AmoCRM este un sistem de lucru cu o bază de clienți, în care puteți înregistra toate informațiile despre clienți și cooperarea cu aceștia. Prin aplicarea corectă a acestui sistem, cu siguranță nu veți pierde contactele, contractele, sarcinile anterioare și actuale. AmoCRM oferă posibilitatea de a conecta toate canalele care atrag clienți potențiali și completează automat toate aceste date. Toți clienții potențiali și existenți care vă sună la companie, lasă o solicitare pe site, sună și contactează specialiștii dvs. prin intermediul diferitelor mesagerii instantanee și rețelele sociale sunt salvate automat în AmoCRM. Scopul principal al integrării sistemelor amocrm - crm pentru departamentul de vânzări - este de a crea un sistem automatizat unificat care funcționează pentru a păstra clienții, a construi relații pe termen lung cu aceștia și a atrage noi clienți.
Acest sistem CRM este necesar pentru toate companiile ale căror vânzări se caracterizează printr-un ciclu lung. Dacă aveți un punct obișnuit de vânzare cu amănuntul - magazin offline, nu aveți nevoie de un sistem CRM. În acest caz, clienții intră, fac cumpărături și pleacă imediat.
Sistemul CRM AmoCRM este extrem de necesar nișei B2B (business-to-business), dar nu va afecta nici B2C (business-to-consumer). Dacă enumerăm principalele nișe de afaceri în care este necesară introducerea amocrm, atunci putem evidenția:
Prin intermediul sistemului CRM AmoCRM, al cărui cost se plătește în primele 4-6 luni de utilizare, ciclul de vânzări este scurtat în timp datorită faptului că este construit în etape și în funcție de sarcini în ordinea optimă.
Salvarea automată a tuturor contactelor de ieșire și de intrare cu clienții, indiferent de canalul de comunicare.
Afișarea tuturor ofertelor curente și anterioare, sarcinilor curente și anterioare într-un format clar de pâlnie, unde puteți vedea etapa, bugetul, data de începere, managerul de proiect și canalul de contact.
Afișarea unei liste cu toate sarcinile, pentru ușurința de lucru a departamentului / companiei, pentru a evita încărcătura de lucru și livrarea proiectelor la timp.
Urmărirea proiectelor care au sarcini în curs de desfășurare sau absența acestora.
Analize detaliate despre lucrul cu clienții, tranzacții închise, sarcini finalizate, termene și alte aspecte.
Integrarea cu sistemul AmoCRM oferă posibilitatea de a interacționa cu clienții, simplificând activitatea managerilor. Ca urmare, sarcinile nu se pierd, proiectele sunt livrate la timp.
În AmoCRM, puteți afișa principalele valori prin care se evaluează lucrul cu clienții:
Numărul de sarcini deja finalizate și restante;
Numărul de tranzacții / proiecte ale angajaților;
Numărul de tranzacții / proiecte cu sau fără sarcini restante;
Procentul planului finalizat pentru o anumită perioadă de timp;
Apeluri de ieșire și de intrare, conversații cu clienții și durata acestora;
Starea actuală a loialității clienților (indicator NPS - Net Promoter Score, un indicator al disponibilității clienților de a vă recomanda produsul / serviciul / compania).
În plus, există posibilitatea unor valori individuale în funcție de nișă (liste, grafice, tabele). Informațiile pot fi afișate pentru întregul departament / companie sau pentru un anumit manager de vânzări.
Oferte / proiecte - toate ofertele / proiectele sunt retrase sub formă de pâlnii, unde puteți vedea în ce etapă se află afacerea / proiectul.
Cumpărători / Clienți - cu amocrm, este ușor de urmărit clienții / clienții care sosesc constant.
Sarcini - afișate ca o listă cu filtre după tipul de timp și stare; dacă această listă este configurată corect, sarcinile după finalizare sunt trimise automat la următoarea etapă.
Clienții în formatul unei liste cu contacte și nume de companii, în plus, puteți adăuga liste cu servicii / produse individuale.
Poștă - corespondență cu clienții (poșta de serviciu a unui angajat poate fi configurată sau poșta generală a departamentului de vânzări, cum ar fi sales- / info- @ site.md)
Analize (analiza vânzărilor, raport privind tranzacțiile / proiectele, raport despre clienți / cumpărători, raport despre manageri / angajați / consultanți, apeluri, obiective și alte aspecte care vă permit să evaluați eficacitatea departamentului / companiei)
Setare - disponibil pentru administratorul contului. Prin setări, puteți conecta caracteristici suplimentare, configura accesul pentru utilizatori etc.
De ce merită să contactați specialiști, doar îl puteți configura singur?
Desigur, puteți configura singur AmoCRM în câteva ore, dar de fapt efectul acestuia va fi zero sau puteți petrece un an de antrenament și configurare eficientă cu un posibil rezultat pozitiv. Dar, dacă doriți ca departamentul dvs. de vânzări și compania în ansamblu să funcționeze mai eficient în 40 de zile lucrătoare, nu ezitați să ne contactați la Studio Webmaster.
AmoCRM este un accesibil și convenabil sistem crm pentru întreprinderile mici, în care puteți conecta cu ușurință telefonia IP și poșta corporativă, integrându-vă cu site-ul web al companiei. Comandând sistemul amocrm, al cărui preț se potrivește în Studio Webmaster, veți primi un instrument eficient pentru creșterea vânzărilor. Pentru mai multe informații vă rugăm să ne contactați.