+(373) 60-10-6666Contactați-ne
Servicii de marketing

Optimizarea interna a site-urilor la comanda

  1. Principala
  2. Servicii
  3. Servicii de marketing
  4. Optimizarea interna a site-urilor

Optimizarea internă a site-urilor

Optimizarea internă a site-urilor presupune efectuarea unor lucrări pe site, pentru a asigura conformitatea codului și a conținutului paginii cu cerințele motoarelor de căutare. Prin alte cuvinte, optimizarea permite ca resursa dumneavoastră să fie mai bine clasată în motoarele de căutare și să ocupe poziții de top.

Acesta este un serviciu unic, care oferă un efect rapid și durabil, precum și o bază bună pentru următoarea promovare SEO.

Din ce constă optimizarea site-ului?

Aici au fost prezentate doar principalele etape ale optimizării interne a site-ului, deoarece optimizarea site-ului este cel mai important factor în promovarea site-ului și fiecare etapă se va potrivi într-un articol separat. În acest sens, punerea în aplicare a optimizării interne a site-ului este mai de încredere de către profesioniști.

Auditul site-ului
01/ 08
Auditul site-ului

Auditul site-ului este o etapă destul de importantă în luarea deciziei de optimizare a site-ului SEO intern, deoarece auditul corect și atent vă permite să identificați inconsecvența cerințelor motoarelor de căutare pentru site.

Studio Webmaster efectuează un audit intern cuprinzător al site-ului, în care există o evaluare a parametrilor tehnici, de căutare și de marketing.

 

AUDITUL TEHNIC IDENTIFICĂ:
  • funcționarea corectă a codului
  • viteza de încărcare a resurselor pe toate dispozitivele
  • corectitudinea afișării părții vizuale a site-ului
  • identificarea codului rău intenționat
  • criteriile de potrivire pentru site-ul de găzduire
  • corectitudinea funcționării sistemului de management al site-ului (CMS)
  • performanța serverului
  • corectitudinea funcționării tuturor elementelor site-ului
AUDITUL DE CĂUTARE INCLUDE:
  • analiza completă a nucleului semantic
  • analiza vizibilității motorului de căutare
  • verificarea indexării paginilor
  • analiza linkbuilding
  • verificarea optimizării conținutului site-ului.
AUDITUL DE MARKETING DEZVĂLUIE:
  • punctele forte și punctele slabe față de concurenți
  • specificitatea publicului țintă
  • specificul lidogenerației
  • corectitudinea poziționării

Colectarea nucleului semantic
02/ 08
Colectarea nucleului semantic

Etapa inițială în optimizarea internă a site-ului este colectarea nucleului semantic. Prin colectarea unei baze semantice, înțelegem corectitudinea alegerii interogărilor cheie prin care resursa dvs. de internet va fi promovată în motoarele de căutare.
Acesta este un proces destul de complex și doar un nucleu semantic corect compilat al site-ului va ajuta la obținerea unui trafic decent de la motoarele de căutare. Cuvintele cheie sunt distribuite în paginile promovate ale site-ului, pe baza cărora resursa web va fi optimizată în viitor.

Etapele colectării semanticii:

  • analiza competitorilor de nișă de afaceri
  • selectarea cuvintelor cheie de bază
  • colectarea de cuvinte cheie relevante prin intermediul sistemelor automate
  • gruparea cuvintelor cheie
  • elaborarea structurii finale a site-ului

 

Optimizarea codului
03/ 08
Optimizarea codului

Următoarea etapă principală a optimizării profesionale interne a site-ului ar trebui să fie întotdeauna curățarea codurilor de pagină.
Acest lucru se face pentru a reduce numărul de elemente care împiedică scanarea corectă a site-ului și, de asemenea, reduce greutatea paginii, respectiv, crește viteza de încărcare a resursei web.


Crearea unei hărți a site-ului
04/ 08
Crearea unei hărți a site-ului

Pentru a indexa rapid o resursă de internet în motoarele de căutare, trebuie să faceți o hartă a site-ului (sitemam.xml). Acesta este un fișier încorporat care conține toate url-urile site-ului.
Dacă site-ul dvs. are o hartă a site-ului, robotul de căutare va merge cu ușurință la site și va indexa toate paginile într-un timp scurt. Inclusiv prezența sa este unul dintre factorii de rang în motoarele de căutare, astfel încât sitemap.site-ul xml trebuie să fie puse în aplicare.


Optimizarea componentei vizuale a resursei de internet
05/ 08
Optimizarea componentei vizuale a resursei de internet

Această etapă a optimizării interne a site-ului este de a analiza corectitudinea afișării tuturor versiunilor site-ului în diferite browsere.​

Chiar dacă browserele citesc codul în același mod, ele pot afișa în mod diferit textul și locația blocurilor. Prin urmare, trebuie să verificați modul în care site-ul este afișat în cele mai populare browsere(Chrome, Opera, Firefox). Toate blocurile, tabelele și etichetele trebuie să fie afișate în mod egal, resursa online trebuie să funcționeze în mod egal pe diferite gadget-uri. În plus, atunci când optimizați designul resursei, se analizează confortul funcționalității.


Optimizarea conținutului
06/ 08
Optimizarea conținutului

Calitatea oricărei resurse online este determinată în primul rând de conținutul său unic și util pentru utilizator. Textul indexabil al site-ului trebuie să îndeplinească întotdeauna cerințe precum:

  • unicitatea
  • lipsa de bug-uri
  • perfectarea fără erori a informațiilor

Informațiile conținute în paginile de resurse nu numai că ar trebui să fie utile, proaspete și relevante, ar trebui să includă cuvintele cheie care aduc trafic de la motoarele de căutare. În plus, practica arată că informațiile de pe site-ul ar trebui să fie nu numai informativ, dar, de asemenea, colorat. Prin urmare, este necesar să introduceți în text fotografii,imagini, tabele, scheme și tot ceea ce face ca utilizatorul să nu se obosească de citirea monotonă.
Dacă alegeți să utilizați textul de resurse terță parte, acest lucru va afecta cu siguranță poziția site-ului dvs., deoarece unicitatea textului este verificată de motoarele de căutare, iar în cazul în care nu îndeplinește cerințele lor, atunci puteți obține sancțiuni Google și Yandex.

Etapele de optimizare a conținutului:

  • scrierea unui titlu și o descriere pentru toate paginile site-ului
  • optimizarea titlurilor H1-H6
  • optimizarea imaginilor
  • elaborarea unei sarcini pentru scrierea de texte unice și optimizate pentru paginile de resurse web
  • plasarea și decorarea conținutului nou.

Lucrul cu paginile URL ale site-ului
07/ 08
Lucrul cu paginile URL ale site-ului

O etapă destul de importantă în optimizarea internă a site-ului, în care are loc procesul de schimbare a aspectului url-ul paginii.

Cu alte cuvinte, atunci când un utilizator accesează o anumită pagină a site-ului, acesta ar trebui să vedem în mod clar pentru ei înșiși adresa paginii site-ului nostru.md/optimizacia-saita, nu site-ul nostru.md/263576%?.


Compilarea unui fișier pentru roboții de căutare (robots.txt)
08/ 08
Compilarea unui fișier pentru roboții de căutare (robots.txt)

Când motoarele de căutare vizitează site-ul, accesează fișierul robots.txt care este situat la rădăcina site-ului. Fișierul este necesar pentru ca roboții motoarelor de căutare să înțeleagă ce acțiuni să ia în continuare, ce elemente nu trebuie indexate și ce elemente există deloc pe site.

În general, fișierul robots.txt ajută roboții motoarelor de căutare atunci când o scanează.

Optimizarea internă a site-urilor de la specialiști Studio Webmaster
seo
✓ Comoditatea site-ului
✓ Lipsa de bug-uri
✓ Încărcare rapidă

Cine lucrează asupra proiectului?

  • Account-manager-ul
    interacționează cu clienții
  • Specialistul SEO
    efectuează lucrările de optimizare internă
  • Specialistul tehnic
    responsabil de formarea și respectarea obiectivelor tehnice ale proiectului
  • Copywriter-ul
    specialist în scrierea textelor și optimizarea conținutului
  • Content manager
    completează site-ul web cu informația textuală și grafică
  • Analiticul web
    lucrează cu sistemele de analiză și formulează rapoartele finale pentru client
Comanda