Dezvoltarea unui joc, la general se efectuează conform unei scheme care include un șir de lucrări bine cunoscute:
Cel mai dificil lucru, în acest caz, va fi a ajunge pe piața „mărului” sau, cu alte cuvinte, a publica jocul în App Store. În studiourile IT profesionale ca ale noastre, dezvoltarea jocurilor pentru iOS este însoțită în mod necesar de lansarea jocului în magazin. În afară de aceasta vă recomandăm să comandați adițional și serviciul de promovare, iar de ce aveți nevoie de aceasta, veți afla mai jos.
Există un lucru ce este caracteristic, absolut pentru toată producția Apple, și anume politica strictă a companiei în contextul personalizării produselor. Deci, toate produsele Apple corespund standardelor stabilite de companie și au ”relații familiare” doar unul față de celălalt. Ce ar însemna acest lucru? Tehnic, toate produsele Apple au o sincronizare bună între ele, toate programele sunt create în special pentru dispozitivele companiei și tot așa. Același lucru se atribuie și jocurilor. Dezvoltarea jocurilor pentru iOS trebuie să corespundă standardelor și regulilor date pentru a ajunge în mult doritul App Store.
De ce atunci App Store e atât de atrăgător și oare nu e mai simplu de ales alt magazin? Răspunsul e foarte simplu – odată cu App Store se deschide și ușa către un auditoriu enorm. În ziua de azi, potrivit datelor din mass media, deja mai mult de un miliard de oameni folosesc iPhone-ul. Cu alte cuvinte, a crea sau a comanda un joc pentru iOS poate fi o afacere foarte profitabilă. Jocurile, mereu au fost populare, însă acum ele cu adevărat sunt solicitate. Din acest motiv, acesta e unul din cele mai convenabile domenii, în care merită de investit. La o dezvoltare calitativă, analiză minuțioasă a factorilor de clasament al jocurilor în magazinele online și o promovare bună, aceste investiții se vor răscumpăra încă nu odată.
Din câte ați fi putut înțelege, crearea de jocuri pentru iOS necesită nu doar talent în dezvoltare, ci și cunoștințe profunde în domeniul marketingului, abilitatea de analiză și experiență în promovare. Toate acestea vi le poate oferi Studio Webmaster, compania cu o experiență vastă în sfera IT.
Deci, pentru a crea cu succes un joc destinat sistemului de operare iOS, e binevenit a folosi caracteristicile funcționale specifice dispozitivelor Apple. Astfel, putem integra joaca în smartphone maxim de efectiv. Consumatorii aleg iPhone-urile nu fără motiv, ci pentru comoditate, interfață și designul acestuia. Corespunderea jocului acestor factori este un beneficiu puternic.
App Store e cunoscut prin regulele sale multiple în privința publicației jocurilor și a aplicațiilor, fapt ce explică siguranța platformei date și respectiv încrederea utilizatorilor. Există mulți factori care influențează lansarea jocului în magazin. Pe pagina dată ne vom opri la 3 din ele:
Unicitatea
Ideea sau cel puțin metoda de expunere originală, mereu vor fi prioritare copiilor. Conținutul sau designul trebuie să fie originale sau cu licență. Același lucru se atribuie și bazei funcționale, aceasta la fel trebuie să se deosebească. În caz contrar cât aplicația, atât și contul dezvoltatorului pot fi șterse din App Store. În contextul dat este necesară efectuarea unei analize minuțioase a fiecărui element, dar și cunoașterea profundă a politicii companiei și cum tratează aceasta diverse aspecte.
Puritatea codului
Cum zicea marele scriitor Cehov – ”Omul trebuie să fie splendid în tot: și față, și ținută, și suflet, și gânduri.” În cazul nostru, pentru ca jocul să apară în App Store, aceasta la fel trebuie să fie splendidă, cât din exterior, atât și din interior. App Store nu acceptă aplicații cu erori în cod, însă anume din motivul că acestea sunt inevitabile, un dezvoltator profesionist trebuie să aibă abilitatea de a le identifica și lichida. Aici putem include și testarea, care e o etapă foarte importantă, deoarece în rezultatul acesteia putem înțelege dacă jocul e gata de lansare sau încă necesită lucrat.
Design-ul
în afară de originalitate, acesta trebuie să corespundă regulilor App Store. Deoarece Apple își prețuiește reputația, aceasta nu va permite lansarea unui joc cu design neatrăgător, iritant și neadaptat la iOS. Din acest motiv, crearea jocurilor pentru iOS trebuie încredințată profesioniștilor ai domeniului. Echipa Studio Webmaster poate oferi nu un simplu designer, ci unul UI/UX, fapt ce înseamnă că jocul va fi nu doar frumos, ci și adaptat dispozitivului dv.
Înainte de a efectua dezvoltarea în sine, specialiștii noștri analizează amănunțit condițiile expuse de App Store pentru a evita comiterea erorilor. Acest lucru e deosebit de important, deoarece motivele de respingere permanent se actualizează și se publică. Vă propunem să faceți cunoștință cu cele mai frecvente:
O dezvoltarea de succes a jocurilor iOS necesită o echipă întreagă de specialiști din diferite domenii IT. Studio Webmaster dispune de așa o echipă și vă așteaptă cu drag pentru a vă realiza ideile.
Studio Webmaster dezvoltă orice gen de jocuri iOS.
Ce include serviciu?
La Studio Webmaster, prețurile de creare a jocurilor iOS încep de la 2.500 EUR.
Puteți comanda serviciul la nr. (+373) 60-10-6666 sau tastând butonul ”Comandă” pe pagina dată. Dacă aveți întrebări, consultanții noștri vor fi încântați să le răspundă.