+(373) 60-10-6666Contactați-ne
Ro Ro Ру En
Servicii de marketing

Managementul reputatiei SERM in Moldova

  1. Principala
  2. Servicii
  3. Servicii de marketing
  4. SERM

Managementul reputației brand-ului pe internet SERM

Comandă

Dacă afacerea dvs. nu se află pe internet, nu veți vedea un profit stabil. În motoarele de căutare, cumpărătorii, clienții și partenerii dvs. încearcă să găsească informații despre compania dvs., produse și servicii. Foarte des, utilizatorii doresc să vadă nu numai site-ul dvs. oficial sau pagina de Facebook, ci și recenzii despre compania dvs. și despre produsul dvs. din resurse terțe. Ceea ce văd pe primul SERP le va permite să-și formeze o opinie despre produsele / serviciile dvs. și despre compania dvs. în ansamblu.

Pentru a ajuta utilizatorii internetului să-și formeze o atitudine pozitivă și o opinie pozitivă despre dvs. sau despre compania dvs., trebuie să apelați la serviciul - managementul reputației companiei pe Internet (SERM).

SERM include un complex impresionant de lucrări:

  • Scrierea de articole și recenzii;
  • Plasarea articolelor și a recenziilor pe site-uri terțe;
  • Promovarea site-urilor gestionate;
  • altele.

SERM este o metodă de promovare a unui brand pe internet, generând rezultate profitabile în motoarele de căutare. Cu alte cuvinte, ideea principală a SERM este de a elimina resursele cu comentarii și recenzii negative din TOP, obținând în același timp rezultate profitabile cu site-urile web necesare din TOP.

Piața online de gestionare a reputației brand-ului, sau mai bine zis serviciul serm, continuă să câștige popularitate. De multe ori, atât clienții, cât și specialiștii din diverse companii își pun practic aceleași întrebări. Cum funcționează Serm și despre ce este vorba? Ce include exact un serviciu de gestionare a reputației? Cum se evaluează rezultatele? Unde să comandați managementul reputației SERM în Moldova?

Managementul reputației - un serviciu la Studio Webmaster

Scopul principal și rezultatul dorit de la serviciul SERM este de a obține rezultate în motoarele de căutare pentru un grup de interogări: „brand, despre un brand”, „recenziile despre brand, recenzii de brand”, „recenziile de brand și ale angajaților” de pe site-urile de internet gestionate.

Unitatea de gestionare a reputației serm constă din următoarele puncte: scrierea articolelor unice și lucrul cu recenzii, postarea lor pe resurse terțe, promovarea acestor resurse-internet terțe și așa mai departe.

SERM (Search Engine Reputation Management) este gestionarea reputației unei companii / mărci în motoarele de căutare prin promovarea SEO și instrumente de marketing online. Acestea sunt instrumentele pe care echipa noastră le folosește pentru a obține rezultate la locul de muncă.

Marketingul pe internet este responsabil pentru postarea de comentarii și recenzii pozitive, crearea de conținut unic de înaltă calitate pentru postarea pe site-uri terțe de internet, promovarea link-urilor cu recenzii pe forumuri și site-uri de chestionare, resurse web cu întrebări și răspunsuri, scrierea articolelor tematice și crearea de PR materiale.

Instrumentele SEO sunt utilizate de specialiștii noștri pentru a promova site-urile online cu conținut care creează o bună reputație și pentru a elimina site-urile negative „nedorite” din primele 20 de rezultate ale căutării. Lucrul cu gestionarea reputației mărcii implică urmărirea constantă a rezultatelor și analiza acestora, deoarece în orice moment noi resurse online pot pătrunde în rezultatele căutării. Prin urmare, este extrem de important să monitorizați și să efectuați lucrările în timp util pentru a obține o imagine pozitivă.


Analitică și monitorizare

Formarea unei liste de resurse internet prioritare care ar trebui să fie în Top 20. Analiza continuă a rezultatelor în rezultatele motorului de căutare, dacă este necesar, ajustări ale strategiei de promovare a brand-ului pe Internet.

Elaborarea referințelor

Răspunsuri la recenzii și în primul rând, la cele negative, mulțumită tuturor utilizatorilor cu recenzii bune, formarea unei politici de loialitate (reduceri, promoții).

Promovarea resurselor gestionate

Una dintre cele mai importante tehnici, deoarece în momentul în care majoritatea rezultatelor căutării vor fi „înghesuite” de resurse de internet gestionate de terți, pot apărea recenzii / comentarii negative „proaspete”.

Lucrul cu negativul

Eliminăm treptat recenziile și comentariile negative anterioare din resursele gestionate care se află deja în primele poziții în rezultatele căutării. Fără îndoială, la momentul începerii lucrărilor, un anumit număr de resurse de internet gestionate se află deja în TOP. Toată negativitatea trebuie eliminată treptat, astfel încât să nu se dovedească faptul că toate recenziile negative sau o parte din ele pur și simplu au dispărut la un moment dat.

Scrierea și postarea mențiunilor

Sarcina principală a acestei etape este de a transfera toate mulțumirile orale de la clienți și parteneri în formatul online. Puteți implementa separat un sistem de reduceri pentru acei clienți care lasă o recenzie. De exemplu: „Lăsați o recenzie și obțineți o reducere de 5% la orice produs atunci când comandați online”.

Serviciul SERM la Studio Webmaster - Comandarea serm în Moldova

De mai bine de 10 ani, la Studio Webmaster, ajutăm companiile autohtone să realizeze vânzări și creșterea profitului prin SEO și instrumente de marketing online. Sute de clienți din Moldova au experimentat deja rezultatele investițiilor promovării afacererii lor prin internet.

Lăsați o solicitare și specialiștii noștri vă vor pregăti un plan de promovare individual. Apoi puteți comanda gestionarea reputației serviciului serm.

01 / 03
Evaluarea și analiza stării rezultatelor căutării în căutarea interogărilor de brand
  • o selecție de cuvinte cheie pentru analiza rezultatelor căutării pentru interogări de brand;
  • analiza rezultatelor căutării pentru solicitările „recenziile despre brand”, „recenzii de brand”;
  • procesarea regulată a rezultatelor și efectuarea ajustărilor necesare.
02 / 03
Dezvoltarea unei strategii de gestionare a reputației
  • planificarea acțiunilor cu site-uri internet terțe;
  • munca cu negativul - eliminarea treptată a recenziilor și comentariilor negative;
  • munca cu recenziile - răspunsuri rapide și oferte motivante interesante.
03 / 03
Lucrări periodice și raportare la SERM
  • înregistrarea companiei în bloguri, forumuri și site-uri de internet cu recenzii;
  • configurarea unui profil a companiei pe Google My Business;
  • scrierea unui text unic pentru pagina site-ului „Despre noi” / „Despre companie”;
  • dezvoltarea de specificații tehnice pentru optimizarea paginilor principale ale site-ului web;
  • promovarea în motoarele de căutare a articolelor și paginilor tematice bune cu recenzii despre compania dvs.;
  • promovarea recenziilor pozitive și neutre, eliminarea negativității și a comentariilor care încalcă regulile postării pe bloguri și forumuri;
  • scrierea de articole unice despre brand pentru resurse informaționale (Wikipedia și altele);
  • rapoarte periodice, făcând ajustări la strategia-serm.
Comanda