Webmaster
+(373) 60-10-6666Contactați-ne
  1. Principala
  2. Întrebări și răspunsuri
  3. Cum se desfășoară promovarea site-ului prin motoarele de căutare?

Cum se desfășoară promovarea site-ului prin motoarele de căutare?

Lăsați o cerere

SEO (optimizarea pentru motoarele de căutare) este un complex de măsuri pentru dezvoltarea multilaterală și promovarea site-ului web în sistemele de căutare, cu scopul de a-l ridica în primele poziții din rezultate după anumite solicitări cheie (relevante). Acesta este indispensabil pentru atragerea vizitatorilor (creșterea traficului) și monetizarea următoarelor acțiuni ale utilizatorilor pe site.

Procesul de promovare prin motoarele de căutare este destul de îndelungat, însă el oferă un rezultat durabil și avantaje indubitabile față de alte tipuri de promovare, de exemplu, o listă limitată de rezultate, ceea ce garantează un trafic optim pentru afacerea dumneavoastră.

Promovarea site-ului prin motoarele de căutare: principalele etape

  • Auditul SEO. Pentru a evalua starea actuală a resursei, se efectuează o analiză internă, externă și tehnică detaliată. În rezultat, specialiștii văd pozițiile actuale ale site-ului web după cuvintele cheie promovate și îi găsesc punctele slabe.

  • Optimizarea. Se elimină erorile găsite după efectuarea auditului, portalul se pregătește din punct de vedere tehnic, pentru a introduce instrumentele SEO. Copywriterii scriu texte SEO optimizate, iar optimizatorul prescrie meta-tagurile corecte și altele.

  • Promovarea. Construirea linkurilor de referință, actualizarea regulată a conținutului. Motoarele de căutare indexează paginile web ale resursei, pe care au fost efectuate modificări, le evaluează și îmbunătățesc clasarea.

  • Suportul. Menținerea este indispensabilă, dacă doriți ca rezultatele obținute să nu fie pierdute. Dacă portalul dumneavoastră online a ajuns o dată în TOP, atunci va fi mai avantajos să mențineți poziția înaltă. În cazul în care acesta o va pierde, va fi mult mai dificil, scump și durabil să se ridice în top.

Viteza promovării este influențată de:

  • Starea inițială a site-ului web

  • Vârsta domeniului

  • Competivitatea solicitărilor căutate

  • Scopul promovării

  • Bugetul

  • Modificarea algoritmilor motoarelor și altele.

Puteți afla mai detaliat despre optimizarea pentru motoarele de căutare în blogul nostru.