Site-ul corporativ – e un site creat pentru reprezentarea brandului în internet. Un astfel de site e destinat pentru a face cunoștință utilizatorilor cu bazele și principiile unei companii, și foarte des pentru a informa despre noile produse.
Simplu vorbind, acesta e un site care conține tot felul de informații despre brand sau companie. Site-ul corporativ poate fi asociat cu un brandbook, deoarece conține așa informații ca istoria brandului, misiunea și scopurile sale. Pe lângă toate, la fel cum și în cazul brandbook-ului, în cazul dat, un rol important o are componența vizuală. Un site corporativ cool trebuie să reprezinte stilul de firmă a companiei, să conțină logo-ul și în genere să manifeste un design impecabil. În afară de aceste elemente, un site de genul dat poate conține:
informație despre produse, spre exemplu, procesul de fabricare sau creare, sau o descriere detaliată a acestuia;
diverse certificate, diplome, scrisori de mulțumire de la parteneri sau pur și simplu recenziile clienților;
prezentări ale evenimentelor desfășurate de companie;
date despre administrația și personalul companiei.
În afară de toate, site-ul corporativ – reprezintă un gen de blog cu știri despre activitatea companiei sau prezentarea produselor noi.
Site-ul corporativ, în genere este o chestie foarte utilă pentru orice companie, fie mare sau mică, deja populară sau care dorește să devină așa. Vă puteți întreba, de ce. Deoarece, acest tip de site servește unui șir de sarcini importante:
În primul rând, acesta reprezintă o sursă importantă de informație. Produsul, serviciul, brandul dv. trebuie mereu să fie în atenția consumatorilor. E foarte important de informat vizitatorii site-ului despre noutăți, cât și diverse lucruri interesante și utile. Un rol important în business o joacă actualitatea și pentru aceasta, mereu trebuie de aflat în vizorul clienților potențiali.
În al doilea rând, un site corporativ contribuie la crearea imaginii și a reputației companiei. Creând o imagine anumită, aceasta e necesar să fie menținută. Astfel, veți deveni mai cunoscuți și veți spori nivelul de încredere a publicului dv. Site-ul corporativ poate deveni o pâlnie a emoțiilor, fapt ce vă garantează succesul. În acest context, trebuie să țineți minte că vindeți nu marfă, ci emoții.
În al treilea rând, cu ajutorul acestui site puteți crea sau mări baza de parteneri. În cazul dat nici nu e nevoie de multe cuvinte: doriți să deveniți mai influent, atrageți-i pe cei influenți. Pentru aceasta este important nu doar o imagine atrăgătoare, ci și crearea unei pagini de contact și o formă comodă de feed-back.
În al patrulea rând, prin intermediul unui site corporativ, puteți găsi noi angajați. E foarte comod și cel mai important, convenabil, cât după timp, atât și după cheltuieli. E necesar să creați doar o pagină cu toate informațiile necesare și un îndemn pentru viitorii dv. angajați.
În al cincilea rând, dar nu în ultimul rând, site-ul corporativ se potrivește și pentru vânzări. Aceasta nu e funcția sa de bază, dar de ce și nu? E important de incorporat această funcțiune corect. Dacă faceți publicitate produsului sau serviciului dvs., de ce să nu vă invitați vizitatorul să îl cumpere sau să îl comande. Aceasta e logic și cel mai important, convenabil. Însă nu trebuie să fie iritant, căci special pentru vânzări mai bine sa comandati magazin online la cheie.
Procesul de elaborare a site-ului, în general poate fi împărțit în trei stadii:
I stadie – Analiza
În principal, este analizat business-ul dv., scopurile, avantajele și minusurile sale. În afară de aia, la fel de important e să analizăm concurenții dv. Pentru a putea oferi ceva exclusiv și a se reprezenta pe sine, cât și brandul propriu, e necesară o atenție bună la detalii. Ce ar însemna acest lucru? E important să cunoașteți cine și ce inovații deja a introdus, ce ”trucuri” a folosit și cum a obținut rezultatele. În cazul nostru, cel mai mare beneficiu pe care-l putem oferi, este exclusivitatea. E foarte simplu: Doriți să fiți TOP, propuneți ceea, ce nimeni nu are sau faceți-o în modul, în care încă nu a fost făcut.
II stadie – Tehnică
În primul rând are loc elaborarea planului tehnic de lucru. Apoi, conform planului, este creat prototipul și designul site-ului. Desigur, un rol important la etapa dată o joacă dezvoltarea web și aspectul adaptiv. În cele din urmă, site-ul este adaptat la dispozitivele de bază – smartphone și tabletă.
III stadie – Finalizare
La etapa dată, rămâne doar testarea și lansarea site-ului. După lansare, se recomandă să comandați promovare, fie promovare SEO, SMM sau publicitate contextuală.
În compania de servicii IT Studio Webmaster veți avea parte de o echipă de tineri profesioniști, care sunt pasionați de ceea ce fac. Calitatea, desigur e importantă, dar și mai importantă e tratarea individuală a fiecărui client, ci nu calculul rece. Într-adevăr ne dorim să atingeți rezultatul dorit, din acest motiv vă îndemnăm să ne contactați și să vă convingeți de acest lucru singuri.