1. Principala
  2. Întrebări și răspunsuri
  3. Cât costă o identitate corporativă

Cât costă o identitate corporativă

Lăsați o cerere

Pentru a înțelege mai bine cât costă dezvoltarea unei identități corporative, este necesar să se identifice elementele care o alcătuiesc. De la brand la brand, identitatea corporativă poate varia foarte mult, dar există elemente de bază pe care orice companie ar trebui să le aibă. Deci, principalele elemente ale identității corporative sunt: ​​logo-ul, cartea de vizită și brandbook. În cadrul acestor trei se determină conceptul general, schema de culori și direcția stilistică.

Adăugând la cele trei elemente de mai sus, există mai multe opțiuni pentru componența identității corporative:

  1. Documentația comercială a companiei: toate tipurile de documente, inclusiv hârtii cu antet, plicuri, foldere, liste de prețuri, jurnale ale companiei și chiar ecusoane și carduri de acces.
  2. Materiale publicitare tipărite: toate materialele tipărite care într-un fel sau altul relatează despre companie, și anume - cataloage, reviste, calendare, precum și broșuri și pliante.
  3. Suvenire și accesorii: Dezvoltarea acestui tip de produs poate fi un instrument bun publicitar. Aceasta include de obicei articole precum căni, pixuri, brelocuri, caiete și multe altele.
  4. Articole interioare și exterioare: de regulă, această categorie include panouri, standuri, diverse indicatoare la intrarea într-o clădire, birou, magazin și chiar un depozit. În principiu, în cadrul acestei părți a identității corporative, se dezvoltă proiectarea spațiului. În ciuda faptului că, din păcate, un astfel de serviciu nu intră în sfera competenței noastre, putem totuși să vă ajutăm și aici. Vă putem crea un concept, pe baza căruia puteți dezvolta deja stilul corporativ al companiei sau mărcii dvs.
  5. Uniforme de marcă: Principalul avantaj al acestei uniforme este creșterea încrederii consumatorilor.

Dezvoltarea identității corporative: etape și prețuri

Dezvoltarea unei identități corporative pentru o companie înseamnă a face o cantitate extraordinară de muncă analitică pentru a identifica cea mai bună strategie de marketing. Într-un fel sau altul, crearea unei identități corporative servește la promovarea companiei. Ce elemente vor reflecta cel mai profitabil esența și misiunea companiei depinde de aceasta. O identitate corporativă formată corect și armonios creează imaginea unei companii de succes și eficiente.

Crearea identității corporative a companiei include o serie de etape, care determină costul serviciului. Cu cât dezvoltarea unei identități corporative este mai complexă și globală, cu atât prețul va fi mai mare. În plus, vă sugerăm să vă familiarizați cu etapele principale:

Etapa I

După cum am menționat deja, analiza joacă un rol important în crearea unei identități corporative, necesită majoritatea timpului și efortului. Este necesar să se studieze în detaliu datele despre companie, serviciile sale, precum și să fie cercetată piața și nevoile publicului țintă.

Etapa II

Aceasta este urmată de dezvoltarea unui concept general de proiectare și a tuturor elementelor grafice. În această etapă, se determină paleta de culori, se selectează fonturile și, în general, se dezvoltă designul vizual al mărcii. De asemenea, aici se acordă o atenție specială logo-ului, deoarece acest element este cel mai distinctiv și memorabil.

Etapa III

În etapa finală, nu mai rămâne decât să aprobăm și să pregătim toate elementele pentru procesare ulterioară. În acest caz, ne referim la manipulări precum aspectul, pregătirea formatelor de imagine necesare etc.

Merită să comand dezvoltarea identității corporative?

Răspunsul este cu siguranță da! Dacă încă nu sunteți convins de acest lucru, vom încerca să vă oferim încă niște argumente.

În primul rând, identitatea corporativă ar trebui considerată o investiție, o contribuție serioasă în viitorul companiei dumneavoastră. Companiile ce au dezvoltată identitatea corporativă, cu siguranță primează asupra celor care nu o au. Cu siguranță merită să dezvolți o identitate corporativă, deoarece prețul acestui serviciu garantat se va răscumpăra, dar există un alt moment aici: nu așteptați imediat rezultate incredibile. Fiecare proces necesită timp anumit și acest lucru este firesc. Identitatea corporativă este creată în perspectivă pe termen lung. Cu toate acestea, rezultatele sunt de obicei uimitoare. Dovada sunt mărcile foarte mari despre care toată lumea cunoaște - Apple, Microsoft, Coca Cola, Adidas și altele. Fiecare dintre aceste mărci a început cu buget foarte modest. Cu toate acestea, au reușit să găsească o modalitate de a-și exprima unicitate și a crea o imagine ce funcționează excelent. Așadar, de ce să nu procedați la fel?

Identitatea corporativă este puntea de încredere dintre companie și clienții săi. Și pentru a crea acest pod, identitatea corporativă nu trebuie să fie doar originală și unică, ci să îndeplinească și cerințele pieței.

Unicitatea mărcii ar trebui să se manifeste în toate aspectele, în comunicarea cu clienții, metodele de promovare, campaniile publicitare etc. Iar cel mai bun instrument pentru acest lucru poate fi un design unic de identitate corporativă, al cărui preț se va răscumpăra cu siguranță în timp.

Deoarece acesta este un proces destul de complicat și complex, dezvoltarea identității corporative ar trebui încredințată unui studio IT profesional. Un astfel de proiect necesită participarea nu numai a designerilor, ci și a specialiștilor de marketing, managerilor, în unele cazuri, chiar și a programatorilor.

Contactând compania noastră, veți face alegerea corectă. Avem peste 10 ani de experiență în domeniul servicii IT, avem specialiști cu profiluri diferite, precum și toate resursele necesare acestui serviciu.

Comanda identitate corporativa

🔎FAQ:Cele mai solicitate întrebări despre prețul elaborării identității corporative

① Ce elemente include identitatea corporativă?❓

🗹 Elementele de bază ale identității corporative sunt:
  • Logo-ul;
  • Cartea de vizită;
  • Brandbook-ul;
  • Elemente opționale pot fi: uniforme, accesorii și suveniruri, produse publicitare tipărite, articole de interior și exterior.

⓶ Care sunt etapele creării unei identități corporative?❓

🗹
  • Analiză;
  • Dezvoltarea;
  • Aprobare și pregătire pentru prelucrarea ulterioară.

③ Cât costă dezvoltarea unei identități corporative?❓

🗹 Studio Webmaster oferă prețuri începând de la 320 €.

⓸ Cum pot comanda serviciul?❓

🗹 Puteți comanda crearea unei identități corporative apelând (+373) 60-10-6666 sau pe pagina de servicii.
Studio Webmaster - ajută la creșterea eficienței unei resurse Internet
Datorită serviciilor noastre, clienții pot prelua vastitatea Internetului - profiturile vor mai mari iar munca mai plăcută.
A primi un apel - este gratuit