+(373) 60-10-6666Contactați-ne
Ro Ro Ru En
  1. Principala
  2. Întrebări și răspunsuri
  3. Cât costă dezvoltarea site-ului landing page?

Costul dezvoltării landing page

Lăsați o cerere

La prima vedere, landing page poate părea simplu, însă pentru crearea acestuia e nevoie de un nivel sporit de abilități, cât tehnice, atât și din domeniul marketing-ului. Respectiv, prețul site-lui de tip landing page depinde nu doar de lista obiectivelor, ci și de profesionalismul și experiența dezvoltatorului web.

Prin ce e bun landing-ul și merită să economisești pe elaborarea acestuia?

În primul rând haideți să definim ce este un landing și prin ce diferă de alte tipuri de site-uri.

site landing

Landing page este o pagina web destinată pentru a îndemna utilizatorul la o anumită acțiune, iar aceasta la rândul ei poate fi de natură diferită: comercială, socială sau informațională. Cel mai important lucrul este ca acest îndemn să fie maxim de simplu și clar. În cazul dat e binevenită crearea unui design atrăgător cu prezenta obligatorie a butonului necesar. Este important ca utilizatorului să-i fie clar îndată pentru ce ajunse pe landing-ul dv. Doar astfel, acțiunea de care aveți nevoie, cel mai probabil va fi efectuată. Cu alte cuvinte, utilizatorul sau va cumpăra ceva, sau se va abona la newsletter, sau va accepta o invitație la un eveniment.

Am vrea să notăm că landing-ul poate exista desinestătător, ca un site de o pagina sau poate fi în componența unui site mai mare. Cu alte cuvinte, dacă are loc îndemnul clar, acesta deja poate considerat landing. Pagina dată, probabil este cea mai utilă.

Vorbind de valoarea materială, pretul pentru landing page nu e atât de ridicat ca spre exemplu pentru dezvoltare site web a unui magazin online, site carte de vizită sau site-catalog. Acest fapt are loc din motivul că acestea au un număr mai mare de pagini și sunt mai complicate ca funcționalitate.

Indiferent de simplitatea acestui tip de pagina web, nu fiecare este în stare să o creeze. În cursa de ”îmbunătățiri”, dezvoltatorii web neprofesioniști, foarte des creează nu landing-uri simple si efective, dar pagini cu apeluri (obsesive) și inutile cu texte lungi, de prisos și o sumedenie de butoane enervante.

Ce influențează prețul pentru dezvoltare landing page?

Costul dezvoltării site-ului landing page e determinată de următoarele etape:

  • Analiza

La etapa dată e necesar de identificat corect scopul dv., căci landing-ul este util doar atunci, când ați decis concret ce vindeți sau oferiți. De-asemenea, analizăm concurenții nișei dv. Aceasta trebuie pentru a prezenta în cel mai bun și calitativ mod publicului, produsul dv.

  • Elaborarea prototipului

În cazul dat, elaborăm macheta viitorului site landing. Gândim și asamblăm structura și logica site-ului.

  • Lucrări de bază

Odată ce structura e înfăptuită, avem nevoie să-i dăm site-ului o ”umplutură” corectă. Este important să creăm un design atrăgător, care să rămână în memorie. De-asemena avem nevoie de un text simplu cu un apel compus corect. După ce toate accentele sunt împărțite, rămâne doar efectuarea aspectului adaptiv pentru toate tipurile de dispozitive.

  • Analitica

La sfârșit instalăm sistemele de analiză (Yandex.Metrika sau Google Analytics). Acestea sunt necesare pentru monitorizarea acțiunilor utilizatorilor și eficacitatea paginii. Această aplicație nu este obligatorie, însă e foarte utilă, din ce motiv v-o recomandăm mult. Astfel, veți cunoaște când și cum poate fi îmbunătățit landing-ul dv.

Tipuri de landing page

În principal, landing-ul trebuie să fie consecutiv, clar, simplu, dar captivant. Însă aceasta nu ar însemna că toate landing-urile sunt la fel. Structura și mai ales designul, accentele cromatice și ”mărcile” individuale depind de tipul de landing. Astfel, putem distinge 4 tipuri de bază:

  1. Landing de produse este conceput pentru a transforma un simplu utilizator în cumpărător. Pe așa o pagină, numaidecât veți găsi toate datele despre produs și desigur imaginea lui, care trebuie să fie calitativă. Acest landing este compus pe principiul paginii de produs in magazinele online, însă acesta trebuie să fie mai ”îndemnător” și obligatoriu să aibă butonul atrăgător de gen ”Cumpără” sau ”Aruncă în coș”.

  2. Landing de servicii este asemeni celui de produs cu unica diferență care constă în faptul că vinde nu un produs, ci un serviciu. În loc de datele despre produs, în cazul dat vom vedea o descriere amănunțită a serviciului cu buton de gen ”Comandă”.

  3. Landing-ul de abonare este ”șmecher”, dar foarte util. Este mai atrăgător, deoarece nu obligă să cumpărați ceva și, respectiv să cheltuiți bani. Cu toate astea, odată ce utilizatorul s-a abonat, el automat devine un potențial client al dv. În continuare, deja îl veți putea ”seduce” cu produse sau servicii. La abonare, utilizatorul de-obicei trebuie să indice careva date personale și pentru ca aceasta să aibă loc, landing-ul trebuie să ofere ceva, spre exemplu bonusuri, reducere la prima plată sau un cadou.

  4. Landing-ul de brand este mai rar și cel mai des nu conține apeluri standarde, deoarece scopul său principal este atașamentul emoțional. E asemănător cu cel de abonare, cel mai des din el puteți afla despre produsele noi ale brandului. Un astfel de landing poate deveni un supliment minunat al oricărui brand și de-asemenea poate fi efectiv folosit în promovarea SMM.

landing produse

În dependență de domeniul business-ului dv., puteți comanda deodată câteva landing-uri, căci pagina dată, cel mai des e predestinată unei anumite categorii de public țintă. Astfel, uneori poate fi mai convenabil să aveți câteva landing page, care vor răspunde diferitor tipuri de solicitări. Astfel, puteți bine mări publicul țintă și obține mai mult venit.

Avantajele creării landing page într-un studio IT profesional

În primul rând, crearea landing page este o metodă foarte bună de a mări venitul, prețul serviciului recuperându-se foarte rapid. Însă pentru a obține rezultatul dorit, e binevenită comandarea serviciului unor dezvoltatori profesioniști. Decizia dată e îndrumată de multiple avantaje și anume:

  • Calitatea înaltă e determinată de o tratare specială a procesului de lucru. Companiile IT serioase fac o analiză profundă de marketing înainte de elaborarea în sine.

  • O echipă, unde fiecare este specialist în domeniul său e mult mai rezultativă, decât un specialist gen ”7 în 1”. De-asemenea, echipa de-obicei are și un team lider, care asigura un flux eficace al procesului de lucru, fapt ce vă garantează rezultatul calitativ și în timp.

  • Experiența este una dintre bazele unei companii IT bune, deoarece nu întotdeauna este suficient talentul. În domeniul dat, orice idee trebuie numaidecât testată.

  • Comandarea serviciului pe bază de contract minimizează riscurile posibile.

Studio Webmaster e în stare să creeze un landing, pretul căruia va corespunde așteptărilor dv. de calitate și eficiență. În mediu, prețurile noastre variază între 220 € și 990 €.

🔎FAQ:Întrebări solicitate despre landing page

① Ce este landing page?❓

🗹 Landing page este o pagină web, predestinată pentru a îndemna utilizatorul la o anumită acțiune, de cumpărare, abonare sau acceptare de invitație la vreun eveniment.

⓶ De ce ar trebui să comand un landing?❓

🗹 Elaborarea landing page este foarte convenabilă, deoarece prețul serviciului se răscumpără într-un timp foarte scurt. În afară de aceasta, landing-ul e o modalitatea bună de a porni accelerat un business.

③ Ce prețuri oferiți pentru crearea unui site landing page?❓

🗹 Prețurile pentru landing în Studio Webmaster sunt următoarele:
  • Start – de la 220 €;
  • Optimal – de la 440 €;
  • Business – de la 680 €;
  • Premium – de la 990 €.

⓸ Cum să comand serviciul?❓

🗹 Puteți comanda landing page, al cărui preț vă va convine, la numărul (+373) 60 106 666 sau tastând butonul ”Comandă” pe pagina serviciului.