Pentru a înțelege mai bine cât costă dezvoltarea unei identități corporative, este necesar să se identifice elementele care o alcătuiesc. De la brand la brand, identitatea corporativă poate varia foarte mult, dar există elemente de bază pe care orice companie ar trebui să le aibă. Deci, principalele elemente ale identității corporative sunt: logo-ul, cartea de vizită și brandbook. În cadrul acestor trei se determină conceptul general, schema de culori și direcția stilistică.
Adăugând la cele trei elemente de mai sus, există mai multe opțiuni pentru componența identității corporative:
Dezvoltarea unei identități corporative pentru o companie înseamnă a face o cantitate extraordinară de muncă analitică pentru a identifica cea mai bună strategie de marketing. Într-un fel sau altul, crearea unei identități corporative servește la promovarea companiei. Ce elemente vor reflecta cel mai profitabil esența și misiunea companiei depinde de aceasta. O identitate corporativă formată corect și armonios creează imaginea unei companii de succes și eficiente.
Crearea identității corporative a companiei include o serie de etape, care determină costul serviciului. Cu cât dezvoltarea unei identități corporative este mai complexă și globală, cu atât prețul va fi mai mare. În plus, vă sugerăm să vă familiarizați cu etapele principale:
Etapa I
După cum am menționat deja, analiza joacă un rol important în crearea unei identități corporative, necesită majoritatea timpului și efortului. Este necesar să se studieze în detaliu datele despre companie, serviciile sale, precum și să fie cercetată piața și nevoile publicului țintă.
Etapa II
Aceasta este urmată de dezvoltarea unui concept general de proiectare și a tuturor elementelor grafice. În această etapă, se determină paleta de culori, se selectează fonturile și, în general, se dezvoltă designul vizual al mărcii. De asemenea, aici se acordă o atenție specială logo-ului, deoarece acest element este cel mai distinctiv și memorabil.
Etapa III
În etapa finală, nu mai rămâne decât să aprobăm și să pregătim toate elementele pentru procesare ulterioară. În acest caz, ne referim la manipulări precum aspectul, pregătirea formatelor de imagine necesare etc.
Răspunsul este cu siguranță da! Dacă încă nu sunteți convins de acest lucru, vom încerca să vă oferim încă niște argumente.
În primul rând, identitatea corporativă ar trebui considerată o investiție, o contribuție serioasă în viitorul companiei dumneavoastră. Companiile ce au dezvoltată identitatea corporativă, cu siguranță primează asupra celor care nu o au. Cu siguranță merită să dezvolți o identitate corporativă, deoarece prețul acestui serviciu garantat se va răscumpăra, dar există un alt moment aici: nu așteptați imediat rezultate incredibile. Fiecare proces necesită timp anumit și acest lucru este firesc. Identitatea corporativă este creată în perspectivă pe termen lung. Cu toate acestea, rezultatele sunt de obicei uimitoare. Dovada sunt mărcile foarte mari despre care toată lumea cunoaște - Apple, Microsoft, Coca Cola, Adidas și altele. Fiecare dintre aceste mărci a început cu buget foarte modest. Cu toate acestea, au reușit să găsească o modalitate de a-și exprima unicitate și a crea o imagine ce funcționează excelent. Așadar, de ce să nu procedați la fel?
Identitatea corporativă este puntea de încredere dintre companie și clienții săi. Și pentru a crea acest pod, identitatea corporativă nu trebuie să fie doar originală și unică, ci să îndeplinească și cerințele pieței.
Unicitatea mărcii ar trebui să se manifeste în toate aspectele, în comunicarea cu clienții, metodele de promovare, campaniile publicitare etc. Iar cel mai bun instrument pentru acest lucru poate fi un design unic de identitate corporativă, al cărui preț se va răscumpăra cu siguranță în timp.
Deoarece acesta este un proces destul de complicat și complex, dezvoltarea identității corporative ar trebui încredințată unui studio IT profesional. Un astfel de proiect necesită participarea nu numai a designerilor, ci și a specialiștilor de marketing, managerilor, în unele cazuri, chiar și a programatorilor.
Contactând compania noastră, veți face alegerea corectă. Avem peste 10 ani de experiență în domeniul servicii IT, avem specialiști cu profiluri diferite, precum și toate resursele necesare acestui serviciu.