Webmaster
+(373) 60-10-6666Contactați-ne
Conținut
SEO

Ce influențează termenul și prețul promovării site-ului?

  1. Principala
  2. Blog
  3. SEO
  4. Ce influențează termenul și prețul promovării site-ului?
Lăsați o cerere
Danieli Merencova Merencova Danieli
Data Publicării : 25.07.2019
clasament 4.95 Evaluări: 19

Pentru multe persoane care doresc să comande promovarea site-ului, prețul reprezintă factorul cheie. Însă de ce companiile IT propun un cost atât de diferit al serviciilor? De regulă, acesta depinde de metoda de promovare și volumul lucrărilor, care obligatoriu trebuie realizate suplimentar, de exemplu rectificarea erorilor tehnice și altele.

Cele mai răspândite metode de promovare ale site-urilor web pe internet – publicitatea contextuală și optimizarea prin motoarele de căutare (SEO). În continuare, vom analiza principalii factori ce influențează asupra costului serviciilor.

Starea site-ului

Starea tehnică a site-ului web reprezintă un aspect important pentru vânzările eficiente. Când promovarea începe să aducă lead-uri, el trebuie să fie gata de venirea vizitatorilor (design gata, interfață comodă, formular de comandă clar, lipsa bug-urilor, a erorilor și altele). Din start, se desfășoară auditul portalului și se determină locurile lui slabe. Dacă specialistul va lucra prea mult asupra optimizării interne, acest fapt poate genera creșterea prețurilor pentru promovarea site-ului.

Competivitatea solicitărilor promovate

Acest factor nu depinde deloc de colaboratorul departamentului SEO. Anumite căutări cheie sunt mai solicitate, din cauza concurenței din unele sfere de afaceri. Pentru a promova un portal pe ele, trebuie să achitați mai mult decât pentru solicitările medii sau rare (costul este generat de serviciile Google Ads, Yandex.Direkt).

Segmentul de piață și regiunea

Cât mai competitivă este sfera în care lucrați, cu atât mai complexă este promovarea, deoarece și concurenții noștri doresc să fie primii și să utilizeze aceleași metode. În acest caz, câștigă experiența și specialistul calificat pentru care, cel mai probabil, se achită mai mult.

Regiunea de promovare este cea pe care puteți economisi. Dacă sunteți o companie moldovenească mică, care realizează produse/servicii doar pentru piața locală, nu aveți de ce să vă promovați în Ucraina, Russia și alte țări. Cât mai îngustă este regiunea, cu atât mai rapid portalul dumneavoastră nimerește în TOPul rezultatelor căutării, după anumite solicitări cheie.

Poziția inițială a site-ului web în rezultatele căutării

Cu cât mai sus vă regăsiți în rezultate în momentul actual, cu atât mai ieftin vor costa serviciile de marketing online. Însă dacă de site-ul web nimeni nu s-a ocupat de mult timp, iar acesta „s-a colbăit” pe ultimele pagini din rezultate, atunci specialistul SEO va trebui să ofere mult mai mult timp și efort, pentru a-l scoate pe prima pagină din rezultate.

Schimbarea algoritmilor de clasare

Periodic, motoarele de căutare își actualizează algoritmii de clasare, ceea ce va complica puțin procesul de optimizare după căutare. Specialiștii SEO trebuie să își schimbe strategiile și să se acomodeze noilor reguli de formare ale rezultatelor. Asemenea schimbări nu depind de specialiști, de aceea – efortul suplimentar de muncă va trebui achitat.

V-au rămas întrebări pe această temă? Luați legătura cu specialiștii Studio Webmaster și primiți o consultație calificată gratuit. Noi avem prețuri obiective de promovare a site-urilor, iar experiența de 10 ani de lucru din sfera IT permite să garantăm un rezultat pozitiv de promovare.