Domeniul eCommerce atrage tot mai mult persoanele de afaceri, deoarece crearea unui magazin online costă mult mai puțin decât deschiderea unui magazin ordinar în oraș. De exemplu, dvs. nu cheltuiți timp pentru a găsi un loc potrivit pentru arendă, nu aveți nevoie să angajați o echipă întreagă de colaboratori (vânzători, consultanți), să cheltuiți bani pentru amenajarea interiorului, a vitrinelor, să cumpărați echipament, etc.
Pentru a începe vânzarea pe internet, este suficient să creați site-ul magazinului online și să cumpărați marfa. În ciuda acestui fapt, decizia de a cumpăra un magazin online gata poate fi, de asemenea, o opțiune bună cu costuri reduse.
Alegerea nișei. Determinați categoria produselor pe care doriți să le comercializați, dar și tipul site-ului web (de nișă, brand, regional, angro/cu amănuntul, etc.). Cine sunt cumpărătorii dumneavoastră? Constituiți potretul aproximativ al publicului țintă.
Căutarea furnizorilor. Ca afacerea să funcționeze fără întreruperi, trebuie să construiți relații bune cu furnizorii de produse pentru site-ul dumneavoastră.
Determinarea metodelor de livrare ale produselor. Dumneavoastră planificați să livrați comenzile doar prin oraș, țară sau și în afara ei? Încheiați un contract cu compania de transport și determinați costul livrării.
Crearea site-ului web. Comandați elaborarea portalului, cu ajutorul căruia veți vinde. Dacă aveți preferințe în privința amenajării interfeței, a culorilor, numaidecât anunțați compania-elaboratoare.
Promovarea și mediatizarea. Ca utilizatorii online să găsească resursa dumneavoastră, să o recunoască ușor printre sutele de alte resurse, este necesar să conectați marketingul online. De altfel, noul dumneavoastră magazin online se va pierde la sfârșitul listei de căutări.
Constituirea sarcinii tehnice. Dumneavoastră vă adresați unei companii IT, unde vă vor ajuta să determinați platforma viitorului site, să specificați funcțiile și particularitățile proiectului.
Machetarea și front-end-ul. Prototipizarea este un proces destul de lung, deoarece presupune crearea machetelor, schițelor și a probelor, pentru a „măsura” deciziile aprobate din punctul anterior, pe site-ul web, pe PC și versiunea mobilă. Aceasta va permite evitarea erorilor mari și a pierderilor bănești pe viitor.
Conectarea modulelor. Aici ne referim la funcționalități precum sistemele de plată, chat-ul online, încărcarea prețurilor, conectarea 1C, posibilitatea de a vizualiza statistica site-ului web și a comenzilor, opțiunea „adaugă în coș” și multe altele.
Testarea. Se verifică operabilitatea tuturor paginilor, testarea încărcării, achizițiile de produse, etc.
Completarea conținutului. Când shell-ul site-ului este gata de lucru, el se completează cu conținut – produse, fotografii, descrieri, dar și texte unice, care vând, pentru toate paginile.
Lansarea și suportul. Resursa se lansează pe server, se desfășoară ultimele lucrări de pregătire. Se urmărește modul de funcționare a portalului, în cazul apariției erorilor/bagurilor, acestea se elimină imediat.
Promovarea. În acest moment este necesar să atragem vizitatorii pe site-ul web, deoarece toți, fără excepții, au nevoie de clienți. Dacă el a început să fie vizibil pe internet, asta încă nu înseamnă că magazinul dumneavoastră online a devenit cunoscut.
V-au rămas întrebări pe această temă? Luați legătura cu specialiștii companiei Studio Webmaster și primiți o consultație calificată gratuit. Noi ne ocupăm de elaborarea individuală a magazinelor online exclusive, pentru diferite sfere de afaceri, din anul 2008.