Astăzi, practic nimeni nu analizează de ce este nevoie de un site și ce avantaje oferă acesta afacerii. Pentru că există o serie de magazine online, site-uri – cataloage, care își realizează cu succes producția și reprezintă un exemplu minunat de destinație a resurselor online.
Un site web pentru companie reprezintă un teren comercial complex, publicitate 24/7, flux de clienți noi, instrument al imaginii și canal de comunicare cu publicul țintă. Lista, desigur, poate fi continuată. Însă chiar și conștientizând avantajele portalurilor online, mulți antreprenori nu pot răspunde la întrebarea: „Ce fel de site îmi trebuie?”. La dezvoltarea site-urilor web etapele de lucru pot diferi în funcție de tipul de portal. Astăzi vom enumera principalele tipuri de site-uri web și vom stabili caracteristicile lor.
Landing page-ul este un site cu o singură pagină. Scopul lui este să determine vizitatorul să efectueze o anumită acțiune cheie (abonare, înregistrare la eveniment, descărcarea cărții, înscrierea pe webinar, cumpărarea și altele). Ce funcții mai îndeplinește landingul:
colectarea datelor de contact ale publicului țintă;
mărirea efectului campaniei publicitare;
creșterea cantității de clienți potențiali;
creșterea nivelului de vânzări.
O resursă de dimensiuni mici, care cel mai des conține o singură pagină și servește pentru atragerea atenției clienților potențiali. Pe site-ul – carte de vizită se plasează principalele date despre companie sau persoană particulară, produse și servicii, dar și contactele. Aceasta este o opțiune mai accesibilă decât elaborarea unui site web complet și o soluție optimă pentru afacerea mică.
Aceasta este reprezentarea companiei pe internet și un instrument eficient de atragere a noilor clienți. Pe lângă informațiile despre companie și serviciile ei, site-ul corporativ poate include:
noutăți;
forma de feedback;
catalogul produselor și serviciilor;
formularul de comandă;
alte blocuri informaționale.
Principalele sarcini pe care le realizează o asemenea resursă:
furnizarea informațiilor despre companie și servicii, în regim non-stop;
informarea la timp a publicului țintă, cu privire la noutăți și propuneri speciale;
extinderea bazei de clienți și parteneri;
colectarea feedback-ului de la cumpărători (sondaje, forum);
posibilitatea de a realiza producția prin site, fără pauze și zile de odihnă;
formarea și menținerea imaginii companiei și altele.
Ca exemplu de proiect de succes, vă aducem în atenție un case pentru dezvoltarea unui site web pentru o organizație medicală.
Acestea portaluri online conțin, în mare parte, cataloagele cu produse și servicii. Cantitatea paginilor se limitează la varietatea produselor. Magazinul online poate servi drept un teren comercial de sine stătător sau un canal suplimentar de vânzare a producției, dacă există o afacere offline. Avantaje:
posibilitatea de a vinde 24/7;
reducerea cheltuielilor pentru arendă și personal;
cheltuieli minime pentru întreținere;
cuprinderea unui public larg de clienți potențiali;
feedback-ul clientului.
Ca exemplu de proiect de succes, vă aducem la cunoștință un case despre dezvoltarea unui magazin online de alcool.
V-au rămas întrebări pe această temă? Luați legătura cu specialiștii Studio Webmaster și primiți o consultație calificată gratuit. Vă vom face o propunere comercială avantajoasă pentru crearea unui site web de orice complexitate.