+(373) 60-10-6666Contactați-ne
Automatizarea proceselor de afaceri

Implementare CRM. Solutii CRM în Chisinau Moldova

  1. Principala
  2. Servicii
  3. Automatizarea proceselor de afaceri
  4. Sistemul CRM

Cum funcționează sistem CRM?

Comanda

Sistem CRM (Customer Relationship Management) — este o platformă specială pentru automatizarea relațiilor de afaceri cu clienții, care permite planificarea și dezvoltarea oricărei direcții de comerț electronic orientat spre client și nu doar. Integrarea software garantează evidența totală și controlul proceselor interne ale companiei, dar și asigură interacțiunea vizitatorilor, clienților, partenerilor cu site-ul.

 Sistem CRM permite eliminarea punctelor slabe ale afacerii și creșterea eficienței la toate nivelurile. Software-ul conține datele despre fiecare client al companiei, preferințele lor, de unde vin aceștia pe site și de ce îl părăsesc fără a realiza cumpărătura. De asemenea, vedeți în timp real cât de efectiv lucrează departamentele noastre și cu se ocupă managerii.

După introducerea sistem CRM, colaboratorii dumneavoastră nu mai au nevoie să completeze manual rapoartele, să caute informațiile despre clienți, să ducă istoricul interacțiunii prin tabelele Excel. Ei primesc un instrument de lucru care favorizează creșterea productivității și nu cheltuie timp pe sarcinile monotone și repetitive. Elaborarea software pentru gestionarea relațiilor cu clienții ține cont de specificul, scopul și nișa de afaceri a companiei.

Specialiștii noștri au creat și adaptat cu solutii srm sistem din Moldova si alte tari diferitor tipuri de activități, printre care:

  • magazinele online;
  • firme de consultanță;
  • companii de construcții;
  • organizații logistice;
  • instituții financiare și altele.
Funcționalitățile configurației CRM
  • Baza clienților și a părților contractante
  • Sarcinile și memento-urile
  • Gestionarea acordurilor
  • Istoricul interacțiunii
  • Produse și servicii
  • Segmentarea accesurilor
  • Analiza
  • Exportul/importul informației
  • Automatizarea fluxului de documente
  • Alte servicii conexe

În caz de necesitate, pot fi realizate și alte funcții, de exemplu: 1C, Yandex.Metrika, Google Analytics, SMS și distribuirea mesajelor E-mail, telefonice și altele.

Comanda
CRM

Ce sarcini rezolvă sistemul CRM?

  • Gestionarea completă a bazei de informații

    Valoarea de bază a unui sistem crm este o bază de date consolidată a informațiilor, cu o istorie completă a tuturor clienților care interacționează cu compania. Sistemul CRM stochează date nu numai despre clienți, ci și despre parteneri, furnizori și concurenți. Având în vedere că baza de informații a clienților este un activ care contează foarte mult, managementul automatizat în sistemul crm oferă o eficiență maximă și, cel mai important, crește procentul de vânzări. Atunci când baza de clienți este unificată, compania primește o înțelegere completă a clienților săi, ceea ce oferă o perspectivă asupra strategiei de interacțiune ulterioară.

  • Planificarea și controlul vânzărilor

    Având un număr foarte mare de filtre și tăieturi, planificarea tuturor etapelor de vânzări într-un sistem CRM este destul de convenabil, având în vedere toate specificul afacerii dumneavoastră. Disponibilitatea datelor clienților săi permite managerului să elaboreze un plan de vânzări suplimentare, iar șeful analizând toate datele le poate ajusta pe baza instrumentelor de analiză CRM a sistemului.

    Cu un set complet de module de sistem crm, directorii pot monitoriza pe deplin performanța angajaților lor. Sistemul CRM vă permite să evalueze pe deplin cifrele statistice de vânzări, ține evidența tuturor etapelor tranzacției și Analiza concurenților.

  • Managementul vânzărilor

    Scopul crucial al sistemului CRM este de a ajuta managerii în planificarea, organizarea și controlul deplin al managementului tranzacțiilor. Sistemul CRM vă permite să stocați întreaga istorie a interacțiunii cu clienții și să le analizați și să construiți oferte competente și relevante, precum și să le câștigați încrederea.

    Programul CRM organizează vânzări de bază,precum și vânzări UP-sales. CRM permite, pe baza comenzilor perfecte, să analizeze achizițiile utilizatorilor în scopul identificării intereselor pentru posibilitatea achiziționării de bunuri / servicii suplimentare.

  • Automatizare cuprinzătoare de marketing

    Funcționalitatea extinsă a instrumentelor analitice și statistice permite automatizarea Departamentului de marketing prin planificarea și desfășurarea automată a activităților de marketing, precum și controlul bugetului și coordonarea altor interacțiuni.

    Angajații beneficiază, de asemenea, de implementarea CRM, obținând o bază unificată de materiale de marketing, capacitatea de segmentare a utilizatorilor și automatizarea corespondenței. Sistemul crm oferă, de asemenea, posibilitatea de a măsura profitul și eficiența Departamentului de marketing cu instrumente speciale.

  • Gestionarea proceselor de afaceri

    Automatizarea și structurarea tuturor fluxurilor de lucru este o sarcină destul de dificilă, care se ocupă cu ușurință de sistemul crm. În plus, transparența și deschiderea proceselor de afaceri pentru conducere ajută la identificarea mai rapidă a erorilor și la mutarea angajaților în direcția cea bună. Aceste sarcini sunt rezolvate prin intermediul modulelor de sisteme CRM implementate.

    Pentru organizarea și automatizarea proceselor de management, sistemul crm are în arsenalul său un editor puternic, care este capabil să înregistreze și să stocheze în baza sa de date de informații orele de lucru ale specialiștilor.

  • Gestionarea timpului de lucru

    Sistemul CRM oferă posibilitatea de a capta atât timpul de lucru curent, cât și de a controla sarcina temporară a viitorului. Pentru a face acest lucru, programul oferă angajaților o oportunitate convenabilă de a-și accesa programul, unde angajatul poate programa orele de lucru, poate marca îndeplinirea sarcinilor, poate indica timpul petrecut pentru a le executa și poate vizualiza programul altor angajați.

    Datorită unei astfel de automatizare a timpului de lucru, puteți elibera angajații de munca de rutină, puteți utiliza rațional timpul și puteți fixa toate afacerile importante.

  • Optimizarea comunicării de lucru

    Datorită stabilirii structurate și fixe a sarcinilor, sistemul CRM ajută la reducerea incertitudinii și la schimbul eficient de informații pentru toate departamentele organizației.

    Acest lucru, la rândul său, economisește foarte mult timp și vă permite să sincronizați activitatea tuturor departamentelor într-un mod consolidat, să efectuați toate sarcinile la timp.

  • Gestionarea cazurilor alimentare

    Organizațiile comerciale sunt vitale - trebuie să furnizeze întotdeauna produse / servicii de calitate la prețuri rezonabile și să modifice în timp util cele existente.

    Sistemul CRM ofera posibilitatea de a organiza și structura întreaga listă de produse și servicii a companiei, și, de asemenea, va asigura gestionarea și evidența prețurilor pentru clienți cu scopul de a selecta cele mai populare produse și pachete de servicii.

  • Analiza sistemului CRM

    Nici o sferă nu își poate îmbunătăți performanța fără o analiză detaliată a tuturor informațiilor primite, precum și o analiză completă a sistemului de vânzări.

    Rapoartele sistemelor CRM oferă o oportunitate de a reduce timpul pe sarcini mecanice de afaceri care dau o grămadă de timp. În același timp, instrumentele oferite de sistemul CRM creează formulare analitice în funcție de specificul sarcinilor întreprinderii.

Etapele colaborării cu noi:

Formarea misiunii tehnice
01
Formarea misiunii tehnice

Analizăm procesele dumneavoastră de afaceri în desfășurare, elaborăm schema și descriem detaliat viitoarelor funcționalități.

Designul și programarea
02
Designul și programarea

Pentru utilizarea comodă a software-ului, noi acordăm o atenție deosebită designului interfeței și realizăm programarea modulelor.

Testarea și lansarea
03
Testarea și lansarea

Desfășurăm lansarea de probă a proiectului, testăm integrarea lui și creăm documentația necesară pentru instruirea personalului.

Suport garantat
04
Suport garantat

Când software-ul este gata și îl lansăm, noi oferim posibilitatea prelucrării, în cazul în care activitatea de afaceri posedă obiective și scopuri noi.

Atunci când comandați să dezvoltați și să implementați un sistem crm pentru afacerea dvs., acționăm în mod clar conform planului și, de asemenea, oferim recomandări pentru utilizarea și întreținerea ulterioară a software-ului.​

Avantajele sistemelor CRM, elaborate de la 0, față de șabloane:
  • Lucrează reieșind din necesitățile afacerii dumneavoastră și nu sunt supraîncărcate cu funcții ,,universale”.
  • Lucrează reieșind din necesitățile afacerii dumneavoastră și nu sunt supraîncărcate cu funcții ,,universale”.
  • Cantitatea nelimitată de utilizatori conectați. Chiar dacă afacerea dumneavoastră se va lărgi, îi veți putea include gratuit în procesele automatizate.
  • Nu există taxe de abonament – dumneavoastră achitați elaborarea sistemelor CRM o singură dată și primiți toate drepturile asupra ei.
  • Posibilitatea de a efectua modificări în orice moment.
Comanda
CRM

Implementarea sistemului CRM

Implementarea unui sistem CRM — este procesul de adaptare și automatizare a acțiunilor pentru a satisface nevoile clientului.

Articolul descrie planul de bază pentru implementarea sistemului CRM.
Numărul de etape poate fi mult mai mare și depinde în mare măsură de obiectivele, și nișele organizației.

Pentru a realiza obiectivele dvs., configurarea unui sistem crm trebuie să treacă prin mai multe etape interconectate, și anume:

01 / 05
Stabilirea obiectivelor

Automatizarea proceselor de afaceri trebuie să aibă un obiectiv strict stabilit. Înțelegerea rezultatului final al automatizării oferă atât clienților, cât și integratorilor o coerență a munci.

Pentru a înțelege scopul, ar trebui să întrebați - vă ce scop urmăresc implementarea unui sistem crm pentru afaceri?

  • creșterea vânzărilor
  • automatizarea proceselor
  • ieșire la noi surse de vânzări
  • menținerea automată a canalului de vânzări
  • analiza proiectelor existente ale companiei
  • monetizarea clienților care nu au ajuns la comanda produselor
  • creșterea vânzărilor repetate
  • controlul personalului
  • menținerea și asigurarea integrității bazei de clienți
  • îmbunătățirea scorul de calitate a serviciului pentru clienți
02 / 05
Auditul vânzărilor companiei

În multe privințe, succesul implementării sistemului crm depinde de cât de calitativ este auditul companiei. Orice domeniu de activitate are specificul său, iar sistemul CRM automatizează și standardizează Regulile. Prin urmare, este important să se efectueze un audit al tuturor informațiilor despre implementarea produselor companiei înainte de crearea unui sistem crm.

Cu alte cuvinte, auditul vă ajută să oferiți răspunsuri la următoarele întrebări:

  • Prin ce surse vin clienții?
  • Cum comunică angajații?
  • Cum interacționează managerii cu canalul de vânzări?
  • Ce procese apar în vânzări?

În practică, există mult mai multe întrebări. Și cât de precis reacționați la acestea va depinde calitatea dezvoltării sistemului crm.

03 / 05
Configurarea sistemului crm

Etapa de configurare durează mult timp și include:

  • Crearea unui cont de sistem CRM
  • Dezvoltarea unei pâlnii de vânzări a tuturor proceselor de afaceri
  • Adăugarea și configurarea permisiunilor de utilizator
  • Conectarea și sincronizarea e-mail.

Acestea sunt doar setările de bază. Studioul pentru webmasteri este, de asemenea, implicat în dezvoltarea cuprinzătoare a întregii structuri de vânzări: crearea unui regulament de lucru, Dezvoltarea unui plan de vânzări, scrierea de scenarii suplimentare și așa mai departe.

04 / 05
Implementarea serviciilor în sistemul crm

Conectarea agregată a widget-urilor pentru lucrul cu clientul simplifică în mare măsură funcționarea sistemului CRM și permite procesarea cumpărătorilor într-o singură fereastră.

Prin urmare, vă recomandăm insistent atunci când implementați un sistem CRM pentru a integra servicii (telefonie, e-mail, 1C, mesageri instant, rețele sociale)

05 / 05
Instruirea personalului de lucru cu sistemul crm

Instruirea angajaților depinde în întregime de interesul personalului și în primul rând de client. Dacă clientul nu va fi interesat de procesul de formare a sistemului crm, atunci angajații cu atât mai mult.

Comanda