltă calitate, cu alte cuvinte, să faci publicitate.
Brand-ul dvs. - este un fel de imagine personală. Majoritatea oamenilor îl percep așa cum este și pe baza acestei percepții, se formează o opinie despre el și o atitudine față de el. Brand-ingul personal vă permite să creați imaginea potrivită și să o direcționați către atingerea obiectivelor dvs.
Există trei grupuri de afaceri în care brand-ul personal este esențial:
Dacă oferiți servicii de înaltă calitate sau aveți bunuri de înaltă calitate de vânzare, aveți o afacere stabilă și nu utilizați „scheme întunecate” - puteți fi sigur că brand-ul dvs. personal vă va aduce cu siguranță beneficii mari și va funcționa eficient pentru afacerea dvs.
Identificăm scopuri și ambiții personale; | Construim o platformă stabilă pentru brand; | Dezvoltăm caracterul unui brand personal; |
Ne gândim și creăm mesajul principal al mărcii; | Formăm o imagine de marcă deplină, luminoasă, plină de viață; | Elaborăm principiile implementării sale (platforme, modele de comunicare, elemente de vizualizare). |
Crearea brand-ului - nume, elemente vizuale ale brand-ului. Elaborăm și creăm logo, identitate corporativă, design de suporturi publicitare (cărți de vizită, cărți poștale etc.). Pentru o poziționare eficientă - dezvoltăm un pașaport personal de brand - carte de brand, ghid de stil, carte ghid. Construirea unui brand personal la Studio Webmaster - oferirea unui aspect nou unui brand gata făcut, prelucrarea unui brand existent, dezvoltarea unui model unic de comunicare și elemente de vizualizare unice pentru afaceri în general, separat pentru fiecare produs, indiferent dacă este un produs sau un serviciu. Ne gândim și creăm absolut totul pe baza analizei de marketing, fiecare decizie a specialiștilor noștri este motivată și expertă. Echipa noastră profesională include specialiști în marketing, strategii de marcă, redactori și designeri.
Fiecare proiect trece prin toate etapele necesare înainte de lansarea finală. În primul rând, analizăm și proiectăm, dezvoltăm un prototip și aprobăm împreună cu dvs., numai după aprobare procedăm spre dezvoltarea proiectării, aspectului și programării. Absolut toate lucrările sunt efectuate de specialiștii noștri pe baza specificațiilor tehnice formate (TOR) Managerul dvs. de proiect este în permanență în legătură cu dvs., deci sunteți întotdeauna conștienți de stadiul de implementare al proiectului dvs.
Pentru un răspuns prompt și construirea unei comunicări bine funcționale cu clienții, avem o echipă experimentată, care este întotdeauna în legătură cu dumneavoastră. Sistemul nostru structurat „client-executor-rezultat” funcționează pentru a obține rezultate eficiente și o cooperare confortabilă cu noi. Această schemă ajută la rezolvarea atât a sarcinilor curente, cât și a sarcinilor pe termen lung. În procesul de asistență și dezvoltare, răspundem solicitărilor dvs., dezvoltăm elemente suplimentare de asistență vizuală a brand-ului (bannere, design pentru imprimare, scrierea de texte unice pentru plasarea pe diverse resurse, crearea și postarea de conținut, inclusiv pe site-ul dvs. web.
Construirea unui brand personal vă va permite să dezvăluiți și să arătați publicului țintă toate avantajele, punctele forte - ceea ce vă diferențiază de un număr mare de concurenți. La Studio Webmaster, creăm o imagine completă, vibrantă, plină de viață și nu doar un brand frumos. Acest brand va funcționa eficient pentru afacerea dvs. și vă va permite să creșteți gradul de conștientizare în rândul potențialilor clienți și să creșteți loialitatea clienților existenți.