link-uri pentru promovarea site-ului
Promovarea site-urilor pe internet este un proces care include două blocuri de lucru - optimizarea internă și promovarea externă. Optimizarea internă include lucrări precum colectarea semanticii, elaborarea structurii site-ului, scrierea conținutului unic, conectarea, corectarea tuturor defectelor tehnice, rezolvarea utilizabilității, aducerea vitezei de încărcare a site-ului la ideal.
Cine are nevoie de linkbuilding la cheie?
- companiile tinere care și-au desfășurat recent activitatea, au creat website și au foarte puține informații despre ele în rețea;
- firmele care și-au desfășurat activitatea în nișe de afaceri extrem de competitive;
- brandurile care doresc să-și sporească gradul de conștientizare și sunt în căutarea unor modalități de creștere a traficului.
Promovarea site-ului cu link-uri externe: etape
Selectarea conținutului tematic util pentru utilizatori, care este găzduit pe site-ul donator;
Dezvoltarea unei strategii de construire a legăturilor pentru un rezultat eficient într-un timp scurt;
Colectarea bazei de date de contact și a site-urilor cu care puteți lucra în continuare;
Aplicarea diferitelor site-uri pentru aplicarea link-uri: bloguri, forumuri, publicații pe internet.
În majoritatea nișelor de afaceri, un site pur și simplu nu poate ajunge în TOP fără a construi masa link-ului. În top 5 poate și va fi un astfel de site fără linkuri, dar iată Top 1 puțin probabil, chiar dacă este frumos și util. În multe nișe, există o concurență serioasă, respectiv, unde este mai mare, site-urile necesită mai multe investiții în promovare.
De ce ar trebui să comandăm promoția de referință
la Studio Webmaster
La formarea strategiei de link building, noi:
Stimulăm creșterea referențială furnizată | Urmează-mă explozia bruscă a legăturilor | Aplicăm diferite tipuri de linkuri | Luăm în considerare indicatorii domeniilor donatorilor |
Linkbilding este mai bine să nu exagerați, astfel încât să nu cadă sub filtrele motorului de căutare.
Cu linkbuilding trebuie să vă amintiți trei reguli:
Regula 1
Nu plasați linkuri către resurse discutabile.
Înainte de a plasa link-uri, merită să verificați fiecare domeniu donator care utilizează serviciul. Există multe servicii pentru a vă ajuta să vă construiți masa de link-uri (Ahrefs, Semrush, Checktrust). Dacă donatorul se dovedește brusc că se află sub filtru, atunci link-ul de la acesta vă poate afecta site-ul web.
Regula 2
Creșteți treptat domeniile donatorilor.
Masa link-ului nu trebuie construită rapid și brusc. Mai bine să evitați săriturile graficilor și exploziile. Experții noștri recomandă plasarea link-urilor în conformitate cu următorul program: luna 1 - 20, luna 2 - 25, luna 3 - 30 și așa mai departe. O creștere accentuată a masei link-urilor poate afecta negativ poziția în rezultatele căutării și în principiu, este percepută ca un indicator al utilizării SEO „negru”.
Regula 3
Dinamica corectă de referință.
Masa de link ar trebui să crească ca dinamică optimă și în raportul corect. 80% - non-ancoră, 20% - ancoră. Motoarele de căutare au o atitudine negativă față de un număr mare de ancore comerciale similare, de exemplu, „ comandarea promovării de link-uri”, „cumpărarea de link-uri”, „promovare de link-uri preț”.