Optimizarea continutului este o parte integranta a promovarii site-ului în cautari. Ea presupune crearea textelor, care corespund în totalmente tematicii paginii, cu utilizarea cuvintelor cheie. Aceasta tehnica de scriere a conținutului se numeste SEO-copywriting. Scopul sau de baza este ridicarea pozitiei site-ului web în rezultatele cautarii, dupa anumite cereri, de exemplu ”dulapuri în Chisinau” sau “cumpara notebook in Moldova”.
Pe langa asta, copywriterii creeaza titluri exclusive si originale pentru fiecare pagina de pe portal, ca acestea sa reflecte in totalmente continutul lor. Acest lucru este foarte important, deoarece de ”acuratetea” titlurilor depinde daca va creste sau nu numarul de vizite ale resursei, daca vor creste factorii comportamentali care influenteaza clasificarea, etc. De asemenea, motoarele de cautare sunt foarte sensibile la calitatea materialelor scrise. Daca textul nu este unic, daca el contine greseli gramaticale si alte greseli, daca el este re-optimizat prin adaugarea cuvintelor cheie, aceasta poate diminua considerabil pozitia site-ului in rezultatele cautarii sau chiar duce la o interdictie.
Articolele calitative transformă conținutul paginilor web în unul relevant căutărilor. Astfel, dumneavoastră primiți un conținut excelent și optimizare pentru motoarele de căutare concomitent.
Optimizarea textului este adaptată nu doar după motoarele de căutare, dar în primul rând, după oameni. În materialele noastre, utilizatorii web găsesc răspunsuri la întrebările care îi interesează, informație nouă și utilă, care permite să mărească implicarea în activitatea companiei dumneavoastră.
Copywriting-ul realizează și obiective publicitare. Conținutul trebuie să fie nu doar interesant, dar și să prezinte avantajos produsele/serviciile, să descrie beneficiile lor într-un limbaj clar pentru vizitatori, fie acestea flori, microunde sau mașini agricole sofisticate.