Există o mulțime de modalități de dezvoltare și SEO promovare a unui magazin online, principalul lucru aici este să înțelegeți ce promovare a unei resurse web vă poate aduce profit. Una dintre cele mai eficiente metodele de promovare a unui magazin online este dezvoltarea sa SEO. Dar, pentru a analiza primele 20 de rezultate ale căutării Google și Yandex, vom încerca să evidențiem cei mai semnificativi factori ai magazinului online pe care motoarele de căutare le iau în considerare atunci când se clasează! Dezvoltarea și promovarea site-urilor web împreună cu echipa Studio Webmaster
Sortiment de mărfuri. Statisticile arată că în motoarele de căutare de top sunt magazine online care au o gamă largă de produse în sortimentul lor. Încercați să nu vă limitați la un singur tip de produs. De asemenea, plasați mai mulți producători pentru a da posibilitatea utilizatorului de a alege. În cazul în care lucrați cu un producător, încercați să vă extindeți gama cu produsele concurenței.
Cost de productie. Un factor important la promovarea unui magazin online. Lipsa prețurilor la bunuri are un efect foarte negativ asupra clasamentului atât al motoarelor de căutare, cât și al utilizatorilor care pot afla costul bunurilor apelându-vă, ceea ce crește numărul refuzurilor. Și acest lucru, la rândul său, afectează factorii comportamentali ai clasamentului, ce în sine este foarte rău.
Descrierea și caracteristicile produsului. Asigurați-vă că fiecare dintre produsele dvs. are o descriere bine dezvoltată, precum și descrierea completă a acesteia. În plus, adăugați o funcție de comparație pentru o decizie mai informată de către utilizator atunci când cumpără. Este un mod destul de eficient de a promova un magazin online.
Imagini de produs. Fotografia mărfurilor este o condiție prealabilă pentru promovarea SEO a unui magazin online. Adăugați mai multe fotografii de înaltă calitate și unice unui singur produs și luați-le din unghiuri diferite.
Livrare. Furnizați toate informațiile despre condițiile de livrare a bunurilor. Sunt de dorit mai multe metode de livrare. Google și Yandex acordă preferință acelor magazine online care dispun de livrare automată și curierat. Va fi un avantaj dacă creați o pagină separată în care descrieți toate metodele de livrare. Dacă condițiile de livrare sunt diferite în funcție de produs, vă rugăm să indicați acest lucru pe cardurile de produs. Această strategie de promovare a unui magazin online oferă o mare semnificație pentru factorii comportamentali.
Plata bunurilor. Cercetările arată că motorul de căutare Google promovează acele magazine online care au capacitatea de a plăti cu cardul de credit într-o măsură mai mare. De asemenea, un avantaj va fi disponibilitatea unor metode de plată precum: PayPal, WebMoney, Yandex.Money.
Detalii de contact. Conectarea unui apel gratuit pentru utilizatori este un factor de clasare destul de puternic atunci când promovezi un magazin online. De asemenea, resursele web cu mai multe numere de telefon sunt clasate destul de bine.
În plus față de numărul de telefon, adăugați la pagină detaliile de contact ale adresei fizice și juridice, e-mailului, adreselor sucursalelor magazinului dvs. online (dacă există).
Stoc. Reduceri detaliate și oferte speciale pentru bunuri care funcționează mult mai mult decât o pagină generală cu promoții. Încercați să veniți cu promoții diferite pentru diferite grupuri de bunuri (cu cât mai multe, cu atât mai bine). Odată cu aceasta, creați o pagină generală unde vor fi plasate promoțiile.
Articole. Trimiteți articole cu recomandări, recenzii și alte materiale utile. De asemenea, luați în considerare frecvența cuvintelor cheie din articolele de pe blog pentru a nu conduce traficul de la paginile comerciale la cele informative. În general, promovarea articolelor nu afectează foarte mult intrarea resursei în top 20, dar vă poate promova foarte mult dacă magazinul online a intrat deja în top.
Recenzii. Un factor puternic pentru promovarea SEO a unui magazin online în top. Prezența recenziilor live arată că există o discuție între utilizatori pe resursa web, iar acest lucru pentru motoarele de căutare este un semnal al popularității resursei Internet.
Titlul. Cea mai importantă etichetă de pagină, care trebuie să conțină apariția exactă a cererii de cheie principală a paginii. Titlul nu trebuie să depășească 58 de caractere, altfel va fi trunchiat în rezultate.
Descriere. A doua cea mai importantă metaetichetă, care ar trebui să includă o scurtă descriere (nu mai mult de 138 de caractere) a paginii. Încercați să includeți cât mai multe cuvinte cheie ale paginii, dar nu exagerați. Dacă comparăm primii 20 Google și Yandex, atunci acest factor de clasare este mai important în Google. Pentru Yandex, descrierea nu este la fel de semnificativă, întrucât o astfel de corelație nu este observată în partea de sus a rezultatelor căutării.
Cuvinte cheie metaetichetă. Până în 2010, eticheta a avut o mare importanță în promovare, dar acum cuvântul cheie este practic exclus din factorii de clasare. Dar având în vedere că algoritmii motorului de căutare alcătuiesc opinia finală despre resursă pe baza unei combinații de zeci de factori în total. Este mai bine să includeți această meta și să adăugați acolo cuvintele cheie principale ale paginii.
Titluri. Având în vedere specificul magazinului online, putem spune că h1 are un efect redus asupra poziției în rezultatele căutării. Subtitlurile h2-h4 se arată bine atât în Yandex, cât și în Google. Încercați să creați titluri semnificative cu informații importante pentru utilizator, precum și să adăugați cuvinte cheie de pagină la acestea.
Etichete imagine. Completați întotdeauna title și imaginile alt și încorporați cuvinte cheie acolo. Această metodă influenteaza în mod direct poziția magazinului online în ansamblu, precum și promovarea imaginilor în sine în rezultatele căutării.
Adresa URL a magazinului online. Factorul care în trecut a avut o mare importanță pentru promovarea SEO a unui magazin online și a altor resurse web, a trecut de mult. Anterior, webmasterii au încercat să promoveze site-ul prin includerea unui cuvânt cheie transliterat în adresa URL, iar motoarele de căutare au răspuns bine la acest lucru. Acum, un astfel de factor are o importanță minimă, dar în orice caz, cererea cheie din adresa URL trebuie adăugată, deoarece unii utilizatori, văzând o grămadă de caractere de neînțeles în adresa URL, reacționează prost la aceasta.
Această metodă de promovare a unui magazin online este de a crea link-uri de intrare care duc la site-ul dvs. Există mai multe reguli de care trebuie să țineți cont atunci când plasați linkuri externe:
Prezența profilurilor pe rețelele sociale precum Facebook, Twitter și ВКонтакте sunt factori puternici în clasamentul unui magazin online în topul motoarelor de căutare. Merită clarificat aici că profilurile trebuie să fie live cu informații actualizate constant despre resursa dvs. SMM promovare a unui magazin online nu numai că are un efect bun asupra promovării resursei, dar oferă și trafic suplimentar. De asemenea, crește gradul de conștientizare a mărcii.
În comerțul electronic, cel mai puternic supraviețuiește și anume cel ale cărui metode de promovare sunt mai eficiente. În această privință, specialiștii în marketing pe Internet și „armele” lor vă vor ajuta să luptați împotriva concurenților.
Mai aveți întrebări despre acest subiect? Contactați specialiștii Studio Webmaster și obțineți o consultație calificată gratuită. Știm cum să promovăm un magazin online, astfel încât să înmulțească veniturile proprietarului său de la o lună la alta.