Dezvoltarea unui magazin online este un proces destul de complex, care durează mult timp, datorită faptului că acest tip de resursă este cel mai mare cu introducerea unui număr mare de funcții și module. Aceasta este ceea ce vom încerca să dezvăluie în acest articol, împreună cu etapele creării sale.
Un magazin online - este un tip de site web al cărui scop principal este de a vinde bunuri și servicii standardizate.
Unul dintre cele mai populare resurse de internet, deoarece sarcina sa principală este comerțul și anume vânzarea de bunuri. Pentru a înțelege pe deplin ce înseamnă încă magazinul online, trebuie să aflați caracteristicile resursei Internet, care sunt dezvăluite prin funcționalitatea sa.
Pentru o versiune șablon, în majoritatea cazurilor, este suficient să afișați o fotografie și o descriere a produsului pe pagină pentru ca utilizatorul să facă o alegere, dar dacă aveți un anumit produs sau serviciu, atunci fără funcții suplimentare nu o puteți face. De exemplu, atunci când dezvoltăm un magazin de îmbrăcăminte online, Studio Webmaster oferă în plus funcția de a crește fotografia produsului, iar pentru un magazin de mobilă online, un bun exemplu este vizualizarea 3D a produsului.
O altă caracteristică utilă care aproape dublează valoarea medie a comenzii este implementarea caracteristicii produselor aferente. Mulți dintre clienții noștri uită de o astfel de funcție aparent nesemnificativă și simplă. Dar, în cele din urmă, nu numai că mărește profiturile, dar are și o serie de acțiuni utile, cum ar fi: îmbunătățirea calității serviciului oferit, creșterea timpului petrecut de utilizator pe site și, de asemenea, oferă utilizatorului un număr mare de opțiuni pe loc.
O altă funcție utilă în magazinul online este funcția produselor similare. Un modul ușor de implementat care poate fi ușor automatizat. De exemplu, un client se uită la frigidere. Puteți afișa imediat produse similare cu un pas de preț (mai scump și mai ieftin).
Modulele produselor vizualizate recent vă permite să reamintiți clientului la ce se uita recent și este posibil de comandat produsul aici și acum fără o a doua căutare pe site.
Prezentare de produse noi, articole reduse și vânzări de top. Un magazin online care se respectă își actualizează întotdeauna bunurile și se asigură că informațiile de pe site sunt actualizate. Produsele noi primite sunt de obicei afișate cu un marker „nou”, iar produsele populare sunt evidențiate cu o notiță a celor mai multe vânzări.
Buletin informativ. Un modul de magazin online standard care încurajează utilizatorii suplimentari să cumpere un produs.
Plasarea de informații utile pe site, precum și știri. Sarcina principală a implementării acestui modul este de a atrage traficul de informații pe site, ceea ce are un efect pozitiv asupra factorilor comportamentali ai clasării magazinului online.
Comunicarea cu clienții este una dintre componentele principale ale oricărui magazin online, deoarece vă permite să răspundeți la toate întrebările dvs. aici și acum, precum și să rezolvați neînțelegerile utilizatorilor pe loc.
În majoritatea cazurilor, la crearea unui magazin online, sunt utilizate următoarele:
Prezența unei funcționalități SEO implementate pe deplin, dacă este completată corect, vă garantează clasarea magazinului online în motoarele de căutare de top, ceea ce duce în cele din urmă la mai multe comenzi. Principalele servicii de SEO includ: prescrierea metaetichetelor (titlu, descriere, cuvinte cheie), pagini de site CNC. De asemenea, trebuie să vă asigurați că CMS-ul magazinului online nu generează pagini duplicate, de altfel va afecta negativ promovarea sa SEO.
Când caută după cuvintele cheie „unde pot comanda un magazin online”, un om de afaceri novice va întâlni două opțiuni predominante pe Internet, și anume:
Să analizăm motivele alegerii ambelor opțiuni.
Motivele alegerii:
În majoritatea cazurilor, profesioniștii independenți vă pot oferi mai multe opțiuni pentru implementarea unui magazin online, și anume acest lucru este legat de CMS (motor de resurse web).
CMS - este un sistem de gestionare a conținutului care include adăugarea, editarea și ștergerea întregului conținut de pe un site.
Freelancerii oferă adesea 3 opțiuni CMS posibile, acestea fiind auto-semnate, în cutie și gratuite.
Această abordare este potrivită pentru acei clienți care vând un produs standard pe Internet care nu necesită un design unic, funcții suplimentare și implementarea de servicii terțe, astfel încât niciunul dintre CMS-urile de mai sus să nu îndeplinească aceste cerințe. CMS-urile gratuite, în cutie și auto-semnate nu sunt, de asemenea, puternice în ceea ce privește securitatea și funcționalitatea, așa că fiți pregătiți să vă descurajați atunci când transferați proiectul dvs. ca freelancer.
Un imens și poate singurul plus al comandării dezvoltării unui magazin online de la un freelancer este prețul ieftin al creării unui magazin online.
Motivele alegerii:
Un factor important atunci când alegeți un web studio pentru dezvoltarea unui magazin online este specializarea sa profesională în această chestiune, care vă oferă o garanție că magazinul online creat va fi gata la timp și, de asemenea, va îndeplini toate cerințele declarate în etapa inițială.
Un alt avantaj imens al dezvoltării unei resurse web este că, de regulă, companiile au propriile sisteme CMS dezvoltate care pot fi ușor integrate cu module terțe și, de asemenea, nu sunt supuse pirateriei.
Comanda unui magazin online înseamnă investiții profitabile într-o afacere profitabilă. Cu ajutorul acestuia, puteți ajunge la majoritatea publicului pe Internet și puteți vinde 24/7 fără pauze și weekend-uri. Modulele configurate corect pentru comanda și plata bunurilor vă permit să minimizați costurile forței de muncă pentru serviciul pentru clienți - toate acestea vor fi realizate de site.
Pentru a comanda dezvoltarea unui magazin online, este suficient să plasați o aplicație la specialiștii Studio Webmaster la numărul de telefon indicat pe site. În termen de 24 de ore vă vom pregăti și vă vom trimite o ofertă comercială profitabilă.
Studio Webmaster aderă la următoarele etape de creare a unui magazin online:
Etapa principală a creării unui magazin online. Etapa în care identificăm nevoile primare și discutăm dorințele clientului, analizăm toate detaliile nișei și de asemenea, stabilim țelurile și obiectivele necesare pentru crearea profesională a unui site web la cheie
Estimarea costului unui magazin online. Luând în considerare toate cerințele impuse în etapa inițială, departamentul de dezvoltare evaluează complexitatea proiectului și pe baza raportului, calculăm calendarul și costul dezvoltării unui magazin online.
Prototiparea unei resurse web. Etapa în care se dezvoltă întreaga structură a magazinului online: secțiuni de pagini, utilizare și funcționalitate, structură. Dacă etapa de prototipare este aprobată în totalitate de către client, atunci prețul creării unui site web în această etapă va fi mai probabil corect și fără abateri (dacă clientul face modificări sau completări în etapa de dezvoltare a site-ului web, costul dezvoltării site-ului web se poate modifica).
Pregătirea specificațiilor tehnice. Termenii de referință sunt creați pentru a oferi o înțelegere aprofundată a modului în care ar trebui și va funcționa magazinul online la cheie dezvoltat. În această etapă, este prezentată o descriere a tipului de site, proiectarea preferată, implementarea tehnică a sistemului de management etc.
Proiectare resurse web Ui / ux. În această etapă, proiectantul proiectează și dezvoltă o interfață vizuală și elemente cu care utilizatorul va interacționa.Proiectarea UI / UX va fi dezvoltată numai după analizarea concurenților și a nișelor pentru a identifica modalități de atingere a obiectivului final de către potențialii clienți
Aspect extern. Designerul nostru de layout este angajat în proiectarea magazinului online în curs de dezvoltare. Sarcina sa este de a traduce întregul design al site-ului web în codul html de înaltă calitate și fără erori, creând astfel pagini web cu resurse unice.
Programarea. Sarcina programatorului în etapa de programare este dezvoltarea și implementarea modulelor, precum și introducerea șablonului html în sistemul de gestionare a conținutului. În această etapă, puteți vedea primul contur al viitorului dvs. Site.
Testarea magazinului online dezvoltat.. După dezvoltarea site-ului, testăm proiectul pentru a identifica erori, bag-uri și neajunsuri. După aceea, specialistul-seo realizează optimizarea SEO interna inițială a site-ului.
Pentru ca portalul să înceapă imediat să genereze venituri, aveți nevoie de promovare. La Studio Webmaster, puteți comanda un serviciu cuprinzător: magazin online, promovare și asistență. Acest lucru vă va permite să începeți să obțineți profit cât mai curând posibil și să mențineți constant rezultatul la un nivel ridicat.