La această etapă, trebuie să înțelegem la ce rezultat se așteaptă clientul și să elaborăm termenii de referință corespunzători pentru întreaga echipă.
Primul lucru pe care l-am făcut atunci când am primit misiunea de a dezvolta un site web pentru o clinică stomatologică a fost să analizăm piața și să stabilim o serie de obiective-cheie:
Motivul trecerii online: În era tehnologiei în continuă evoluție, primul lucru pe care îl caută orice potențial client este informația pe internet. Crearea propriului site web vă permite să comunicați mai multor persoane despre clinica dumneavoastră și, ca urmare, să extindeți baza de clienți.
Rezultatele obtinute
dintre clienții noi fac o programare online
de accesări ale site-ului din rezultatele motoarelor de căutare
creșterea profitului pentru perioada de raportare
creșterea ratei de conversie
Structura este cea mai importantă parte a site-ului web. Acesta trebuie să fie conceput astfel încât să stimuleze clientul să dea preferință anume acestei instituții pentru tratament. Prin urmare, am încercat să elaborăm o interfață cât mai simplă și mai stilată, ușor de navigat și cu posibilitatea de a efectua rapid o programare. Pe site sunt prezente următoarele categorii:
Împreună cu un site gata creat, oferim clienților noștri un CMS, datorită căruia vă puteți menține și actualiza resursa fără cunoștințe speciale. Nu trebuie să angajați un specialist, a cărui muncă va fi remunerată costisitor!
Veți putea să actualizați singur informațiile de pe site în timp ce vă serviți cafeaua preferată dimineața, la o cafenea la prânz și fără să sacrificați timpul destinat familiei. Și este mai bine să încredințați promovarea site - ului profesioniștilor-echipa noastră. Am creat un produs unic care este simplu și ușor de utilizat. Noi vă economisim bani!