Salutări! Suntem o compania — Studio Webmaster. Echipa noastră oferă clienților rezultate eficiente de peste 10 ani, oferind cele mai bune servicii IT. În ciuda situației dificile din acest domeniu, din an în an, depunem maxim efort pentru a implementa schimbări pe piață, pentru a îmbunătăți condițiile de muncă și calitatea serviciilor oferite.
Studio Webmaster — o echipa axata pe realizarea obiectivelor, inclusiv și pe dezvoltarea afacerii clienților noștri.
“Eu sunt Vadim Barcov, Locuiesc în Moldova și deja de peste 10 ani dezvolt compania Studio Webmaster. Începând cu anul 2008, am urmărit calea de dezvoltare cu mare interes și plăcere și rămânem devotați obiectivelor și misiunii noastre. Studio Webmaster — o echipă care a cucerit încrederea de la reprezentanții mediului de afaceri, atât din Moldova, cât și din țările din străinătate: SUA, Germania, România, Rusia, Spania, Finlanda, Italia, Ucraina. Dar acest fapt a devenit o mândrie nu numai pentru mine, ci și pentru zeci de oameni, dintre cei mai buni, cu care, umăr la umăr, urmăm aceeași cale.
Această pagină prezintă diferite posturi vacante care vă pot interesa. Dar vă îndemn să luați în considerare angajarea în echipa noastră, dacă tindeți spre ceva mai mult și aveți unde crește, vă sunt aproape ideile și obiectivele companiei noastre. Studio Webmaster nu este o tabără de vară, suntem cu toții obișnuiți să muncim.
Dacă sunteți gata să munciți și să vă dezvoltați - bine ați venit la noi!”
independență și sunteți dispus să recunoașteți propriile greșeli și să învățați din acestea
aveți dorința de a învăța și de a continua creșterea profesională și aveți nevoie de acest lucru
se intersectează cu valorile corporative și principala misiune a companiei
știți cum să gestionați timpul și să repartizați sarcinile, care au impactul maxim asupra rezultatelor
Acum sunteți familiarizați cu compania noastră, pentru a înțelege dacă doriți să vă alăturați echipei noastre.
Bine ați venit, dacă sunteți gata să mergeți înainte!
Studio Webmaster — o echipă cu mai mult de 50 de angajați. Pentru a sistematiza depunerea cererilor de candidaturi pentru angajare, vă propunem să trimiteți o cerere printr-un formular special. Această opțiune este mult mai eficientă decât contactarea prin telefon sau cu ajutorul unui mesaj cu managerul de resurse umane în rețelele sociale.
Compania are propria bibliotecă, compusă din cărți, atât pentru creșterea profesională, cât și pentru dezvoltarea generală. Dacă este necesar, suntem întotdeauna gata să oferim angajaților noștri un plan de pregătire optim.
După procesarea cererii, managerul HR contactează candidatul. Apoi, este primită o invitație pentru primul interviu la biroul companiei, unde candidatul primește informații mai detaliate și apoi primește o sarcină de testare în cel mai convenabil mod.
După un interviu de succes cu un nou angajat, este semnat un contract de muncă. La angajare pentru o funcție, angajatul primește locul său de muncă cu tot ce este necesar.
Structura companiei este formată astfel, încât fiecare departament să aibă un manager receptiv și cu experiență, care este întotdeauna gata să răspundă la toate întrebările existente și să ofere sfaturi utile.