Dacă afacerea dvs. nu se află pe internet, nu veți vedea un profit stabil. În motoarele de căutare, cumpărătorii, clienții și partenerii dvs. încearcă să găsească informații despre compania dvs., produse și servicii. Foarte des, utilizatorii doresc să vadă nu numai site-ul dvs. oficial sau pagina de Facebook, ci și recenzii despre compania dvs. și despre produsul dvs. din resurse terțe. Ceea ce văd pe primul SERP le va permite să-și formeze o opinie despre produsele / serviciile dvs. și despre compania dvs. în ansamblu.
Pentru a ajuta utilizatorii internetului să-și formeze o atitudine pozitivă și o opinie pozitivă despre dvs. sau despre compania dvs., trebuie să apelați la serviciul - managementul reputației companiei pe Internet (SERM).
SERM este o metodă de promovare a unui brand pe internet, generând rezultate profitabile în motoarele de căutare. Cu alte cuvinte, ideea principală a SERM este de a elimina resursele cu comentarii și recenzii negative din TOP, obținând în același timp rezultate profitabile cu site-urile web necesare din TOP.
Piața online de gestionare a reputației brand-ului, sau mai bine zis serviciul serm, continuă să câștige popularitate. De multe ori, atât clienții, cât și specialiștii din diverse companii își pun practic aceleași întrebări. Cum funcționează Serm și despre ce este vorba? Ce include exact un serviciu de gestionare a reputației? Cum se evaluează rezultatele? Unde să comandați managementul reputației SERM în Moldova?
Formarea unei liste de resurse internet prioritare care ar trebui să fie în Top 20. Analiza continuă a rezultatelor în rezultatele motorului de căutare, dacă este necesar, ajustări ale strategiei de promovare a brand-ului pe Internet.
Răspunsuri la recenzii și în primul rând, la cele negative, mulțumită tuturor utilizatorilor cu recenzii bune, formarea unei politici de loialitate (reduceri, promoții).
Una dintre cele mai importante tehnici, deoarece în momentul în care majoritatea rezultatelor căutării vor fi „înghesuite” de resurse de internet gestionate de terți, pot apărea recenzii / comentarii negative „proaspete”.
Eliminăm treptat recenziile și comentariile negative anterioare din resursele gestionate care se află deja în primele poziții în rezultatele căutării. Fără îndoială, la momentul începerii lucrărilor, un anumit număr de resurse de internet gestionate se află deja în TOP. Toată negativitatea trebuie eliminată treptat, astfel încât să nu se dovedească faptul că toate recenziile negative sau o parte din ele pur și simplu au dispărut la un moment dat.
Sarcina principală a acestei etape este de a transfera toate mulțumirile orale de la clienți și parteneri în formatul online. Puteți implementa separat un sistem de reduceri pentru acei clienți care lasă o recenzie. De exemplu: „Lăsați o recenzie și obțineți o reducere de 5% la orice produs atunci când comandați online”.
De mai bine de 10 ani, la Studio Webmaster, ajutăm companiile autohtone să realizeze vânzări și creșterea profitului prin SEO și instrumente de marketing online. Sute de clienți din Moldova au experimentat deja rezultatele investițiilor promovării afacererii lor prin internet.
Lăsați o solicitare și specialiștii noștri vă vor pregăti un plan de promovare individual. Apoi puteți comanda gestionarea reputației serviciului serm.