Fiecare dintre noi știe ce este un site web. Ar fi fost simplu și ușor să creați site-uri web, dacă nu ar fi partea tehnică a problemei. Analiza publicului țintă, elaborarea concepției de design, programarea, testarea, configurarea – sunt doar etapele principale din crearea portalului. Dar trebuie încă să scrieți texte unice și optimizate după motoarele de căutare, să activați canalele de promovare (SEO, SMM, publicitate contextuală și altele) și să reînnoiți sistematic informația oferită.
Din acest motiv, nu orice doritor poate elabora portaluri online, există anumite condiții tehnice, fără respectul cărora nu se va reuși. Însă dumneavoastră, drept inițiator de creare a site-ului, introduceți în banda dumneavoastră și gestionați toate procesele, exprimându-vă părerea și preferințele. Pentru început trebuie să vă determinați scopul.
La elaborarea resursei, compania realizatoare se îndepărtează de sarcinile pe care trebuie să le realizeze:
furnizarea informațiilor despre companie;
informarea despre oferte, reduceri și noutăți;
creșterea loialității și recunoașterii brandului;
crearea unei imagini pozitive și întărirea reputației;
vânzarea produselor și serviciilor.
Reieșind din scopurile determinate de client, poate fi propusă crearea:
site-ului corporativ;
magazinului online;
site – carte de vizită;
site – catalog;
landing;
portal informațional.
Dacă aveți o afacere proprie, atunci probabil cunoașteți destul de bine publicul dumneavoastră țintă (clienții potențiali) și concurenții. Ca elaboratorii să creeze o resursă care va reflecta avantajele dumneavoastră față de concurenți, ar fi de dorit să întreprindeți următoarele acțiuni:
oferiți realizatorului informațiile pe care le aveți despre publicul țintă;
să determinați și să indicați avantajele concurenților dumneavoastră, particularitățile afacerii;
să vă gândiți la funcționalul pe care doriți să-l vedeți în rezultat (de exemplu, puteți indica un oarecare site);
să alocați un buget pentru promovarea site-ului web înainte de elaborare (fără o promovare calitativă, clienții din rețea nu vor reuși să vă găsească și respectiv, nu veți obține profit).
Dacă aveți o companie mare, care este cunoscută și respectată, atunci la sigur merită să amenajați partea vizuală în culorile de firmă și să includeți logo-ul personal. În cazul unui buget limitat, antreprenorii începători și novicii în comerțul electronic se pot descurca și cu o soluție-șablon, iar afacerile mari pot efectua redesignul site-ului web.
Însă dacă aveți un proiect voluminos, în care s-au investit sume mari de bani, atunci răscumpărarea lui rapidă va fi asigurată de elaborarea individuală a designului web. Un asemenea vizual va ține cont de particularitățile cheie ale afacerii, caracteristicile publicului țintă și dependența activității cumpărătorilor de gama de culori.
V-au rămas întrebări pe această temă? Luați legătura cu specialiștii Studio Webmaster și primiți o consultație calificată gratuit. Mai bine de 10 ani ne ocupăm de elaborarea-web, iar echipa noastră, alcătuită din 50 de colaboratori, cunoaște perfect particularitățile procesului. Dacă doriți să faceți cunoștință cu proiectele noastre de succes, acordați atenție case-ului de dezvoltare a unui site web al agenției de turism.