Webmaster
+(373) 60-10-6666Contactați-ne
  1. Principala
  2. Întrebări și răspunsuri
  3. Putem oare înregistra un domeniu la Studio Webmaster?

Putem oare înregistra un domeniu la Studio Webmaster?

Lăsați o cerere

Da, noi prestăm servicii de înregistrare a domeniilor în orice zonă de domeniu.

Ce este un domeniu? Ce fel de domenii pot fi?

Numele de domeniu – denumirea simbolică a site-ului web, care servește pentru identificarea lui prin intermediul barei de căutare. Dacă nu ar exista asemenea nume, ar trebui să căutăm resursele online, introducând adresa lor IP completă.

Orice domeniu constă din două părți. Drept exemplu, vom invoca site-ul webmaster.md. „Webmaster” reprezintă însăși denumirea, care indică tipul activității companiei, iar terminația „.md” reprezintă extinderea numelui de domeniu, care confirmă apartenența la o anumită țară/regiune.

Înregistrarea domeniului: cum determinăm zona domeniului?

Totul depinde de volumul proiectului. Dacă vindeți produse cu livrare prin toată lumea sau prestați servicii juridice în limitele orașului/țării, atunci este util să indicați zona de domeniu corespunzătoare.

  • Internațională. Se potrivește unei afaceri internaționale și se marchează prin: „.com”, „.org” și altele.

  • Națională. Se indică atunci când vizitatorul și clientul site-ului web poate devine utilizatorului din orice colț al țării - „.md”, „.ru”, „.ua”, „.de” și altele.

  • Regională. Dacă aveți o afacere mică și doriți să vă promovați doar într-o anumită regiune a țării, ceea ce se reflectă corespunzător în numele de domeniu, de exemplu, „.kiev.ua”.

Ce trebuie considerat la înregistrarea domeniilor?

  • Cel mai bine este să utilizați literele alfabetului latin.

  • Nu merită să alegeți cuvinte prea lungi, ele se pot memora greu, iar utilizatorii vor face greșeli la scrierea lor în motoarele de căutare.

  • Cu cât mai simplu este numele de domeniu, cu atât mai mare este probabilitatea de a-l memora.

  • Numele trebuie să reflecte esența afacerii și să trezească interes.

  • Are rost să înregistrați un nume identic în toate zonele populare, pentru a exclude posibilitatea de a utiliza brandul dumneavoastră de către alte companii (dacă planificați să ieșiți pe piața internațională).