Identitatea corporativă este un fel de „ingredient secret” care distinge compania dvs. de o varietate de concurenți. Nu degeaba expresia „secretul firmei” este folosită în mod obișnuit în rândul oamenilor.
Vorbim despre un set de elemente care sunt proiectate pentru a forma imaginea unei organizații pentru baza sa potențială și actuală de clienți. Și cel mai bun mod de a comanda o identitate corporativă este la Studio Webmaster. Ajutăm marca să devină cu adevărat recunoscută și memorabilă, creând o impresie inițială despre aceasta.
Datorită identității, fiecare companie își câștigă faimă și recunoaștere - această companie nu mai poate fi confundată cu celelalte! Încetul cu încetul, treptat și inevitabil, se formează o conexiune emoțională profundă și o asociere clară cu consumatorii de anumite bunuri și servicii. Baza de clienți obișnuiți, cumpărători și vizitatori se extinde. În același timp, crește influența reciprocă asupra percepției generale a mărcii dvs. comerciale specifice. Toate acestea au un impact foarte pozitiv asupra clientelei și contribuie cu siguranță la o creșterea profitabilității.
De fapt, identitatea și brandul sunt doar concepte de marketing. Ca atribute externe ale unei organizații sau întreprinderi, ele acționează ca trăsătura lor distinctivă. Dezvoltarea identității la cel mai bun preț este o chestiune pentru adevărații experți.
Cu toate acestea, dacă vă adânciți în sensul acestor concepte, atunci termenii „brand” și „identitate” sunt complet diferiți unul de celălalt. Principala diferență constă în faptul că identitatea corporativa ține de planul material și în timp ce brandingul nu. Identitatea există sub formă de cărți de vizită, hârtii cu antet, siglă, ștampilă, panou, uniforme ale angajaților, plicuri, pixuri, foldere și așa mai departe. În același timp, brandingul este gândit mai degrabă ca o idee și o imagine, este o valoare specială, esență, misiune, filozofie și individualitate a unei companii. După ce platforma de branding a fost formată cu succes împreună cu imaginea și obiectivele companiei, este timpul pentru identitate. Aceste definiții au o singură sarcină - să promoveze compania pe piața locală și internațională, să transmită valorile și spiritul acestora publicului. Dacă înțelegeți toate subtilitățile și nuanțele ambilor termeni de mai sus și doriți să formați corect un brand și o identitate corporativă în Chișinău cu sprijinul nostru, atunci compania dvs. va face singurii pași corecti spre succes!
Combinarea acestor elemente constituie fundamentul identității corporative. Să analizăm fiecare dintre ele mai detaliat.
Font.
Conform multor oameni obișnuiți, nu este atât de important felul în care sunt tipărite informațiile, deoarece principalul lucru este sensul. Într-un fel, acest lucru este adevărat. Cu toate acestea, multe depind de font, inclusiv reacția publicului. Dacă fontul este suficient de mare, clar, lipsit de pretențiozitate, oamenii vor dori cu siguranță să citească textul, devin interesați, vor da dovadă de curiozitate și nu-l vor citi doar pe diagonală uitând imediat despre ce este vorba.
Gama de culori.
Potrivit numeroaselor experimente științifice, culoarea afectează în mod cel mai direct luarea deciziilor. De aceea abordarea responsabilă a acestui element este atât de importantă. De exemplu, un logo colorat și proiectat cu gust poate declanșa un val de emoții intense.
Ați decis să comandați o identitate corporativă în Chișinău prin intermediul nostru? Atunci să încercăm să descifrăm gama de culori. Unii oameni preferă să se bazeze pe gusturile lor personale, care sunt adesea înșelătoare și nu coincid cu gusturile majorității consumatorilor. Brandurile pentru tineri apreciază strălucirea și bogăția de nuanțe: roșu, portocaliu, verde, albastru etc. Pentru un brand solid, bine stabilit, care există de mulți ani, sunt potrivite culorile asociate luxului, elitismului: visiniu, violet, auriu, argintiu. Iar dacă doriți să subliniați atractivitatea și misterul inexplicabil combinate cu seriozitate și soliditate, atunci negrul și maro se potrivesc.
Geometrie.
Cifrele, liniile, volumele, imaginile grafice oferă asistență neprețuită în „gestionarea” subconștientului vizitatorilor, consumatorilor, clienților. Configurările fac ca mesajul publicitar să fie mai creativ, mai puternic și mai clar. De exemplu, o sferă, din punctul de vedere al majorității psihologilor moderni, atrage atenția, deoarece simbolizează armonia și stabilitatea. Pe lângă sferă, puteți folosi cuburi, patrulatere sau linii drepte.
Personaj de marcă.
Acest element este opțional. Dar este capabil să ofere oricărei campanii publicitare un impuls suplimentar, făcând-o mai eficientă. Poate fi o sculptură a unei văcuțe blânde în fața unui restaurant de bucătărie franceză, care este apoi afișată în sigla respectivă și în broșuri. Sau iepurele Kwiki pe ambalajele de cacao Nesquik de la Nestlé. Sau familia Ovsyankin, plină de sănătate, pe cutiile de fulgi de ovăz.
Alegerea identității corporative corecte nu este deloc atât de ușoară pe cât pare. Aceasta va fi utilă doar dacă vă gândiți la toate nuanțele în avans. Nici cele mai aparent nesemnificative detalii nu trebuie ignorate.
Există mai multe tipuri de identitate, care sunt logic de comandat la Studio Webmaster. Să le enumerăm:
are multe variante. Schimbarea acesteia se bazează în principal pe situație. Vorbim despre modelul optim pentru companiile care nu doresc să creeze sigle pentru diferite departamente.
textul și sloganul folosit de angajații centrului de apel. În astfel de cazuri, dialogul cu publicul client are loc prin elemente verbale, adică conversaționale, și nu prin elemente vizuale.
în care sunt posibile diverse variații ale logo-ului. Aici sunt definite clar culorile și elementele de bază. Aici nu există loc pentru brandbook cu reglementare uscată și prescripția cea mai clară a regulilor de utilizare a întregului sistem.
utilizată de majoritatea companiilor. Aceasta include absolut toate elementele - de la logo la culoare.
Care dintre cele de mai sus este potrivit pentru dvs.? În această alegere bazațivă asupra specificului propriei afaceri, precum și asupra publicului țintă. Cu o gamă clar definită de produse și surse de comunicare cu clienții, cel mai bine este să rămânem la viziunea tradițională. La rândul său, tipul dinamic este mai potrivit pentru un public tânăr și modern.
Denumirea și sloganul companiei ar trebui dezvoltate mai întâi. Cu cât este mai sonor și mai original denumirea, cu atât sunt mai mari șansele de a obține succes. Nu uitați că denumirea trebuie să corespundă pe deplin tipului de activitate. Profesioniștii noștri vă vor ajuta să o inventați – aceștea au întotdeauna o mulțime de idei. În orice caz, vă vom asculta cu atenție și vom lua în considerare toate sugestiile, dorințele și opțiunile dvs. Și le vom prezenta și pe ale noastre - unele dintre ele se vor potrivi cu siguranță gustului dumneavoastră.
Un slogan este un instrument de promovare foarte important, capabil să fie succint, succint și uneori ingenios, folosind doar câteva cuvinte, pentru a transmite valorile sau caracteristicile de bază ale companiei. În realitate, acest lucru nu este atât de ușor. Un slogan de înaltă calitate poate fi creat numai dacă există o combinație optimă de creativitate, concepte de marketing și imersiune absolută într-o anumită structură de afaceri. Apropo, dezvoltarea identității este deosebit de plăcută atunci când prețul este accesibil.
Crearea unui logo este considerată o sarcină foarte importantă. Este vorba despre un semn care se referă la un brand și care transmite valorile de bază ale acestuia. Logo-ul trebuie să fie în combinație completă cu elemnetele precum denumirea și sloganul. Acesta este de dorit sa fie nu numai un indiciu, ci o indicație directă a domeniului de activitate al organizației dvs. Ar trebui să se pastreze bine în memorie și să fie cât mai simplu posibil, scalabil, să arate grozav pe toate tipurile de suporturi – pe o carte de vizită sau pe un panou mare. Aceasta este sigla potrivită.
Crearea identității corporative se începe după ce logo-ul a fost creat. Aici este importantă selectarea culorilor corporative și a fonturilor potrivite. Se decide modul de plasare a elementelor vizuale pe diferite suporturi. Iar mai apoi este dezvoltat designul cărților de vizită, anteturilor, plicurilor, stilourilor, tricourilor etc.
În cazul „vieții” brandului online, urmează dezvoltarea designului site-ului web. Culorile corporative cu fonturi și sigle similare trebuie incluse.
Datorită personajului corporativ, puteți crește popularitatea brandului și crea o stare de spirit specifică.
În cele din urmă, este dezvoltat un brandbook. Este vorba despre un document care conține toate informațiile despre companie: filosofia producției și a echipei, obiectivele, identitate corporativă unică, regulile pentru proiectarea suporturilor publicitare etc. Aceasta este foarte importantă, fiind un fel de „suflet” al companiei. Ceea ce înseamnă că aceasta trebuie ținută departe de ochii curioși.
Fiecare om de afaceri modern înțelege: în condițiile actuale ale pieței, o identitate corporativă atent gândită șiun branding potrivit până la cele mai mici detalii sunt foarte importante! Acest joc are propriul set de reguli. Consumatorul se obișnuiește cu ambalajele elegante de marcă, ți acesta automat alege acest produs special de pe raft și nu orice altul, chiar aproape identic. Pentru cumpărător, acest brand este deja o imagine întreagă a mărcii comerciale, unele amintiri personale și de familie, emoțiile pozitive sunt asociate cu aceasta. Acesta este motivul pentru care este atât de necesar ca toate elementele de identitate și branding să fie strâns interconectate.
Identitatea a devenit, probabil, baza pentru adaptarea mărcii pe piață. Imaginea companiei trebuie să fie gândită cu atenție, de altfel chiar și produsele originale și serviciile unice riscă să se piardă prin abundența vastă a altor oferte.
De asemenea, identitatea, gândită prin brainstorming de către specialiștii noștri de primă clasă, va deveni o modalitate eficientă prin care compania dvs. să iasă în evidență, să-și arate partea cea mai bună, să fie amintită și înrădăcinată în memoria clienților. Anume profesioniștii pot colecta toate aceste elemente într-un singur pachet, care își va dezvălui în curând potențialul său și va duce la realizări reale. Iar consumatorii vor asocia culorile și simbolurile specifice companiei dvs. Iar bunurile sau serviciile pe care le promovați vor fi recunoscute de toată lumea, tineri și bătrâni. Acesta este rezultatul practic a unei identități bine gândite și implementate profesional.
Doriți ca clienții să vină, să analizeze și să cumpere produsele dvs. sau să utilizeze serviciul dvs.? Atunci nu ezitați să contactați profesioniști pentru a comanda o identitate corporativă în orașul Chișinău.