CRM (Customer Relationship Management) — este o platforma speciala pentru automatizarea relatiilor de afaceri cu clienții, care permite planificarea si cresterea vinzarilor. Integrarea CRM Moldova garanteaza evidenta totala si controlul proceselor interne ale departamentului de vanzari.
Sistem CRM permite eliminarea partilor slabe ale afacerii si cresterea eficientei la toate nivelurile. CRM contine datele despre fiecare client al companiei, preferintele lor si de unde vin pe site. De asemenea, vedeti în timp real cit de efectiv lucrează departamentul si cu se ocupa managerii.
Dupa introducerea sistem CRM Moldova in realizare, lucratorii dumneavoastra nu mai au nevoie sa completeze manual rapoartele, sa caute informațiile despre clienti, sa duca istoricul interacțiunii prin tabelele Excel. Ei primesc un instrument de lucru care favorizează cresterea productivitătii si nu cheltuie timp pe sarcinile monotone. Elaborarea CRM in Moldova pentru gestionarea relatiilor cu clientii tine cont de specificul, scopul si nisa de afaceri a companiei dvs.
Implementarea unui sistem CRM — este procesul de adaptare și automatizare a acțiunilor pentru a satisface nevoile clientului.
Articolul descrie planul de bază pentru implementarea sistemului CRM.
Numărul de etape poate fi mult mai mare și depinde în mare măsură de obiectivele, și nișele organizației.
Pentru a realiza obiectivele dvs., configurarea unui sistem crm trebuie să treacă prin mai multe etape interconectate, și anume:
Pentru a crea CRM calitativa – sunati la Studio Webmaster sau lasati o solicitate pe site, specialistrii nostri vă vor ajuta și vor răspunde la toate întrebările.
In caz de necesitate, pot fi realizate și alte functii, de exemplu: 1C, Yandex.Metrika, Google Analytics, SMS si distribuirea mesajelor E-mail, telefonice si altele.
Valoarea de bază a unui sistem crm este o bază de date consolidată a informațiilor, cu o istorie completă a tuturor clienților care interacționează cu compania. Sistemul CRM stochează date nu numai despre clienți, ci și despre parteneri, furnizori și concurenți. Având în vedere că baza de informații a clienților este un activ care contează foarte mult, managementul automatizat în sistemul crm oferă o eficiență maximă și, cel mai important, crește procentul de vânzări. Atunci când baza de clienți este unificată, compania primește o înțelegere completă a clienților săi, ceea ce oferă o perspectivă asupra strategiei de interacțiune ulterioară.
Având un număr foarte mare de filtre și tăieturi, planificarea tuturor etapelor de vânzări într-un sistem CRM este destul de convenabil, având în vedere toate specificul afacerii dumneavoastră. Disponibilitatea datelor clienților săi permite managerului să elaboreze un plan de vânzări suplimentare, iar șeful analizând toate datele le poate ajusta pe baza instrumentelor de analiză CRM a sistemului.
Cu un set complet de module de sistem crm, directorii pot monitoriza pe deplin performanța angajaților lor. Sistemul CRM vă permite să evalueze pe deplin cifrele statistice de vânzări, ține evidența tuturor etapelor tranzacției și Analiza concurenților.
Scopul crucial al sistemului CRM este de a ajuta managerii în planificarea, organizarea și controlul deplin al managementului tranzacțiilor. Sistemul CRM vă permite să stocați întreaga istorie a interacțiunii cu clienții și să le analizați și să construiți oferte competente și relevante, precum și să le câștigați încrederea.
Programul CRM organizează vânzări de bază,precum și vânzări UP-sales. CRM permite, pe baza comenzilor perfecte, să analizeze achizițiile utilizatorilor în scopul identificării intereselor pentru posibilitatea achiziționării de bunuri / servicii suplimentare.
Funcționalitatea extinsă a instrumentelor analitice și statistice permite automatizarea Departamentului de marketing prin planificarea și desfășurarea automată a activităților de marketing, precum și controlul bugetului și coordonarea altor interacțiuni.
Angajații beneficiază, de asemenea, de implementarea CRM, obținând o bază unificată de materiale de marketing, capacitatea de segmentare a utilizatorilor și automatizarea corespondenței. Sistemul crm oferă, de asemenea, posibilitatea de a măsura profitul și eficiența Departamentului de marketing cu instrumente speciale.
Automatizarea și structurarea tuturor fluxurilor de lucru este o sarcină destul de dificilă, care se ocupă cu ușurință de sistemul crm. În plus, transparența și deschiderea proceselor de afaceri pentru conducere ajută la identificarea mai rapidă a erorilor și la mutarea angajaților în direcția cea bună. Aceste sarcini sunt rezolvate prin intermediul modulelor de sisteme CRM implementate.
Pentru organizarea și automatizarea proceselor de management, sistemul crm are în arsenalul său un editor puternic, care este capabil să înregistreze și să stocheze în baza sa de date de informații orele de lucru ale specialiștilor.
Sistemul CRM oferă posibilitatea de a capta atât timpul de lucru curent, cât și de a controla sarcina temporară a viitorului. Pentru a face acest lucru, programul oferă angajaților o oportunitate convenabilă de a-și accesa programul, unde angajatul poate programa orele de lucru, poate marca îndeplinirea sarcinilor, poate indica timpul petrecut pentru a le executa și poate vizualiza programul altor angajați.
Datorită unei astfel de automatizare a timpului de lucru, puteți elibera angajații de munca de rutină, puteți utiliza rațional timpul și puteți fixa toate afacerile importante.
Datorită stabilirii structurate și fixe a sarcinilor, sistemul CRM ajută la reducerea incertitudinii și la schimbul eficient de informații pentru toate departamentele organizației.
Acest lucru, la rândul său, economisește foarte mult timp și vă permite să sincronizați activitatea tuturor departamentelor într-un mod consolidat, să efectuați toate sarcinile la timp.
Organizațiile comerciale sunt vitale - trebuie să furnizeze întotdeauna produse / servicii de calitate la prețuri rezonabile și să modifice în timp util cele existente.
Sistemul CRM ofera posibilitatea de a organiza și structura întreaga listă de produse și servicii a companiei, și, de asemenea, va asigura gestionarea și evidența prețurilor pentru clienți cu scopul de a selecta cele mai populare produse și pachete de servicii.
Nici o sferă nu își poate îmbunătăți performanța fără o analiză detaliată a tuturor informațiilor primite, precum și o analiză completă a sistemului de vânzări.
Rapoartele sistemelor CRM oferă o oportunitate de a reduce timpul pe sarcini mecanice de afaceri care dau o grămadă de timp. În același timp, instrumentele oferite de sistemul CRM creează formulare analitice în funcție de specificul sarcinilor întreprinderii.
Specialistii nostri au creat si adaptat crm sisteme in Moldova si alte tari, pentru diferite tipuri de activitati, printre care: