Webmaster
+(373) 60-10-6666Contactați-ne
  1. Principala
  2. Întrebări și răspunsuri
  3. Cât de avantajoasă este crearea magazinului online la comandă?

Cât de avantajoasă este crearea magazinului online la comandă?

Lăsați o cerere

Prețul de creare a magazinului online – aceasta este prima întrebare pe care o primesc clienții noștri. Prețul depinde în special de volumul proiectului. Cu cât este mai mare magazinul online pe care îl doriți, cu atât mai multe pagini web vor trebui create pentru acesta, dar și va trebui să alegem un hosting puternic și un CMS optim. Ca site-ul să mențină un număr de vizite mare și să funcționeze stabil 24/7, să se promoveze ușor în motoarele de căutare și să atragă clienți noi, specialiștii au nevoie să efectueze un volum mare de lucru. Unul mult mai mare, decât la crearea unui landing page pentru a scoate un nou produs pe piață.

Ca să înțelegem cât de repede se recuperează investițiile voastre și în general, dacă prețul magazinului online este pe meritul posibilităților pe care acesta le deschide afacerii, trebuie să atragem atenția asupra situației actuale de pe piața comerțului electronic.

Argumente în favoarea eCommerce

  • Mai bine de 50% din toți utilizatorii online efectuează cumpărături prin internet. Peste 30% din tranzacțiile online se realizează cu ajutorul dispozitivelor mobile. Și această cifră continuă să crească. Ceea ce înseamnă că toate site-urile web adaptate după dispozitivele mobile (front-end adaptabil) primesc un număr maximal de clienți.

  • Cele mai mari cecuri medii aparțin nișelor precum electronica (PC, televizoare, multimedia), jocuri și muzică/cărți, totul pentru casă, automobile și echipament, articole de birou, bijuterii. Suma medie a unei achiziții în aceste sfere constituie 212-113 dolari.

  • După cum confirmă Eurostat, în UE comerțului electronic îi revin mai bine de 15% din vânzările cu amănuntul în sectorul B2C.

  • Canalele de TOP pentru promovarea magazinelor online – marketingul prin motoarele de căutare (SEO), publicitatea contextuală și mediatică, dar și agregatorii de prețuri. Acestea sunt instrumente accesibile, care măresc traficul într-un mod eficient și contribuie la creșterea vânzărilor.

  • La nivel mondial, vârsta medie a cumpărătorului online constituie 25 de ani. Acesta reprezintă un public solvabil de utilizatori online, care, de asemenea, sunt loiali publicității.

Shoppingul online devine din ce în ce mai popular și solicitat, iar acum, acest fapt nu mai trezește dubii.

Avantajele magazinelor online

  • Economisirea pe arenda oficiului, angajarea consultanților, managerilor de vânzări și altor colaboratori;

  • Extinderea bazei de clienți și parteneri;

  • Canal suplimentar de vânzări sau teren de sine stătător de vânzări online;

  • Se cuprinde un public țintă larg;

  • Creșterea nivelului de încredere în afacere;

  • Posibilitatea de a promova rapid brandul.

Ce veți primi, comandând elaborarea unei resurse web de vânzări:

  • Site-ul magazinului online, a cărui preț va fi în totalmente justificat;

  • Numele de domeniu și hostingul;

  • CMS clar și ușor de gestionat;

  • Catalog comod, cu o alegere largă de filtre;

  • Realizarea multilingvismului;

  • Coșul, după principiul unui singur click;

  • O alegere largă de module incorporabile;

  • Analiza aprofundată (numărul de vizite, comenzi și altele);

  • Evidența clară cu privire la lucrul efectuat.

Dacă doriți să aflați prețul creării magazinului online pentru proiectul dumneavoastră, luați legătura cu specialiștii Studio Webmaster și primiți o consultație calificată gratuit. Vom pregăti o propunere comercială avantajoasă pentru dumneavoastră, în decurs de 24 de ore.