Webmaster
+(373) 60-10-6666Contactați-ne
Automatizarea proceselor de afaceri

Implementare CRM. Solutii CRM în Chisinau Moldova

  1. Principala
  2. Servicii
  3. Automatizarea proceselor de afaceri
  4. Sistemul CRM

Cum funcționează CRM?

Comanda

CRM (Customer Relationship Management) — este o platformă specială pentru automatizarea relațiilor de afaceri cu clienții, care permite planificarea și dezvoltarea oricărei direcții de comerț electronic orientat spre client și nu doar. Integrarea software garantează evidența totală și controlul proceselor interne ale companiei, dar și asigură interacțiunea vizitatorilor, clienților, partenerilor cu site-ul.

CRM permite eliminarea punctelor slabe ale afacerii și creșterea eficienței la toate nivelurile. Software-ul conține datele despre fiecare client al companiei, preferințele lor, de unde vin aceștia pe site și de ce îl părăsesc fără a realiza cumpărătura. De asemenea, vedeți în timp real cât de efectiv lucrează departamentele noastre și cu se ocupă managerii.

După introducerea CRM, colaboratorii dumneavoastră nu mai au nevoie să completeze manual rapoartele, să caute informațiile despre clienți, să ducă istoricul interacțiunii prin tabelele Excel. Ei primesc un instrument de lucru care favorizează creșterea productivității și nu cheltuie timp pe sarcinile monotone și repetitive. Elaborarea software pentru gestionarea relațiilor cu clienții ține cont de specificul, scopul și nișa de afaceri a companiei.

Specialiștii noștri au creat și adaptat cu succes software-ul diferitor tipuri de activități, printre care:

  • magazinele online;
  • firme de consultanță;
  • companii de construcții;
  • organizații logistice;
  • instituții financiare și altele.

Ce sarcini realizează CRM?

01 / 05

Gestionarea vânzărilor, când managerii nu reușesc să deservească clienții manual.

02 / 05

Creșterea vânzărilor prin siteul web, datorită eliminării imperfecțiunilor tehnice, prin lucrul cu clienții, dar și optimizarea proceselor de afaceri de bază

03 / 05

Control efectiv al lucrului colaboratorilor: ce volum ei realizează timp de o zi/săptămână/ lună, dar de asemenea cum aceștia discută cu clienții și prin ce metode vând produsele

04 / 05

Analiza rapidă și obiectivă cu privire la toate procesele de lucru cu clienții și nu doar: în ce etapă a procesului de vânzare pierdeți cumpărătorul, ce produse sunt mai solicitate, veniturile companiei, etc

05 / 05

Crearea și introducerea istoricului de interacțiune cu fiecare cumpărător, din momentul primei sale adresări la companie până la ultima achiziționare

Funcționalitățile configurației CRM
  • Baza clienților și a părților contractante
  • Sarcinile și memento-urile
  • Gestionarea acordurilor
  • Istoricul interacțiunii
  • Produse și servicii
  • Segmentarea accesurilor
  • Analiza
  • Exportul/importul informației
  • Automatizarea fluxului de documente
  • Alte servicii conexe

În caz de necesitate, pot fi realizate și alte funcții, de exemplu: 1C, Yandex.Metrika, Google Analytics, SMS și distribuirea mesajelor E-mail, telefonice și altele.

Comanda
CRM

Etapele colaborării cu noi:

Formarea misiunii tehnice
01
Formarea misiunii tehnice

Analizăm procesele dumneavoastră de afaceri în desfășurare, elaborăm schema și descriem detaliat viitoarelor funcționalități.

Designul și programarea
02
Designul și programarea

Pentru utilizarea comodă a software-ului, noi acordăm o atenție deosebită designului interfeței și realizăm programarea modulelor.

Testarea și lansarea
03
Testarea și lansarea

Desfășurăm lansarea de probă a proiectului, testăm integrarea lui și creăm documentația necesară pentru instruirea personalului.

Suport garantat
04
Suport garantat

Când software-ul este gata și îl lansăm, noi oferim posibilitatea prelucrării, în cazul în care activitatea de afaceri posedă obiective și scopuri noi.

Avantajele sistemelor CRM, elaborate de la 0, față de șabloane:
  • Lucrează reieșind din necesitățile afacerii dumneavoastră și nu sunt supraîncărcate cu funcții ,,universale”.
  • Lucrează reieșind din necesitățile afacerii dumneavoastră și nu sunt supraîncărcate cu funcții ,,universale”.
  • Cantitatea nelimitată de utilizatori conectați. Chiar dacă afacerea dumneavoastră se va lărgi, îi veți putea include gratuit în procesele automatizate.
  • Nu există taxe de abonament – dumneavoastră achitați elaborarea sistemelor CRM o singură dată și primiți toate drepturile asupra ei.
  • Posibilitatea de a efectua modificări în orice moment.
Comanda
CRM
Comanda