+(373) 60-10-6666Contactați-ne
Conținut
Dezvoltare

Ce este un site de afaceri: tipuri de site-uri de afaceri

  1. Principala
  2. Blog
  3. Dezvoltare
  4. Ce este un site de afaceri și ce sunt
Timp de citire: 10 minute
Nu aveți timp să citiți?
Lăsați o cerere
 

Tehnologiile digitale sunt din ce în ce mai interconectate cu procesele de afaceri, așa că, dacă doriți să vă depășiți concurenții, ar trebui să vă gândiți să folosiți toate posibilitățile rețelei globale, în special, să creați un site web. Pentru a face acest lucru, de la început trebuie să vă dați seama ce este un site?

Un site este o colecție de pagini unite printr-o temă comună situată pe același domeniu de pe Internet, având un sistem interconectat de legături, a cărui sarcină principală este de a vinde bunuri sau servicii pe Internet.

Mai simplu spus, un site web este orice resursă Internet la care accesați atunci când faceți clic pe rezultatele căutării, de exemplu:

Informații de căutare online

Obiectivele creării unui site pot fi destul de diferite, dar din moment ce l-am menționat în contextul unei afaceri, obiectivul principal al creării unui site pentru o afacere este, desigur, obținerea unui profit nu numai în mediul offline, ci și online pe internet. În acest sens, se pot distinge următoarele sarcini pe care site-ul web dezvoltat pentru afaceri le rezolvă, și anume:

  • Canal de vânzare suplimentar. Oamenii cumpără activ online. Dacă utilizați instrumente de marketing pe Internet, atunci resursa dvs. va deveni recunoscută, ceea ce o va utiliza în mod eficient ca un canal de vânzare.
  • Birou 24/7. Magazinul dvs. offline este deschis de la 9:00 la 18:00? Acum imaginați-vă cât de multe vânzări ați putea face dacă ați lucra non-stop? O astfel de oportunitate este oferită de o resursă online dezvoltată pentru afaceri, unde puteți face o achiziție atât ziua, cât și noaptea. Nu veți pierde niciun client din cauza programului.
  • Informare. Magazinul sau biroul dvs. se „mută” la o nouă adresă? Sau doriți să anunțați o vânzare totală către toată țara? Puteți informa publicul țintă despre concursuri, promoții și noutăți ale companiei folosind site-ul dvs. web.
  • Marketing eficient. Site-ul web creat pentru afaceri se dezvăluie în îmbunătățirea calității marketingului. Veți putea să creați o imagine a unui produs sau serviciu și să o promovați în avantajul dvs., gestionând relația cu clienții.
  • Creșterea conștientizării și formarea imaginii. Datorită designului și conținutului de înaltă calitate al resursei, utilizatorii de internet au o părere pozitivă despre organizație și activitățile sale.

De ce avem nevoie de un site web?

tipuri-website

Având în vedere prezența unui număr mare de companii multidirecționale, precum și specificul acestora, atunci când creați un site web pentru o afacere, trebuie mai întâi să vă dați seama ce tipuri de site-uri puteți comanda și care este cel mai potrivit pentru dvs. Deci să mergem!

Site de cărți de vizită. Gama de sarcini rezolvate de un site de cărți de vizită poate fi corelată cu o carte de vizită obișnuită. Acest tip de site are un număr mic de pagini (3-8) care conțin informații despre principalele bunuri și servicii. În unele cazuri, companiile sunt capabile să economisească bani reducând reclama în mass-media.

Principalele secțiuni ale site-ului cărților de vizită:

  • informații de bază despre companie (ce face, ce oferă)
  • principalele servicii sau bunuri pe care organizația le oferă
  • informații pentru cumpărător: listă de prețuri, portofoliu
  • informații de contact: adresă, număr de telefon, e-mail

Costul dezvoltării profesionale a unui site de cărți de vizită pentru afaceri începe de la 500 de euro și depinde în mare măsură de complexitatea funcționalității dezvoltate pentru acesta.

Site web corporativ. Aceasta este reprezentarea oficială online a organizației pe internet. Acest tip de site conține informații complete despre companie, ce face, ce bunuri și servicii oferă. În majoritatea cazurilor, site-ul corporativ conține toate produsele fabricate, precum și servicii suplimentare. Inclusiv posibila plasare a formularului, tot felul de sondaje etc. Având în vedere că acest tip de site este o față deplină a companiei pe Internet, o atenție specială este acordată aici designului aspectului, care include un design unic, un logo original, precum și identității corporative a companiei.

Principalele secțiuni ale site-ului corporativ:

  • informații despre companie (tip de activitate, parteneri, merite principale, clienți renumiți ai companiei)
  • pagina de știri în care informațiile despre serviciile furnizate, schimbările și inovațiile companiei sunt actualizate constant.
  • catalog structurat de bunuri sau servicii
  • Intrebari si raspunsuri
  • detalii de contact

costul dezvoltării unui site web corporativ pentru afaceri începe de la 800 de euro și depinde în mare măsură de numărul de pagini create, de unicitatea designului și de complexitatea modulelor dezvoltate și implementate.

Pagina de destinație. Este un site cu o singură pagină în care toate informațiile sunt plasate pe o singură pagină. Acest tip de site este necesar pentru o afacere care vinde bunuri sau servicii în cantități mici sau are un anumit tip. În general, un astfel de site nu este dificil de implementat, cu excepția cazului în care clientul stabilește sarcini pentru a dezvolta elemente complexe.

Blocurile principale ale paginii de destinație:

  • demonstrarea produsului
  • avantaje
  • costul bunurilor sau serviciilor
  • recenzii
  • răspunsuri la întrebările frecvente
  • o ofertă avantajoasă sub formă de stoc, actiune expirata, lipsă
  • detalii de contact

Costul dezvoltării unei pagini de destinație de vânzare pentru o afacere începe de la 300 de euro.

Site director. Acesta este un tip de resursă web care conține o listă de bunuri sau servicii cu descrieri detaliate și fotografii. Scopul principal al acestui tip de resursă este familiarizarea publicului țintă cu sortimentul companiei. Principala diferență între un site de catalog și un magazin online este lipsa capacității de a cumpăra online (aici și acum).

Principalele secțiuni ale site-ului cărților de vizită:

  • structura pe mai multe niveluri a categoriilor și subcategoriilor (catologizare)
  • fișă detaliată a produsului cu descriere și fotografie
  • informații scurte despre companie
  • detalii de contact

Costul implementării unui site de cărți de vizită pentru afaceri începe de la 800 de euro.

Magazin online. Aceasta este o resursă web a cărei sarcină principală este comerțul electronic pe internet, permițându-vă să cumpărați produse online. Un magazin online este un site care este potrivit pentru proprietarii de mărfuri cu amănuntul și cu ridicata cu un număr mare de sortimente. În majoritatea cazurilor, un astfel de site este ales de proprietarii de afaceri online cu o afacere deja stabilită și propria bază de clienți, deoarece crearea și întreținerea unui magazin online va costa mai mult decât alte tipuri de site-uri.

Principalele secțiuni ale magazinului online:

  • structura site-ului de niveluri multiple cu câteva niveluri de aranajare a paginilor
  • un număr mare de bunuri și servicii
  • contul personal al cumpărătorului
  • disponibilitatea sistemelor de plată
  • integrarea cu serviciile de livrare
  • integrare cu 1C

Costul creării unui magazin online pentru afaceri este unul dintre cele mai scumpe, deoarece necesită o cantitate uriașă de timp pentru aspect, precum și introducerea unor funcționalități suplimentare. Costul dezvoltării unui magazin online începe de la 1000 de euro.

Mai aveți întrebări pe această temă? Contactați specialiștii Studio Webmaster și obțineți o consultație calificată gratuită. Ne-am angajat în dezvoltarea profesională a portalurilor de internet de orice complexitate din 2008.

Data Publicării : 26.07.2019
Evaluări: 0 clasament 0.00
Kapanji Igor
Autor
Igor Kapanji
Specialist pe email-corespondenţă şi notificările push. În compania Studio Webmaster lucrez din anul 2017. Nu pot trăi fără baschet şi hochei. Visez să pescuiesc în Norvegia, să stau pe Trolltunga (stîncă care se înalţă deasupra lacului Ringedalsvatnet la 1000 metri). Fără 4 litri, donator de onoare a sîngelui în Moldova :)
Comentarii (0)
Pentru a lăsa un comentariu, aveți nevoie a intra
rating rating rating rating rating
(0.00 din 5 0 note)