1. Principala
  2. Întrebări și răspunsuri
  3. Cât costă logo-ul

Costul dezvoltării logo-ului

Lăsați o cerere

Fiecare brand sau companie ar trebui să-și formeze propriul stil, aceasta este singura modalitate de a câștiga reputația râvnită și de a-și obține locul pe piață. În acest caz, logo-ul joacă un rol important. Un logo este o marcă distinctivă care reprezintă o anumită companie.

Valoarea și importanța unui logo, de demult e determinate, așadar nu ne vom opri prea mult la subiectul dat. Este suficient să vă amintiți la ce vă concentrați în principal atunci când căutați sau alegeți un produs, oare nu este această imagine mică și aprinsă? Da, puteți sări peste diverse trucuri publicitare, dar cu siguranță nu veți scăpa din vedere un logo bine conceput și îl veți memora cu siguranță, chiar dacă nu era ceea ce căutați. Astfel, dezvoltarea unui logo este un serviciu al cărui cost depinde de mulți factori.

Care este costul unui design de logo?

Prețul pentru dezvoltarea unui logo nu poate fi determinat de niciun standard, deoarece nicio companie care se respectă nu ar dori să fie inclusă în categoria celor standard, obișnuite, cu alte cuvinte, una dintre multe. Totul depinde de sarcina propusă și încă de un șir de factori. Să aruncăm o privire la ceea ce influențează costul designului de logo:

  • Unde sau de la cine urmează să comandați: dacă nu doriți deloc să cheltuiți bani, opțiunea ideală ar fi să utilizați un editor grafic, pe care simplu îl puteți găsi pe internet, căci sunt multe. Cu toate acestea, rezultatul poate fi, nu chiar așa cum ați dori să-l vedeți. O agenție profesională sau o companie IT are o abordare specială pentru crearea unui logo, respectiv și prețul aici poate fi mai mare. În acest caz, puteți găsi prețuri complet diferite, dar dacă studioul are un nume și un portofoliu impresionant, nu trebuie să vă faceți griji cu privire la calitate.

Vom dezvolta acest subiect puțin mai târziu, așa că să trecem la următorii factori.

  • Nivelul profesional al specialistului: acesta este unul dintre cei mai importanți factori, cu cât este mai talentat și experimentat artistul web, cu atât prețul va fi mai mare.

Acest lucru se poate spune atât în ​​contextul designerilor privați, cât și în contextul companiilor respective. În cazul dat, este important nu doar nivelul designerului însuși, ci și coerența muncii întregii echipe în ansamblu. Înainte să ajungă comanda dv direct la designer, aceasta va trece prin mâna manager-ului, un agent de marketing, liderului de echipă și, eventual, altcineva. Prin urmare, pentru ca proiectul să fie finalizat așa cum ați intenționat, echipa trebuie să aibă competențe suficiente și, în principiu, un nivel ridicat de calificare. Astfel, costul dezvoltării unui logo cu siguranță va da roade.

  • Originalitate: Aceasta este probabil principala caracteristică a unui logo bun. Un designer profesionist trebuie să își verifice cu atenție munca pentru a vedea dacă este unic. Pentru a face acest lucru, este necesar să se utilizeze anumite resurse, pentru care este alocată și o parte din buget. Designerii cu experiență, chiar înainte de a începe lucrul, analizează domeniul de aplicare al companiei, analizând multe logo-uri pentru a exclude posibilitatea de a utiliza elemente grafice similare pe cât posibil. Este recomandabil să comandați un logo de la un astfel de specialist, atunci prețul va fi proporțional.

  • Număr de opțiuni: e bine de subliniat îndată că mult nu înseamnă bun. Pentru dezvoltarea fiecărui logo se cheltuie o anumită perioadă și, în acest caz, este mai bine să petreceți mai mult timp analizând și elaborând cu atenție una sau două opțiuni decât să creați 10, dintre care oricum nu veți putea alege nimic util.

  • Corecții și revizuiri: desigur, dacă vorbim despre câteva modificări, acest lucru nu va afecta foarte mult prețul, dar dacă doriți să schimbați jumătate din lucrare sau chiar mai mult, prețul poate crește bine. Pentru a evita acest lucru, este recomandabil de la bun început să definiți clar obiectivul și să stabiliți sarcina, să dați toate datele necesare și să conturați toate dorințele.

  • Termeni: trebuie să înțelegeți că dezvoltarea logo-ului nu se limitează la desen, este un proces complex care include o analiză a pieței, a concurenților, a tendințelor actuale și multe altele. Totul durează. Dacă doriți să comandați și să primiți un design de logo cât mai curând posibil, fiți pregătiți pentru creșterea prețului. Acest lucru se datorează faptului că va trebui utilizat mai mult personal și resurse.

  • Prezența sau absența unei schițe: dacă aveți o schiță, costul poate fi redus, deoarece proiectantul trebuie doar să vă realizeze ideea. Pentru un profesionist cu experiență, cu abilitățile potrivite, acest lucru nu va fi dificil. Cu toate acestea, dacă un designer vrea să vă dea sfaturi, nu refuzați, ascultați.

  • Numai logo sau întreaga identitate corporativă: logo-ul face parte din identitatea corporativă, exact ca o carte de vizită, o carte de marcă și multe altele. Prin urmare, cel mai bine este să proiectați logo-ul împreună cu restul elementelor. Apoi, se va dovedi a construi o imagine de marcă deplină și armonioasă, care va asigura o poziție pe piață bună și recunoaștere. Bineînțeles, un astfel de serviciu complex este mai scump, dar totuși mai profitabil, decât să comandați dezvoltarea fiecărui element separat. Acest lucru este potrivit numai dacă vă aflați în etapele finale ale modelării stilului. Cu toate acestea, faptul că designerul va trebui să ajusteze logo-ul pentru a se potrivi cu alte elemente poate afecta și costul.

  • Formate finale de lucru: pentru ca clientul să poată utiliza logo-ul în orice spațiu, real sau virtual, și pe orice obiect, este necesar să se furnizeze logo-ul, cel puțin în formatele de bază, cele mai frecvent utilizate. În ciuda faptului că aceasta este o cerință obligatorie, este recomandat să clarificați acest punct la etapa negocierilor.

Cum să alegeți un artist sau cât sunteți dispus să cheltuiți?

Dacă doriți să comandați dezvoltarea unui logo, dar nu știți cum este calculat prețul, vă sugerăm să luați în considerare următoarele opțiuni:

Opțiunea numărul 1 - Newbie sau „Am un cunoscut student designer”

Dacă nu sunteți gata să cheltuiți, atunci această opțiune este perfectă. Cu toate că e foarte puțin probabil, dar aveți o șansă de a întâlni un adevărat talent, dar chiar și în acest caz, el nu va avea suficientă experiență pentru a realiza toți pașii necesari și pentru a vă oferi un rezultat complet. De asemenea, aici apare întrebarea despre unicitate.

Opțiunea numărul 2 – Piața de freelance

Această opțiune poate fi descrisă de unitatea frazeologică „o sabie cu două tăișuri”. Puteți ajunge la un designer cu adevărat profesionist, care va proiecta un logo din schița dvs. la un anumit preț. După cum ați înțeles, în acest caz, oricum, va trebui să vă dezvoltați o idee și să elaborați o sarcină tehnică foarte detaliată. Există o diferență mică, dar totuși tangibilă între un realizator simplu și un dezvoltator de design. Primul, oricât de experimentat ar fi, va întreprinde doar implementarea unei idei existente, pe de altă parte, dezvoltatorul nu numai că poate crea, dar poate veni și cu un concept pentru logo-ul dv. În plus, nu toți realizatorii efectuează aceeași analiză amănunțită.

Opțiunea numărul 3 - Agenție

Contactând agenția, deja va trebui să pregătiți mai mulți bani, dar aici puteți conta pe un studiu mai aprofundat și amănunțit al comenzii dvs. Acest studiu include analiza pieței, publicul țintă, crearea de logo-uri pe baza conceptului ales. Drept urmare, veți obține o lucrare excelentă, corespunzătoare sarcinii propuse.

Opțiunea numărul 4 - O companie cu renume și o experiență vastă pe piață

Această opțiune este excelentă, deoarece vă oferă mai multe variante. Aici puteți comanda serviciul separat sau în combinație cu altele. Vi se oferă mai multe opțiuni, fiecare contract este redactat individual și vă permite să vă abateți de la standard. Printre altele, o echipă întreagă va lucra la proiectul dvs., în plus în afară de designer, proiectul dv da fi prelucrat și un agent de marketing, manager, director de artă etc. Astfel, comanda va fi procesată cât mai atent și eficient posibil. În consecință, prețul va fi proporțional cu eforturile și resursele cheltuite.

Compania noastră exact face parte din categoria ultimei opțiuni. Oferim servicii IT in Chisinau de cea mai înaltă calitate și condiții de preț flexibile. Doriți să dezvoltați un logo pentru companie în Chișinău, al cărui preț se va încadra perfect în bugetul dvs.? Ați ajuns la locul potrivit, deoarece fiecare comandă este evaluată individual la noi. Pentru mai multe detalii, vă rugăm să contactați consultanții noștri.

Comanda un logo

🔎FAQ:Cele mai solicitate întrebări despre prețul designului unui logo

① Unde e cel mai bine să comanzi un design de logo?❓

🗹 Cel mai bine este să comandați un design de logo de la o companie profesionistă. Aici puteți comanda, de asemenea, dezvoltarea unei identități corporative, în cadrul logo-ul va fi dezvoltat cât mai armonios posibil.

⓶ Ce include serviciul de proiectare a logo-ului?❓

🗹
  • Analiza brandului sau a companiei;
  • Dezvoltarea conceptului (opțional);
  • Dezvoltarea mai multor opțiuni;
  • Editări;
  • Pregătirea formatelor necesare.

③ Cât costă designul logo-ului?❓

🗹 Prețurile la Studio Webmaster încep de la 180 €.

⓸ Cum să comand serviciul?❓

🗹 Puteți comanda dezvoltarea unui logo apelând (+373) 60-10-6666 sau pe pagina serviciului.