+(373) 60-10-6666Contactați-ne
Conținut
PPC

Setarea Atotștiutorului sau cum se utilizează extensiile în Google Ads?

  1. Principala
  2. Blog
  3. PPC
  4. Cum se utilizează extensiile în Google Adwords?
Timp de citire: 6 minute
Nu aveți timp să citiți?
Lăsați o cerere
 

Extensiile în Google Adwords reprezintă informațiile suplimentare din anunțurile dumneavoastră publicitare. Cu ajutorul lor, dumneavoastră oferiți clientului mai multe detalii utile și vă evidențiați avantajos pe fonul altor anunțuri. Acest fapt, la rândul său, va ridica într-un mod considerabil CTR (click-through rate – indicele clickabilității). Așa arată toată lista de extensii:

Funcționalitate extensii în Google Adwords

Acum le vom clarifica pe toate, pe rând.

 

1. Extensia „Link suplimentar”

O extensie foarte utilă pentru creșterea CTR. Dumneavoastră puteți adăuga la propriul anunț 4 link-uri suplimentare, care vor duce la contacte sau alte servicii. Pentru a le adăuga, dumneavoastră trebuie să introduceți:

  1. textul link-ului, până la 25 de simboluri;

  2. două descrieri, care vor conține maxim 35 de simboluri;

  3. însăși linkul la pagină.

Extinderea Google Ads pentru a spori CTR

Este cel mai bine să indicați link-urile suplimentare ale acelor pagini web ale site-ului, care pot cointeresa clientul potențial și îi pot fi utile, de exemplu:

  • paginile cu servicii – Promovare SEO, Promovare SMM, Elaborare după Android, Copywriting și altele;

  • paginile cu alte informații – Reduceri și oferte, Recenzii, Contacte și altele.

În acest fel extensia dată va arăta în rezultatele căutării:

Cum arată extensia Google Ads pentru creșterea CTR

 

2. Extensia „Concretizare”

Cu ajutorul concretizărilor, puteți indica informațiile suplimentare despre compania dumneavoastră sau despre produs, de exemplu, puteți scrie despre garanții. Ca și link-urile suplimentare, concretizările vor evidenția anunțul dumneavoastră și vor ridica indicele de clickabilitate.

Adăugarea de informații suplimentare în rafinamente, extensii Google Ads

În acest fel vor arăta concretizările în lista de căutare (în cazul dat – acestea sunt cuvintele “Гарантия лучшей цены. Бесплатные замеры. Бесплатная консультация. Спокойствие гарантировано”):

Cum arată adăugările în extensia Google Ads

 

3. Extensia „Descriere structurată”

Descrierea structurată – seria de servicii, branduri, modele și altele. Iată lista completă:

Extinderea "descriere structurată" în anunțurile Google

Exemplu de completare:

Extinderea "descriere structurată" în anunțurile Google

Iar așa aceasta va arăta în sistemul de căutare:

Cum arată extensia "descriere structurată" în anunțurile Google

 

4. Extensia „Numere de telefon”

Una din principalele extensii, care permite adăugarea unui număr de telefon lângă anunțul dumneavoastră. În versiunea mobilă, suplimentar apare butonul „Telefonează”, la apăsarea căruia utilizatorul poate face un apel către companie, în mod automat.

Multe persoane utilizează această funcție, deoarece nu doresc să intre pe site sau să introducă numărul manual. Ea nu se va potrivi pentru toate tipurile de afaceri, însă dacă dumneavoastră prestați oarecare servicii – noi o recomandăm.

Extinderea "numere de telefon" în anunțurile Google

Așa arată extensia dată de pe telefon:

Extinderea "numere de telefon" în anunțurile Google

Iar așa arată de pe PC:

Extinderea "numere de telefon" în anunțurile Google

 

5. Extensia „Mesaje”

Aceasta oferă utilizatorului posibilitatea de a trimite mesaje SMS și respectiv, se afișează doar pe dispozitivele mobile. Instrumentul este deosebit de util persoanelor care preferă să scrie mesaje, în loc să sune.

Extensia "mesaj" în anunțurile Gogle

În acest fel vor vedea utilizatorii online extensiile în lista de rezultate:
Extensia "mesaj" în anunțurile Gogle

 

6. Extensia „Adresă”

Arată adresa dumneavoastră, la apăsarea căreia utilizatorul este redirecționat pe pagina cu informații detaliate despre companie. Mai exact, pagina va fi cu fotografii, rating, ore de lucru, amplasarea pe hartă și recenzii. Pe lângă asta, pe ea se regăsesc 4 butoane: „Sunet”, „Traseu”, „Salvează” și „Site”.

Așa arată asta în căutare:

Extinderea "adresa" în anunțurile Google

Pagina, care se deschide la apăsarea pe adresă:

Cum arată extensia "adresa" Google Ads

 

7. Extensia „Adrese partenere”

Aceasta va fi utilă proprietarilor afacerilor, a căror produse se vând și în alte magazine. Pe ele puteți indica adresele, în acest mod ajutând magazinele și mărind profitul. Lângă anunțul dumneavoastră va apărea link-ul cu adresele dumneavoastră indicate.

În Moldova, din păcate, această extensie nu funcționează. Acum ea este disponibilă doar în 19 țări: SUA, Marea Britanie, Australia, Germania, Canada, Brazilia, Olanda, Franța, Japonia, Danemarca, Italia, Elveția, Suedia, Spania, Norvegia, Belgia, Austria, Singapore și Noua Zeelandă.

Dacă va funcționa vreodată această extensie în Moldova – nu se cunoaște. Nouă, ca și lui Hatiko, ne rămâne doar să așteptăm și să sperăm.

Extinderea "adrese de afiliere" în anunțurile Google

Extinderea "adrese de afiliere" în anunțurile Google

 

8. Extensia „Preț”

Aceasta este utilă prin faptul că permite indicarea prețului pentru serviciile dumneavoastră, chiar dacă un cost exact nu există: doar setați specificarea „De la”. Extensia susține 9 tipuri: branduri, evenimente, locuri, raioane, categorii de produse, clase de produse, categorii de servicii, clase se servicii, servicii. În ceea ce privește valuta, în momentul de față nu se regăsesc toate monedele – de exemplu, MDL încă nu a fost introdusă, însă puteți utiliza dolarii sau euro.

Extinderea "preț" în anunțurile Google

Important să știți! Utilizarea acestei extensii mărește considerabil anunțul dumneavoastră în volum (versiune mobilă), fapt prin care atrage mai multă atenție:

Extinderea "preț" în anunțurile Google

Pe fonul dumneavoastră, concurenții vor arăta „goi”.

Așa se afișează extensia „Preț” de pe PC:

Extinderea "preț" în anunțurile Google

Apăsând butonul „Detalii”; se deschide așa un meniu:

Extinderea "preț" în anunțurile Google

Scurt și informativ, despre serviciile dumneavoastră cheie și costul lor.

 

9. Extinderea „Link la aplicație”

Ea este utilă tuturor proprietarilor de aplicații mobile. Sub anunț apare link-ul la aplicația dumneavoastră în Google Play sau App Store.

Da, extensia nu va înlocui publicitatea completă a aplicației, însă minim oamenii vor cunoaște despre existența ei și vor putea trece cu ușurință pe pagina de descărcare.

Extinderea "link către aplicație" în anunțurile Google

Dacă nu aveți aplicație, atunci nu are rost să utilizați această funcție.

 

10. Extensia „Promoție”

Denumirea vorbește de la sine: dumneavoastră puteți indica reduceri sau oferte, cu ajutorul acestei funcții. Din păcate, ca și în extensia „Prețuri”, aici nu se regăsesc toate valutele, inclusiv MDL. În schimb, puteți indica reducerea în procente, de exemplu:

Extinderea "Promoției" în anunțurile Google

Lista valutelor, pe care le recunoaște Google Adwords în anul 2019:

  • AED (Dirham EAU)
  • ARS (Peso argentinian)
  • AUD (Dolar australian)
  • BGN (Levă bulgărească nouă)
  • BND (Dolar Brunei)
  • BOB (Boliviano bolivian)
  • BRL (Real brazilian)
  • CAD (Dolar canadian)
  • CHF (Franc elvețian)
  • CLP (Peso cilian)
  • CNY (Yuan chinezesc)
  • COP (Peso columnian)
  • CZK (Coroană cehă)
  • DKK (Coroană daneză)
  • EGP (Funt egiptean)
  • EUR (Euro)
  • FJD (Dolar fijian)
  • GBP (Liră sterlină)
  • HKD (Dolar Hong - Kong)
  • HRK (Kuna croată)
  • HUF (Forint maghiar)
  • IDR (Rupie indoneziană)
  • ILS (Șechel izraelian nou)
  • INR (Rupie indiană)
  • JPY (Yen japonez)
  • KES (Șiling kenyan)
  • KWR (Won sud-coreean)
  • MAD (Dirham Marocan)
  • MXN (Peso mexican)
  • NOK (Coroană norvegiană)
  • NZD (Dolar nou-zeelandez)
  • PEN (Sol nou Peru)
  • PHP (Peso filipinez)
  • PKR (Rupie pakistaneză)
  • PLN (Zlot nou polonez)
  • RON (Leu românesc)
  • RSD (Dinar sârbesc)
  • RUB (Rublă rusească)
  • SAR (Riyal Arabia Saudită)
  • SEK (Coroană suedeză)
  • SGD (Dolar Singapore)
  • THB (Baht tailandez)
  • TRY (Lira turcească)
  • TWD (Dolar taiwanez nou)
  • UAH (Hryvna ucraineană)
  • USD (Dolar american)
  • VND (Dong Vietnamez)
  • ZAR (Rand sud-african)

 

Să facem concluzii

Extensiile sunt foarte importante pentru publicitatea contextuală: ele evidențiază considerabil anunțurile dumneavoastră pe fonul concurenților. Utilizându-le, dumneavoastră faceți publicitatea mai informativă și utilă pentru utilizatorii online, iar datorită acestui fapt ridicați CTR.

Însă nu merită să conectați din start toate extensiile, fără claritate: ele trebuie să îmbunătățească imaginea anunțului, de aceea este necesar să vă uitați mereu la varianta finală, înainte de publicare. Puteți alege combinația optimă, doar asortând diverse extensii și urmărind eficiența utilizării lor.

Data Publicării : 27.11.2019
Evaluări: 0 clasament 0.00
Chitoroga Dmitri
Autor
Dmitri Chitoroga
SEO-specialist, targetolog. În compania Studio Webmaster lucrez din anul 2018. Mai mult de 6 ani în SEO. Iubesc să analizez oamenii şi ceea ce se petrece în jur, să urmăresc progresul. Jocurile video mă ajută să mă relaxez. Unul dintre cele mai preferate — Half-Life 2. Dar, acesta nu este old school, este clasica genului ştiinţifico-fantastic :)
Comentarii (0)
Pentru a lăsa un comentariu, aveți nevoie a intra
rating rating rating rating rating
(0.00 din 5 0 note)