Dezvoltarea site-ul web al companiei reprezintă un indice al independenței și siguranței, terenul de desfășurare a vânzărilor. Acesta este un important instrument de afaceri, existența căruia oferă avantaje evidente față de concurenți. Vă prezentăm câteva din ele:
Extinderea pieței. Site-ul dumneavoastră devine locul de întâlnire cu clienții. Pe el se plasează toată informația necesară cu privire la produse și servicii, de aceea acesta este un loc perfect pentru a vinde și a face înțelegeri.
Disponibilitate 24/7. Dumneavoastră puteți primi comenzi non-stop. Magazinele concurenților voștri, în acest timp, se închid exact la ora 18.00.
Extinderea bazei de clienți. Crearea și promovarea site-urilor este efectuată astfel încât portalul începe a fi vizitat de o cantitate mare de utilizatori online. Toți acești vizitatori sunt clienți potențiali.
Creșterea venitului. Deci, aveți un canal promițător de vânzări și un flux mare de vizitatori. Ce rezultat obținem? Cu siguranță, ridicarea vânzărilor și a profitului.
Pentru a înțelege, de ce promovarea site-ului este indispensabilă, trebuie să determinăm cum utilizatorii găsesc pe internet produsele sau serviciile care îi interesează:
Persoana indică în bara de căutare, de exemplu „elaborarea magazinului online”.
Sistemul de căutare generează lista de rezultate după această solicitare.
Utilizatorul alege unul din primele site-uri din listă și îl accesează. Dacă i-a plăcut prețul, atunci îl cumpără, dacă nu – merge mai departe.
Fără promovare, resursa dumneavoastră web se va găsi doar pe a doua – a treia pagină din lista de rezultate, pe care practic nimeni nu o deschide. Optimizarea vă va permite а promova site-ul, iar utilizatorii online îl vor vedea primul, când va căuta servicii legate de activitatea dumneavoastră.
SEO (optimizarea după motoarele de căutare). Anume această metodă de promovare permite îmbunătățirea clasării portalului și a vizibilității lui în motoarele de căutare.
Publicitatea contextuală. Metodă auxiliară de promovare, care asigură primii clienți potențiali deja în următoarea zi de la lansarea campaniei publicitare.
SMM (marketing în rețelele sociale). Cu ajutorul lui putem comunica direct și eficient cu publicul țintă, ridica implicarea lui în afacerea dumneavoastră și crea o imagine pozitivă a companiei. De asemenea, prin rețelele sociale putem mări vânzările.
Promovarea prin articole. Scrierea textelor unor texte unice, care vând și plasarea lor în mass-media, bloguri, pe portalurile tematice întărește reputația site-ului dumneavoastră web și mărește încrederea utilizatorilor online.
Vă interesează crearea și promovarea site-urilor? Luați legătura cu specialiștii Studio Webmaster și primiți o ofertă comercială avantajoasă pentru proiectul dumneavoastră, în decurs de 24 de ore.