+(373) 60-10-6666Contactați-ne
Conținut
Dezvoltare

Crearea unui site corporativ pentru noi posibilităţi în afacere

  1. Principala
  2. Blog
  3. Dezvoltare
  4. Ce posibilități oferă site-ul corporativ la cheie?
Timp de citire: 3 minute
Nu aveți timp să citiți?
Lăsați o cerere
 

Dezvoltarea site-ului corporativ

Aveți o afacere offline de succes, dar doriți să vă extindeți sfera de influență? Crearea site-ului web corporativ și promovarea lui va permite organizației dumneavoastră să se manifeste pe internet, să soluționeze întrebările legate de căutarea partenerilor, clienților și lărgirea pieții de vânzări.

Site-ul corporativ al companiei: principalele posibilități

  • oferirea unei informații complete, veridice și actuale despre activitatea dumneavoastră 24/7;

  • plasarea informațiilor foto/video despre servicii/produse, cu descrieri detaliate;

  • descrierea propunerii unice de vânzare, a misiunii și a valorilor organizației, istoria succesului și altele;

  • plasarea datelor de contact – adresa juridică, telefonul, adresa electronică și altele;

  • introducerea fluxului de documente și contabilizarea online (tipul intern al site-ului);

  • distribuirea email și trimiterea notificărilor PUSH cu noutăți, oferte și propuneri speciale, către utilizatorii autorizați;

  • recepționarea și prelucrarea automată a comenzilor;

  • desfășurarea sondajelor și a cercetărilor;

  • extinderea analizei web, care permite configurarea corectă și desfășurarea evenimentelor de marketing.

Din posibilitățile acestor portaluri reies scopurile creării lor:

  • Formarea imaginii și construirea unei reputații de nișă

  • Extinderea bazei de clienți, parteneri și a terenurilor de vânzări

  • Oferirea unor informații complete despre companie către publicul țintă

  • Realizarea produselor și a serviciilor

  • Atragerea unor noi colaboratori calificați

Tipuri de site-uri web corporative

Soiuri de site-uri corporative

  1. Site carte de vizită

În mediu această internet resursă include 6-13 pagini, care conține informația de bază despre companie, datele de contact și informația primordială privind produsele și serviciile. În majoritatea cazurilor pe paginile site-lui este publicată și lista de prețuri. Prețul pentru crearea unui astfel de site corporativ la cheie prevede 600 €.

  1. Site-prezentare

Crearea unui site-prezentare la cheie reprezintă un tip foarte răspândit de serviciu, special conceput pentru demonstrarea asortimentului. În majoritatea cazurilor un astfel de tip de resursă este dezvoltat pentru promovarea noilor servicii ale companiei. La dezvoltare sunt aplicate activ tehnologiile de animație care reprezintă conținutul de bază al tipului dat de resursă. A comanda dezvoltarea site-ului corporativ de tip prezentare, la cheie, dumneavoastră puteți de la 1100 €.

  1. Site-uri catalog

Un tip de resursă web al cărui scop principal este familiarizare clienților potențiali cu asortimentul companiei sub forma unei liste de produse cu descrieri detaliate, fotografii și articole. Dezvoltarea site-ului corporativ de tip catalog, la cheie, începe de la 1200 € și mai mult.

  1. Site-uri magazine

Un tip de site corporativ care nu numai oferă posibilitatea de a face cunoștință cu produsele, dar și a le achiziționa. O resursă internet destul de complicată în realizare, deoarece necesită implementarea unui număr mare de module. A comanda crearea unui site corporativ de tip magazin, la cheie, dumneavoastră puteți de la 1200 €.

Etapele de elaborare

Etapele dezvoltării site-ului

  • Analiza afacerii, constituirea sarcinii tehnice, încheierea contractului.

  • Crearea unui design unic pentru pagina principală și celelalte pagini, în conformitate cu concepția de design aprobată, iar apoi – crearea front-end-ului.

  • Programarea, îmbunătățirea și testarea.

  • Scrierea și publicarea conținutului pe portal.

  • Instruirea personalului cu privire la utilizarea CMS (motorul site-ului).

  • Transferarea resursei pe domeniul principal și transmiterea tuturor accesurilor la sistem către client.

Dacă doriți să utilizați site-ul web drept un instrument de marketing, atunci lucrul cu el continuă. În promovare, vom recurge la cele mai eficiente metode de marketing online pentru proiectul dumneavoastră și vom desfășura următoarele lucrări:

  • optimizarea prin motoarele de căutare;
  • adăugarea regulată a noului conținut, adaptarea după motoarele de căutare;
  • susținerea și prelucrarea feedback-ului clienților.

Să concluzionăm

Pentru companie, site-ul web reprezintă o construcție multifuncțională complicată. Însă nu și pentru vizitatori. Pentru ei, portalul trebuie să fie simplu, clar, să ofere răspunsuri la principalele întrebări și să trezească emoții pozitive. Să elaboreze o resursă care va corespunde tuturor cerințelor înaintate, va putea doar o echipă completă de programatori cu experiență, designeri talentați, marketologi profesioniști, copywriteri și manageri de succes.

Puteți comanda crearea și promovarea unui site corporativ la liderii pieții IT din Moldova – compania Studio Webmaster. Noi realizăm elaborarea resurselor online din anul 2008 și cunoaștem toate particularitățile procesului. Telefonați-ne și primiți o consultație calificată gratuit cu privire la proiectul dumneavoastră, dar și o propunere comercială avantajoasă.

Data Publicării : 25.07.2019
Evaluări: 0 clasament 0.00
Kapanji Igor
Autor
Igor Kapanji
Specialist pe email-corespondenţă şi notificările push. În compania Studio Webmaster lucrez din anul 2017. Nu pot trăi fără baschet şi hochei. Visez să pescuiesc în Norvegia, să stau pe Trolltunga (stîncă care se înalţă deasupra lacului Ringedalsvatnet la 1000 metri). Fără 4 litri, donator de onoare a sîngelui în Moldova :)
Comentarii (0)
Pentru a lăsa un comentariu, aveți nevoie a intra
rating rating rating rating rating
(0.00 din 5 0 note)