Anunțurile adaptive search (beta) din Google AdWords sunt concepute pentru promovarea online a companiei, serviciilor și produselor dvs. în rețeaua de publicitate Google. În comparație cu anunțurile text obișnuite, astfel de anunțuri conțin de multe ori mai multe informații publicitare și sunt generate automat. Pentru a furniza cea mai relevantă combinație automată de fraze relevante și de vânzare, este necesar să se prescrie mai multe titluri și descrieri.
Google Ads vă permite să înregistrați maximum 15 titluri și 4 descrieri. Apoi, motorul de căutare le arată în diferite combinații, creând astfel cele mai eficiente anunțuri care răspund nevoilor potențialilor clienți. Acest lucru crește probabilitatea ca un potențial client să devină un cumpărător real al bunurilor sau serviciilor dvs.
Anunțuri grafice cu trei titluri și două descrieri care includ mai multe informații actualizate despre beneficiile dvs;
Posibilitatea diferitelor opțiuni pentru locația și combinația de titluri, descrieri, care sunt selectate automat în orice ordine;
Afișarea acelor anunțuri pentru care lungimea este setată automat în funcție de dimensiunea ecranului utilizatorului.
Sistemul însuși selectează 3 titluri și 2 descrieri care sunt mai potrivite pentru solicitarea unui anumit utilizator. Selecția se bazează pe statistici și solicitări ale utilizatorilor. Astfel, anunțurile adaptive Google oferă potențialilor cumpărători și clienților exact ceea ce sunt interesați, într-o formă mai detaliată în comparație cu anunțurile text convenționale.
Exemplu: Să presupunem că sunteți proprietarul unui lanț de hoteluri în toată Moldova. Când un utilizator introduce interogarea de căutare "hotel de lux Chișinău", el vede anunțul dvs., care include titlul "Hotel de lux în Chișinău" și duce la pagina corespunzătoare.
Făcând clic pe anunțul dvs. adaptiv, un potențial client ajunge imediat la pagina potrivită a site-ului web.
Rețineți: paginile de internet vizate nu ar trebui să conducă la pagina 404. Și nu uitați: sunteți responsabil pentru informațiile conținute în reclamă.
Prin utilizarea adaptive search ads pentru a promova pe Internet, vă oferi-te cu o serie de avantaje:
Economisiți timp - Odată configurat și toate anunțurile afișate în rețeaua de căutare sunt selectate automat. Procesul de creare a unor astfel de reclame este rapid și nu durează mult. Prescrieți titluri și descrieri, iar sistemul selectează combinațiile optime ale acestora.
Selectarea constantă a titlurilor relevante. Publicitatea Google generează automat un anunț adaptiv cu titlurile și descrierile potrivite, ceea ce duce utilizatorul la pagina de destinație.
Operare simplă și convenabilă. În absența unui număr de produse sau categorii întregi, afișarea anunțurilor poate fi oprită temporar. Lungimea anunțurilor este generată în funcție de dimensiunea ecranului dispozitivului de pe care se conectează utilizatorul. Acest lucru asigură afișarea unui conținut mai relevant.
Campaniile de publicitate cu acoperire mai mare participă mai des la licitații și, în consecință, sunt afișate mai des. Acest lucru vă permite să creșteți acoperirea potențialilor cumpărători ai produselor și serviciilor dvs.
Creșterea ratelor de conversie din cauza segmentelor de public țintă cărora nu li se afișează anunțuri text obișnuite.
Google Advoards vă arată calitatea anunțului dvs. adaptiv din rețeaua de căutare, astfel încât este ușor să îl schimbați și să îl creați pe cel mai eficient.
În meniu, selectați" anunțuri și extensii", apoi faceți clic pe butonul " + "și selectați"anunț adaptiv în rețeaua de căutare".
Specificați adresa finală a site-ului și textul pentru adresa URL afișată. În primul antet, cel mai bine este să specificați cuvântul cheie prin cuvânt cheie. Pentru a face acest lucru, trebuie să înregistrați o bretele cret, după care se va deschide acest meniu:
Apoi, alegeți "fiecare cuvânt cu majusculă":
Și iată ce ar trebui să obțineți:
Apoi adăugați anteturile-de la 3 la 15. Lungimea maximă este de 30 de caractere. Apoi adăugați descrieri-de la 2 la 4. Lungimea maximă este de 90 de caractere. Compuneți titluri și descrieri în așa fel încât să includă cuvinte cheie și, în același timp, să sublinieze avantajele companiei, produselor și serviciilor dvs.
Când adăugați a treia și a patra Descriere, Faceți clic pe butonul "Adăugați descriere". Dacă este dificil să veniți cu 15 titluri diferite, înarmați doar cu inspirație, adăugați opțiuni deja compilate cu un apel la acțiune modificat.
Dacă un anunț beta a fost deja creat, dar trebuie să schimbați ceva, procedați după cum urmează: Faceți clic pe "anunțuri și extensii" ►► pictograma creion ►► "Editați" ►► efectuați ajustări și salvați-l.
Dacă trebuie să remediați un anumit titlu sau descriere într-un anumit loc ►► Faceți clic pe pictograma "buton de papetărie".
Fiți atenți! Dacă anunțurile dvs. adaptive din adwords sunt examinate mai mult de 24 de ore, atunci acestea trebuie corectate, altfel utilizatorii pur și simplu nu le vor vedea.
Este important să monitorizați constant starea și principalele criterii pentru eficacitatea anunțurilor adaptive, deoarece acestea sunt în testare beta. Se recomandă crearea a 2-3 anunțuri obișnuite și adaptive într-un singur grup de anunțuri. În același timp, nu ar trebui să existe mai mult de trei anunțuri beta active într-un singur grup de anunțuri.
Titlurile și descrierile sunt afișate în ordine diferită, deci ar trebui să acordați atenție modului în care acestea arată separat unele de altele și sunt combinate în diferite combinații. Dacă este important pentru dvs. ca unul dintre titluri sau una dintre descrieri să fie prezent în fiecare anunț, trebuie să le fixați în poziția "titlul 1" și, în consecință, "descrierea 1".
Pentru a crește șansele de a afișa anunțurile beta, este important să înregistrați cel puțin 5-6 titluri (dintre care 2 ar trebui să conțină cuvinte cheie) și 2 descrieri. În același timp, încercați să excludeți fraze similare. Amintiți-vă, cu cât furnizați mai multe titluri, cu atât vor fi mai eficiente opțiunile de anunțuri beta.
Rețineți că anunțurile adaptive sunt disponibile în prezent în 5 limbi: franceză, engleză, germană, rusă și spaniolă. Erorile în Google adwords sunt inacceptabile în configurarea anunțurilor, din acest motiv vă recomandăm să contactați specialiști cu experiență.