1. Principala
  2. Întrebări și răspunsuri
  3. Cât costă designul ambalajului și etichetei

Prețul pentru dezvoltarea designului ambalajelor și etichetelor

Lăsați o cerere

Într-un fel sau altul, imaginea produsului este primul lucru la care cumpărătorul acordă atenție, deci proiectarea ambalajului sau a etichetei este foarte importantă, iar costul acestora este calculat ținând cont de mai mulți factori importanți, pe care îi vom studia mai târziu.

Cel mai adesea, cumpărătorul identifică ambalajele frumoase cu calitatea produsului. Credem că dacă un produs arată frumos, cel mai probabil ar trebui să fie de înaltă calitate. Vizual, cumpărătorul alege un produs și, în cazuri rare, atunci când alege un produs într-un anumit segment de preț, utilizatorul va alege un ambalaj neatractiv.

Deci, pentru ca cumpărătorul sădea preferință unui ambalaj sau etichete, acestea trebuie să aibă un design memorabil, elegant. Ar trebui să fie aprinse, astfel încât, printre multe altele, cumpărătorul să-și fixeze privirea asupra produsului dvs. Designul ideal ar trebui să fie astfel încât cumpărătorul să-și oprească privirea împotriva voinței sale, fără să intenționeze să cumpere acest produs. Acesta este un instrument excelent de marketing care nu necesită fonduri suplimentare, deoarece imaginea vorbește de la sine.

De domeniul psihologiei este explicat faptul că o persoană percepe cel mai ușor informațiile vizual, fapt ce trebuie folosit și la care nu merită să economisiți. Emoțiile și asociațiile constituie legătura dintre cumpărător și brand. La urma urmei, nu vindeți un produs, ci emoții. În acest context, prima impresie este foarte importantă. În plus, pentru ca eticheta să devină una de vânzare, aceasta trebuie:

a) să fie memorată de cumpărător din prima vedere;

b) să transmită în mod clar și cert cumpărătorului informații importante;

c) să se potrivească conceptulului general de marcă.

În cadrul ultimului punct, este important să rețineți că, dacă marca dvs. reprezintă produse sau linii de produse diferite, combinându-le într-un singur concept de design, puteți crea o legătură puternică între client și marca dvs. Dacă unui client îi place unul dintre produse, cu siguranță, data viitoare în magazin va căuta cu ochii eticheta familiară. Acesta este un alt argument care confirmă faptul că costul dezvoltării unui design de etichetă este proporțional cu rezultatele obținute ulterior.

Etapele dezvoltării ambalajelor sau etichetelor

Dezvoltarea ambalajului și a etichetelor implică o serie de lucrări, pe care le include și prețul:

  • Analiza produsului. Crearea unui design de etichetă se realizează pe baza studierii unei mărci sau a unei companii, a identității sale corporative, a produsului în sine, și anume, a caracteristicilor sale avantajoase. În plus, pentru a crea un ambalaj cu adevărat efectiv, este necesar să se studieze bine publicul țintă, precum și tendințele actuale în domeniu.

  • Elaborarea specificațiilor tehnice. Aceasta este o etapă foarte importantă, deoarece pregătirea competentă a specificațiilor tehnice exclude posibilele erori și asigură un flux de lucru uniform și consistent. Datorită acestui fapt, veți obține rezultatul mai repede și mai bine. Este mai bine să petreceți mai mult timp în elaborarea sarcinii tehnice decât să cheltuiți atât timp cât și bani pentru revizuiri sau modificări.

  • Dezvoltarea mai multor opțiuni de proiectare. De regulă, un studio IT profesional vă va oferi mai multe opțiuni de proiectare. După aceea, puteți face unele modificări și puteți transforma puțin conceptul ales. Cu toate acestea, cel mai adesea nu se ajunge la acest lucru, deoarece înainte de aceasta, termenii de referință au fost întocmiți cu atenție.

  • Pregătirea pentru tipărire. După modificările finale și aprobarea proiectului, este necesar să se efectueze ultimul aspect pentru o imprimare corectă.

Ce determină costul dezvoltării designului ambalajelor și etichetelor?

Când vine vorba de proiectare, prețul va depinde întotdeauna foarte mult de tipul și caracteristicile produsului pentru care este conceput designul. Fiecare produs unic necesită un design tehnic și grafic atent. Produsele diferite necesită o abordare vizuală diferită:

  • Unele produse sunt cel mai profitabil a fi prezentate în toată splendoarea lor, necesită doar o subliniere a frumuseții deja existente. Cu alte cuvinte, unele produse arată bine desinestătător și, pentru a marca acest lucru, trebuie să faceți fotografii de bună calitate sau să redați produsul plastic.

  • Pe de altă parte, unele bunuri pot fi prezentate mai interesante și profitabile cu ajutorul unui personaj. În acest caz, este foarte important să nu exagerați, altfel riscați să obțineți o etichetă kitschy, fără gust, care doar va respinge potențialii cumpărători.

  • În unele cazuri, textul de-asemenea poate fi utilizat ca element plastic și să sublinieze în mod favorabil valoarea produsului. Pentru a face acest lucru, trebuie să faceți o prelucrați bine fonul, acesta să fie contrastant și potrivit. Uneori nu este suficient să alegeți un font existent, ci trebuie să dezvoltați unul nou, unic.

Înainte de a comanda dezvoltarea unui design pentru un ambalaj sau o etichetă, este important să luați în considerație dacă designul este creat pentru un singur produs sau pentru o întreagă linie de produse. În acest din urmă caz, va fi necesar să ne gândim la opțiunile de modificare a etichetei pentru diferite produse. Este recomandat să discutați acest punct de la bun început, deoarece afectează și costul serviciului.

De asemenea, costul este influențat și de segmentul de preț al produsului. Ambalarea produselor premium necesită utilizarea unor materiale mai scumpe și, eventual, rare sau non-standard. În plus, un astfel de produs necesită adesea o abordare mai creativă.

De ce nu e bine să economisiți pe ambalaje și etichete?

După cum am spus deja, o primă impresie deosebită și memorabilă poate juca un rol cheie pentru cumpărător în alegerea unui produs. De aceea, merită să alocați bugetul în favoarea creării de ambalaje de calitate. În caz contrar, chiar și produsul de cea mai înaltă calitate poate să nu aibă succes din cauza unei etichete prost concepute.

E bine să menționăm că proiectarea ambalajelor sau a etichetelor ar trebui încredințată profesioniștilor. Aceștia cunosc cum să prezinte cel mai bine caracteristicile produsului, astfel încât cumpărătorul să-i acorde atenție și să-l vrea să-l cumpere.

Din câte puteați înțelege, există mulți factori care afectează costul dezvoltării unui design de etichetă. Se ia în considerare tehnica, unicitatea și stilul ales. În plus, costul variază în funcție de obiectivul dvs.: dacă ați venit pentru un design nou, va fi un preț, dacă trebuie să revizuiți un design existent, acesta va costa complet diferit.

Totul este calculat individual. Pentru a afla mai multe detalii și costul aproximativ al proiectului dvs., vă rugăm să contactați managerii companiei noastre. Ei vă vor răspunde la toate întrebările și vă vor oferi toate informațiile necesare.

Comanda

🔎FAQ:Cele mai solicitate întrebări despre prețul elaborării designului ambalajului / etichetei

① Cum ar trebui să fie un ambalaj ”vânzător”?❓

🗹 Ambalajele de calitate trebuie să îndeplinească următoarele cerințe:
  • memorabil de la prima vedere;
  • transmite în mod clar cumpărătorului informații importante;
  • corespunde conceptului general de marcă.

⓶ Ce include costul designului ambalajului / etichetei?❓

🗹
  • Analiza produsului;
  • Pregătirea specificațiilor tehnice;
  • Dezvoltarea mai multor opțiuni;
  • Pregătirea pentru tipărire.

③ Cât costă un design de pachet sau etichetă?❓

🗹 În Studio Webmaster acest serviciu începe de la 70 €.

⓸ Cum să comand serviciul?❓

🗹 Puteți comanda designul ambalajelor sau al etichetelor apelând (+373) 60-10-6666 sau pe pagina serviciului.
Studio Webmaster - ajută la creșterea eficienței unei resurse Internet
Datorită serviciilor noastre, clienții pot prelua vastitatea Internetului - profiturile vor mai mari iar munca mai plăcută.
A primi un apel - este gratuit