Webmaster
+(373) 60-10-6666Contactați-ne
Servicii de marketing

Publicitate google adwords

  1. Principala
  2. Servicii
  3. Servicii de marketing
  4. Publicitatea contextuală

Promovarea contextuală a site-urilor

Publicitatea contextuală este un tip deosebit de publicitate online, care este afișat în conformitate cu conținutul paginii web. Anunțurile sunt afișate numai utilizatorilor interesați și rămân întotdeauna vizibile datorită amplasării avantajoase: deasupra butonului de căutare/ în partea laterală sau pe resursele tematice. Utilizând acest instrument de online marketing, dumneavoastră primiți:

  • creșterea numărului de vizitatori pe site
  • un flux de clienți fierbinți doar după câteva zile
  • mai multe sunete și cereri
  • diminuarea prețului adresării țintă cu 50%%
  • promovarea rapidă și calitativă a site-ului
Avantajele
publicității contextuale
  • Cost redus de atragere a vizitatorilor
  • Creșterea vânzărilor în prima săptămână după semnarea contractului
  • Posibilitatea setării targetingului pentru orice țară, oraș, sector
  • Corespunde oricărui tip de afacere: magazine online, servicii, industrii, producere angro, etc.
Comanda
 
Publicitate prin bannere

Bannerul reprezintă o imagine cu elemente grafice și informație textuală, care poate fi statică sau dinamică (animație). Un astfel de tip de publicitate se difuzează pe portalurile tematice și pe rețelele de socializare, unde publicul țintă este ușor identificat. Promovarea cu ajutorul bannerelor pe internet servește pentru:

  • atragerea clienților potențiali
  • crearea imaginii companiei
  • creșterea popularității
  • promovarea produselor/serviciilor

Publicitatea prin banner conține un link de legătură directă cu site-ul/pagina de pe rețelele de socializare, de aceea generează trafic în mod efectiv. Astfel, resursa dumneavoastră este accesată de către vizitatori, care au văzut bannerul și au fost interesați de informația de pe el.

Comanda

Cum noi lucrăm

Analiza
01
Analiza

Examinăm minuțios activitatea dumneavoastră de afaceri și stabilim obiectivele necesare pentru construirea campaniei publicitare.

Determinarea publicului țintă
02
Determinarea publicului țintă

Determinăm publicul țintă, îl segmentăm și creăm anunțuri publicitare după segmentele corespunzătoare de cerere.

Campania publicitară
03
Campania publicitară

Urmărim eficiența promovării și acțiunile publicului țintă. Rectificăm campania publicitară, găsim puncte mai efective pentru creșterea ratei de conversie.

Raportarea
04
Raportarea

Oferim rapoarte exacte și recomandări cu privire la îmbunătățirea publicității contextuale.

Avantajele colaborării cu noi

01 / 05

La bordul navei Studio Webmaster se află un echipaj cu experiență. Fiecare campanie de publicitate atinge rezultate maximale, deoarece avem cei mai buni specialiști în domeniul IT. Acest fapt este confirmat prin numeroase premii.

02 / 05

Setarea corectă a publicității contextuale. Cunoaștem și aplicăm în practică mecanismele marketingului online, care aduc mai mult profit clienților noștri.

03 / 05

Proiectul dumneavoastră – o prioritate. În echipa noastră sunt deja 51 de colaboratori, de aceea fiecare dintre ei este responsabil de maxim 2-3 proiecte concomitent. În acest mod, resursa dumneavoastră va primi atenție maximă – aceasta va fi raportată și finalizată în termenul convenit.

04 / 05

Controlul calității. Noi utilizăm un sistem motivațional efectiv și de aceea, specialiștii noștri lucrează pentru rezultate. În fiecare zi facem analiza lucrului efectuat și în caz de necesitate, efectuăm imediat modificări.

05 / 05

Raportare clară. Rapoartele noastre nu conțin cifre, tabele și grafice reci, dar informație relevantă cu privire la proiectul dumneavoastră, într-un limbaj clar.

Comanda