+(373) 60-10-6666Contactați-ne
Conținut
SEO

Factorii care influenţează termenii şi timpul de promovare a site-ului

  1. Principala
  2. Blog
  3. SEO
  4. Ce influențează termenul și prețul promovării site-ului?
 

Pentru mulți care doresc să comande promovarea site-ului web, prețul și calendarul sunt factori cheie. Dar de ce companiile IT oferă prețuri atât de diferite pentru servicii? De regulă, momentul promovării site-ului web depinde de metoda de promovare și de cantitatea de muncă care trebuie făcută suplimentar, de exemplu, pentru a corecta erorile tehnice etc.

vremya-i-sroki-prodvizheniya-sajta

Cele mai comune metode de promovare a site-urilor pe internet sunt publicitatea contextuală și optimizarea motoarelor de căutare (SEO). Luați în considerare cei mai importanți factori care influențează prețul și conditiile promovării site-ului web:

Obiective de promovare a site-ului web

Pentru a începe o lucrare SEO la scară largă și pentru a înțelege prețul și conditiile aproximative ale promovării site-ului web, merită, în faza inițială, să vă dați seama la ce obiective sa vă așteptați de la optimizarea motorului de căutare. Există mai multe opțiuni aici:

  • Aducerea site-ului în partea de sus a motoarelor de căutare pentru anumite interogări cheie;
  • Creșteți vizibilitatea și recunoașterea site-ului;
  • Creșterea reputației mărcii;
  • Pachet de servicii.

În mare măsură, prețul și costul promovării site-ului SEO în motoarele de căutare vor depinde de definirea obiectivelor.

Strategia de promovare

Acest factor este unul dintre cei mai importanți la etapa inițială, deoarece există o mulțime de strategii în optimizarea site-ului, de la promovarea articolelor până la construirea masei de legături. Aici trebuie să țineți cont de nișa afacerii și de experiența webmasterului.

De exemplu, dacă vorbim despre promovarea unor nișe extrem de competitive precum serviciile IT, atunci aici se poate pune accentul pe promovarea articolelor, precum și pe designul unic al unei resurse web. Dacă vorbim despre un magazin online care vinde aparate electrocasnice mici, atunci trebuie să acționăm într-o manieră integrată, unde accentul principal este pus pe umplerea de înaltă calitate a paginilor detaliate ale produsului (descriere, fotografie) cu o creștere a masei de referință.

Regiunea de promovare

Scara teritorială joacă un rol important în costurile și conditiile promovării site-ului web. De exemplu, promovarea într-un oraș, este mult mai ieftină decât dacă doriți să promovați același cuvânt la nivel național. În plus, dacă furnizați o listă de servicii care sunt cotate în mai multe țări, atunci fiți pregătiți să plătiți o sumă ordonată, iar termenii pentru promovarea resursei Internet vor fi cel puțin dublate.

Buget

Bugetul pe care îl veți cheltui pe SEO este esențial pentru momentul promovării site-ului dvs. web. Este necesar să înțelegem clar că una dintre componentele bugetului este timpul de lucru al specialiștilor, prin urmare, cu un buget mic, SEO va petrece mult mai puțin timp pe proiectul tău, ceea ce va afecta cu siguranță creșterea în termeni.

În plus, o parte din buget va fi cheltuită pentru unele costuri suplimentare, cum ar fi:

obținerea de link-uri externe pentru a construi masa de link-uri.

  • lucrări tehnice pe site
  • umplerea paginilor cu conținut

Propunere de vânzare unică (USP) a produselor

Dacă vindeți o cantitate uriașă de creioane, atunci trebuie să vă asigurați că dintr-un număr mare de oferte, utilizatorul poate să le aleagă. Aici va fi util serviciul de introducere a mărfurilor USP, care constă în evidențierea serviciilor și bunurilor unice și aranjarea corectă a acestora. Acest serviciu nu este inclus în pachet și va trebui să măriți costul promoției, dar în cele din urmă merită.

Copywriter SEO

Un copywriter SEO este responsabil de asigurarea faptului că textele de pe resursa Internetului sunt nu numai frumoase din punct de vedere artistic, ci și de vânzare și cel mai important, trebuie optimizate pentru motoarele de căutare. Aceasta înseamnă că, atunci când scrieți texte, sunt introduse acele cuvinte cheie pentru care doriți să le poziționați în partea de sus a motoarelor de căutare. Scrierea de texte de către un copywriter SEO profesionist nu este ieftină, dar va reduce semnificativ timpul necesar pentru a vă promova site-ul web.

Manager de proiect

Trebuie avut în vedere faptul că prezența unui manager de proiect care va monitoriza acțiunile coordonate ale tuturor participanților accelerează semnificativ momentul promovării site-ului web, dar costul va crește cu un ordin de mărime.

Factori de valoare interne și externe SEO de promovare

vnutrennyaya-seo-optimizaciya-faktoru

Factori interni

Indiferent de ce metode sunt aplicabile promovării site-ului dvs., un număr mare de factori interni afectează prețul și conditiile promovării site-ului, și anume:

Vârsta site-ului

Motoarele de căutare, atunci când clasează site-urile, iau în considerare vechimea site-ului. Unii oameni de afaceri din Internet, atunci când cumpără un domeniu, iau în considerare numai acele domenii care sunt legate de linkuri de înaltă calitate. Pe de o parte, acest lucru este corect, dar puterea reală pentru motoarele de căutare este prezentată doar de acele domenii care, pe lângă link-uri, au o istorie lungă.

Optimizarea tehnică a site-ului web

În funcție de optimizarea tehnică a site-ului pentru motoarele de căutare, este construit întregul plan de lucru suplimentar. Dacă resursa Internet nu a fost optimizată până acum, atunci acest lucru va crește semnificativ prețul și conditiile promovării site-ului SEO.

Un site optimizat trebuie să îndeplinească cerințe precum:

  • lipsa paginilor duplicate;
  • proiectarea de conținut structurat și competent;
  • disponibilitatea adaptabilității site-ului;
  • viteza de încărcare a unei resurse web în zona verde conform Speed ​​Page Insight.

Absența cerințelor tehnice de mai sus complică semnificativ procesul de promovare a site-ului web.

Structura site-ului

Dacă o resursă web are o structură pe mai multe niveluri, cu o aranjare mare de pagini, atunci este necesar să legați corect sitemap-ul și să îl faceți astfel încât utilizatorul care intră pe site să poată găsi cu ușurință informațiile de care are nevoie. Lipsa structurii și aranjarea corectă a paginilor pot crește ratele de respingere, care este un factor important de clasare în motoarele de căutare. Efectuarea de lucrări pentru îmbunătățirea structurii va atinge semnificativ prețul, dar în același timp va accelera condițiile de promovare a site-ului web.

Filtre pentru motoarele de căutare

Anual, motoarele de căutare își îmbunătățesc filtrele, care identifică site-urile promovate de SEO gri sau negru (construirea intensivă a linkurilor, conținut ascuns, supra-optimizare a textului). Mai devreme sau mai târziu, motoarele de căutare impun sancțiuni asupra acestor site-uri sub forma unui site care renunță la rezultatele căutării sau chiar refuzul indexării. Pentru astfel de cazuri, motoarele de căutare își aplică filtrele. Deci, obținerea site-urilor sub filtre crește condițiile de promovare a site-ului, iar prețul sare uneori.

Masa de link-uri a unei resurse web

Cel mai important factor în clasarea și obținerea unui site în partea de sus a motoarelor de căutare este creșterea masei de linkuri de înaltă calitate a site-ului. Având în vedere faptul că este nevoie de mult timp pentru a găsi și a plasa linkuri de calitate, prețul promoției va crește. De asemenea, trebuie să știți că link-urile nu dau un efect instantaneu, ci aduc beneficii la 1-2 luni după plasare. Totul depinde de momentul în care motoarele de căutare indexează această pagină.

Factori externi

linkbuilding

Competitivitatea cererii

Un factor care influenteaza în mod direct atât costul promovării site-ului web, cât și prețul acestuia. În funcție de câți membri se luptă pentru a ajunge în partea de sus a motoarelor de căutare pentru cuvântul cheie. Cu cât mai mult, cu atât mai mult timp și efort vor trebui cheltuite pentru a-l promova și în consecință, prețul va crește.

Comportamentul motorului de căutare

Unul dintre cei mai importanți factori externi care nu depinde de specialistul SEO. Motoarele de căutare își îmbunătățesc algoritmii în fiecare zi prin învățarea automată, aducând în partea de sus acele site-uri care îndeplinesc cerințele lor. De exemplu, cei mai importanți algoritmi pentru motorul de căutare Google sunt Penguin (profilul de legătură) și Panda (calitatea conținutului). Actualizările acestor algoritmi pot apărea de mai multe ori pe an, deci, atunci când promovați, ar trebui să luați în considerare acest factor independent de la specialistul SEO.

De asemenea, este important să rețineți că acele domenii care au fost interzise de motoarele de căutare sunt restaurate și ajung în partea de sus mult mai lent.

În concluzie, ar trebui de observat că complexul de lucrări efectuate de specialiștii în promovarea SEO nu poate duce întotdeauna la o creștere rapidă. Totul depinde atât de profesionalism, cât și de motoarele de căutare. Uneori, o lucrare de promovare de calitate nu vă poate aduce rezultatul dorit. În astfel de cazuri, este nevoie de timp pentru ca motoarele de căutare să observe, să indexeze și să înceapă să ridice site-ul in top.

Mai aveți întrebări pe această temă? Contactați specialiștii Studio Webmaster și obțineți o consultare gratuită a experților. Avem prețuri și condiții obiective pentru promovarea site-urilor web, iar 10 ani de experiență în domeniul IT ne permit să garantăm un rezultat de promovare pozitiv.

Data Publicării : 25.07.2019
Evaluări: 0 clasament 0.00
Chitoroga Dmitri
Autor
Dmitri Chitoroga
SEO-specialist, targetolog. În compania Studio Webmaster lucrez din anul 2018. Mai mult de 6 ani în SEO. Iubesc să analizez oamenii şi ceea ce se petrece în jur, să urmăresc progresul. Jocurile video mă ajută să mă relaxez. Unul dintre cele mai preferate — Half-Life 2. Dar, acesta nu este old school, este clasica genului ştiinţifico-fantastic :)
Comentarii (0)
Pentru a lăsa un comentariu, aveți nevoie a intra
rating rating rating rating rating
(0.00 din 5 0 note)