Logoul este un simbol de firmă, pe care cumpărătorul îl asociază cu o anumită companie, dar nu pur și simplu cu o imagine frumoasă. Crearea logo-ului firme include numele de marcă și simbolul său-un element grafic cu un design unic și un font.
Simbolul comercial reprezintă componentul cheie al stilului și imaginii oricărui brand popular. El este prezent în toate materialele de publicitate (chipiuri, tricouri, fluturași), formulare, cărți de vizită, ambalaje, etc.
Cu ajutorul unei sarcini tehnice corecte, noi primim informația completă despre brandul dumneavoastră.
Efectuăm o cercetare aprofundată a afacerii dumneavoastră și a nișei de piață în ansamblu: analizăm punctele ei forte și punctele slabe, analizăm logoul concurenților, dar de asemenea elementele pe care putem pune accent.
(Propunere Unică de Vânzare) Simbolul individual reflectă propunerea unică de vânzare. Noi îl selectăm, îl analizăm și începem realizarea.
Noi creăm mai multe concepte unice și originale de design logo.
Dumneavoastră alegeți unul din variantele propuse, concretizați dacă sunt necesare modificări. Dacă da, atunci noi efectuăm modificările corespunzătoare și aducem imaginea comercială la perfecțiune.
Dumneavoastră primiți un element grafic funcțional, laconic și ușor de memorat, care se privește la fel de bine pe fon alb și pe fon negru.
Ceea ce este amplasat pe photobank-uri, vom lăsa pentru freelanceri și specialiștii începători. Studio Webmaster oferă servicii dezvoltarea si creare logurii firme și creează elemente grafice unice de la zero.
Probabil ați observat că anumite mărci comerciale sunt ridiculizate din cauza semnificației duble pe care o au simbolurile acestora. Vă sugerăm să comandați proiectarea si dezvoltarea logo-ului profesional al companiei de la noi și să profitați de încarnarea decentă și unică a PUV a mărcii dvs.
Echipa Studio Webmaster este formată exclusiv din profesioniști specializați. Puteți fi sigur: de crearea ,,feței” dumneavoastră grafice se va ocupa un designer creativ și cu experiență.
Prețul creării logo-ului firmei este controlat numai de dvs. în cazul în care, din anumite motive, costul creării unui logo va depăși cu mult planul inițial, veți fi familiarizați cu acesta și numai după aceea sunt posibile modificări ale proiectului.
Cumpărătorul cunoaște vânzătorul prin intermediul logoului și pe baza acestuia, ia decizia de a colabora cu el sau cu concurenții. Dacă simbolul grafic este cât mai exact asociat cu afacerea dumneavoastră, cel mai probabil, cumpărătorul vă va alege anume pe dumneavoastră.
Marca firmei este o proprietatea a companiei, ca și produsele acesteia. Folosind-o, dumneavoastră protejați produsele de plagiat. Dacă simbolul va fi utilizat de către alt brand, acesta va fi tras la răspundere.
Produsele pe care este amplasat logoul, provoacă mai multă încredere din partea clienților și astfel, probabilitatea de cumpărare crește. Dumneavoastră, de exemplu, când ați cumpărat ultima oară un produs fără semne distinctive?
Datorită mărcii comerciale a firmei, produsele capătă caracteristici distinctive, arată neobișnuit și atractiv. De exemplu, produsele Apple sunt cumpărate, în primul rând datorită legendarului măr mușcat. Parametrii tehnici sunt secundari.
Aveți nevoie să promovați rapid un brand sau un produs? Atunci merită să comandați elaborarea logoului, deoarece el este tipărit literalmente peste tot: pe plăcile magazinelor offline, pe panourile publicitare, pe bannere, pe ambalajul produselor, pe site-ul companiei și pe rețelele de socializare. Logoul individual – calea dumneavoastră spre succes!