Din punct de vedere financiar, e-mail marketingul reprezintă cel mai accesibil instrument de creștere a vânzărilor. Aceasta este o metodă de promovare a produselor și serviciilor prin intermediul distribuirii scrisorilor electronice. E-mail-marketing – un canal de comunicare directă cu clienții, cu multiple posibilități de automatizare și ROI înalt (randamentul investițiilor).
Avantaje:
Email-marketing – principala sursă de comunicare, care contribuie la promovarea în motoarele de căutare. Prin intermediul unui Email-marketing efectiv putem:
Creăm, testăm și distribuim prima scrisoare electronică
Motivăm spre cumpărarea produselor și mărim cecul mediu
Mărim numărul persoanelor abonate
Segmentăm baza de adrese e-mail
Creăm scrisori electronice distribuite sistematic
Mărim profitul (LTV) și scadem rata refuzurilor
În cazul în care unele dintre elementele de mai sus par a fi de neînțeles sau doriți să aflați mai multe detalii despre prețul de comandă de e-mail de discuții, puteți consulta în condiții de siguranță cu experții noștri pentru sfaturi cu privire la toate problemele de interes.