La etapa în care conceptul este discutat cu clientul, se formează termenii de referință. Cu cât este mai detaliat, cu atât experții vor putea răspunde cu mai multă acuratețe la această provocare.
Dezvoltarea unui site web pentru o agenție de turism a început pentru noi cu definirea obiectivelor. Ce am vrut să obținem:
Motivul trecerii în mediul online: Cum să vă promovați compania în ziua de azi? Publicitatea din ziare și televizor și-au pierdut demult relevanța, iar cea stradală este ineficientă. Ce a mai rămas? Soluția optimă este un site de tip carte de vizită destinat agenției de turism. Există mulți potențiali cumpărători online. Dacă vă promovați site-ul web pe prima pagină a rezultatelor căutării, toți cei care doresc să își petreacă vacanța în străinătate vor afla despre dumneavoastră.
Rezultatele obtinute
de comenzi reușite prin intermediul site-ului web în prima lună
vizite unice în prima lună
în rezultatele căutării în Google în prima lună
Site-ul de tip carte de vizită al unei agenții de turism trebuie să fie foarte informativ și concis în același timp. Dacă există prea multe informații și o navigare deficitară, potențialul client se va plictisi rapid și va părăsi site-ul. Pentru a preveni acest lucru, am împărțit toate informațiile în categorii:
Studioul nostru a dezvoltat un CMS, ce dispune de o serie de caracteristici atractive:
În timp ce stați la îndoială dacă organizația dumneavoastră are sau nu nevoie de un site web, concurenții dumneavoastră îl urcă deja în topul căutărilor. Deci, ce mai aștepți?