+(373) 60-10-6666Contactați-ne
Ro Ro Ру En
Conținut
Case-uri

Продвижение сайта Autoshina.md в Молдове

  1. Principala
  2. Blog
  3. Case-uri
  4. Продвижение сайта Autoshina.md в Молдове
 

Care a fost sarcina

Client: Autoshina.md - un magazin online care vinde anvelope, jante, uleiuri de motor, baterii si accesorii auto.

Obiectiv: atragerea publicului tinta si cresterea vanzarilor

Date initiale: Site gol

 

iecare site specific necesita dezvoltarea unui plan individual si a unor metode de creare si promovare. Chiar daca SEO include o lista specifica de procese, pentru a obtine cele mai bune rezultate, trebuie de scapat de cadre si de sabloane.

Specialistii nostri se disting prin flexibilitate si capacitatea de a se adapta la schimbarile continue ale progresului tehnologic.

Acest site a ajuns la noi intr-o forma absolut curata, cu o singura idee si dorinta de a castiga o reputatie decenta. Astfel, au fost omise unele etape, si anume: analiza initiala a site-ului si rezultatele cautarii.

Promovarea site-ului Autoshina.md a fost impartita in 3 niveluri

Nivelul 1

  • Analiza site-urilor concurentilor — invatam din greselile altora si facem mai bine. Dezvoltam o strategie de succes de promovare a site-ul web.

  • Formarea nucleului semantic — Punerea bazei site-ului dvs.

  • Gruparea — Distribuim cererile in functie de interesele clientilor dvs.


Nivelul 2

  • Prescrierea metadatelor - Rezumam datele paginilor site-ului dvs.

  • Compilarea continutului SEO - Scriem texte 100% unice.

  • Dezvoltarea interna si externa a structurii URL - Efectuam lucrari de inalta calitate asupra structurii de link-uri.

Cu fiecare dintre elementele de mai sus, am efectuat o lucrare amanuntita. Drept urmare, relevanta fiecarei pagini a crescut, precum si rangul site-ului.


Nivelul 3

Testarea utilizabilitatii site-ului web sau „Usability test”
Aceasta etapa este extrem de importanta, deoarece va permite sa intelegeti clar cat de functional este site-ul dvs. si de aceasta depinde nu numai pozitia site-ului in mod direct, ci si pastrarea acestuia pe aceasta pozitie.

In ce consta testarea?

  • Evaluarea utilizarii functionalitatii site-ului si a navigarii in general: in acest caz, am creat o harta a site-ului.

  • Evaluarea continutului: textul site-ului a fost verificat si, daca necesar, editat.

  • Timpul de incarcare a paginilor are un impact semnificativ asupra vizitarii site-ului si a timpului petrecut pe acesta: calitatea incarcarii paginilor produselor a fost sporita prin comprimarea imaginilor.

  • Evaluarea designului site-ului web: Deoarece informatiile sunt percepute cel mai bine in mod vizual, designul web este foarte important. Ca parte a acestui punct, designul a fost schimbat de 2 ori. Acest lucru a afectat, de asemenea, performanta acestuia in general.

  • Evaluarea structurii link-urilor interne: ca scop fiind dezvoltarea functionala a site-ului, in cursul unor modificari, structura link-urilor a fost reorganizata.


Rezultatele

Ca urmare a lucrarilor de mai sus, urmatoarele realizari au fost stabilite in decurs de 1 an:

  1. Rata noilor utilizatorilor a crescut cu 263%

  2. Numarul de sesiuni sau interactiuni cu paginile site-ului a crescut cu 354%

  3. Durata medie a sesiunii a crescut de la 2 la 8 minute

  4. Venitul a crescut cu 153%

Statistica utilizatorilor noi


Statistica Organic Search

In doar un an, toti indicatorii au crescut de 2-3 ori, ceea ce ar fi durat mult mai mult fara optimizare. Identificarea cauzelor stagnarii site-ului si dezvoltarea unei strategii eficiente necesita anumite cunostinte profesionale.

Rezultatul depinde de interactiunea site-ului, a utilizatorului si a motorului de cautare. Daca cel putin un element sau contact este deteriorat sau nu este format corect, nu este de asteptat la rezultate ridicate.

Daca doriti sa deschideti noi fatete ale afacerii dvs. si sa tineti pasul cu tendintele actuale ale pietei, bine ati venit la Studio Webmaster. La urma urmei, indiferent de serviciile sau bunurile de calitate pe care le-ati comercializa sau oricat de frumos ar fi site-ul dvs., fara promovarea acestuia, nu veti obtine rezultate excelente.

Expertii nostri se vor asigura ca site-ul dvs. este la cerere si aduce venitul dorit.

Data Publicării : 15.04.2021
Evaluări: 0 clasament 0.00
Chitoroga Dmitri
Autor
Dmitri Chitoroga
Conducătorul departamentului de SEO. În compania Studio Webmaster lucrez din anul 2018. Mai mult de 6 ani în SEO. Iubesc să analizez oamenii şi ceea ce se petrece în jur, să urmăresc progresul. Jocurile video mă ajută să mă relaxez. Unul dintre cele mai preferate — Half-Life 2. Dar, acesta nu este old school, este clasica genului ştiinţifico-fantastic :)
Comentarii (0)
Pentru a lăsa un comentariu, aveți nevoie a intra
rating rating rating rating rating
(0.00 din 5 0 note)