Webmaster
+(373) 60-10-6666Contactați-ne
  1. Principala
  2. Întrebări și răspunsuri
  3. Ce este optimizarea site-urilor pentru motoarele de căutare?

Ce este optimizarea site-urilor pentru motoarele de căutare?

Lăsați o cerere

Pentru a crește venitul mediu al site-ului web și a obține un rezultat durabil este indispensabilă optimizarea SEO (promovarea site-ului în lista de rezultate). Ea presupune un lucru complex asupra dezvoltării interne și externe a portalului, pentru îmbunătățirea clasării lui în sistemele de căutare.

Ce include optimizarea pentru motoarele de căutare și promovarea site-ului?

  • Instalarea și configurarea sistemelor de analize pentru determinarea pozițiilor actuale ale resursei;

  • Auditul tehnic — urmărirea și rectificarea erorilor pentru îmbunătățirea vizibilității și grăbirea indexării;

  • Colectarea nucleului semantic — cuvintele cheie, pe baza cărora se realizează optimizarea prin motoarele de căutare (SEO);

  • Lucrul asupra conținutului — scrierea textelor unice, optimizate și completarea meta-tagurilor pe baza cuvintelor cheie alese;

  • Relinkingul intern — interconectează paginile site-ului web;

  • Construirea linkurilor de referință — cantitatea și calitatea tuturor linkurilor din rețea, care duc la resursa online;

  • Lucru cu factorii comportamentali — îmbunătățirea indicilor de refuz, clickabilității, profunzimii vizualizării, durata sesiunii și altele.

De ce site-urile au nevoie de SEO (optimizarea pentru motoarele de căutare)?

  • Dacă nu ne ocupăm de promovare, portalul web se pierde pe a doua, a treia pagina de rezultate, unde nimeni nu intră și respectiv, nu aduce nici un venit.

  • Majoritatea utilizatorilor online au cea mai mare încredere în resursele care se regăsesc în TOP 3. În ele vizitatorii au mai multă încredere decât în publicitatea contextuală.

  • Portalurile care se clasează reușit, dictează regulile din nișa lor e-Commerce: design, prețuri, condițiile de colaborare și altele.

  • Optimizarea site-ului (SEO) ocupă de la câteva luni până la un an, în dependență de volumul proiectului și cantitatea de cuvinte cheie promovate. Însă rezultatul îl veți primi pentru multe lungi înainte, chiar și ani, iar cu timpul el doar se va întări. La final, traficul organic din căutare devine cea mai accesibilă metodă de a atrage clienții.