Webmaster
+(373) 60-10-6666Contactați-ne
Dezvoltare

Ce posibilități oferă site-ul corporativ la cheie?

  1. Principala
  2. Blog
  3. Dezvoltare
  4. Ce posibilități oferă site-ul corporativ la cheie?
Timp de citire: 3 minute
Nu aveți timp să citiți?
Lăsați o cerere
Diana Rotari Rotari Diana
Data Publicării : 25.07.2019
clasament 4.95 Evaluări: 19

Aveți o afacere offline de succes, dar doriți să vă extindeți sfera de influență? Crearea site-ului web corporativ și promovarea lui va permite organizației dumneavoastră să se manifeste pe internet, să soluționeze întrebările legate de căutarea partenerilor, clienților și lărgirea pieții de vânzări.

Site-ul corporativ al companiei: principalele posibilități

  • oferirea unei informații complete, veridice și actuale despre activitatea dumneavoastră 24/7;

  • plasarea informațiilor foto/video despre servicii/produse, cu descrieri detaliate;

  • descrierea propunerii unice de vânzare, a misiunii și a valorilor organizației, istoria succesului și altele;

  • plasarea datelor de contact – adresa juridică, telefonul, adresa electronică și altele;

  • introducerea fluxului de documente și contabilizarea online (tipul intern al site-ului);

  • distribuirea email și trimiterea notificărilor PUSH cu noutăți, oferte și propuneri speciale, către utilizatorii autorizați;

  • recepționarea și prelucrarea automată a comenzilor;

  • desfășurarea sondajelor și a cercetărilor;

  • extinderea analizei web, care permite configurarea corectă și desfășurarea evenimentelor de marketing.

Din posibilitățile acestor portaluri reies scopurile creării lor:

  • Formarea imaginii și construirea unei reputații de nișă

  • Extinderea bazei de clienți, parteneri și a terenurilor de vânzări

  • Oferirea unor informații complete despre companie către publicul țintă

  • Realizarea produselor și a serviciilor

  • Atragerea unor noi colaboratori calificați

Tipuri de site-uri web corporative

  • Portal informațional (de exemplu, Boutique-weddings);

  • Site – carte de vizită (de exemplu, O3familyfarms);

  • Site – catalog (de exemplu, Apple).

 

Etapele de elaborare

  • Analiza afacerii, constituirea sarcinii tehnice, încheierea contractului.

  • Crearea unui design unic pentru pagina principală și celelalte pagini, în conformitate cu concepția de design aprobată, iar apoi – crearea front-end-ului.

  • Programarea, îmbunătățirea și testarea.

  • Scrierea și publicarea conținutului pe portal.

  • Instruirea personalului cu privire la utilizarea CMS (motorul site-ului).

  • Transferarea resursei pe domeniul principal și transmiterea tuturor accesurilor la sistem către client.

Dacă doriți să utilizați site-ul web drept un instrument de marketing, atunci lucrul cu el continuă. În promovare, vom recurge la cele mai eficiente metode de marketing online pentru proiectul dumneavoastră și vom desfășura următoarele lucrări:

  • optimizarea prin motoarele de căutare;
  • adăugarea regulată a noului conținut, adaptarea după motoarele de căutare;
  • susținerea și prelucrarea feedback-ului clienților.

Să concluzionăm

Pentru companie, site-ul web reprezintă o construcție multifuncțională complicată. Însă nu și pentru vizitatori. Pentru ei, portalul trebuie să fie simplu, clar, să ofere răspunsuri la principalele întrebări și să trezească emoții pozitive. Să elaboreze o resursă care va corespunde tuturor cerințelor înaintate, va putea doar o echipă completă de programatori cu experiență, designeri talentați, marketologi profesioniști, copywriteri și manageri de succes.

Puteți comanda crearea și promovarea unui site corporativ la liderii pieții IT din Moldova – compania Studio Webmaster. Noi realizăm elaborarea resurselor online din anul 2008 și cunoaștem toate particularitățile procesului. Telefonați-ne și primiți o consultație calificată gratuit cu privire la proiectul dumneavoastră, dar și o propunere comercială avantajoasă.