Cum de vândut produse și servicii pe Instagram? În ultimii ani, există o creștere semnificativă a cumpărăturilor online, nu numai datorită magazinelor online sau serviciilor de comerț electronic, cum ar fi Allegro, AliExpres sau eBay. Nu cu mult timp în urmă, a apărut o nouă platformă pentru vânzările online, și anume, funcția Instagram Shopping.
Această opțiune permite consumatorilor de a face cumpărături doar in trei clicuri. Procesul este atât de simplu încât aproximativ 130 de milioane de tranzacții sunt efectuate pe Instagram în fiecare lună!
Serviciul – este deținut de Facebook (acum de ceva timp de Meta) din 2012. Aceasta înseamnă că dvs. trebuie să aveți un cont de Afaceri Facebook, precum și un cont de Instagram business pentru a avea posibilitatea de a vinde contentul propriu pe Instagram.
Această funcție permite companiilor și mărcilor de comerț electronic să creeze magazine online pe o anumită rețea socială.
Datorită acestui fapt, companiile își pot marca propriile produse în anumite mesaje, astfel încât utilizatorii să poată afla cu ușurință ce oferă compania și, dacă este necesar, să achiziționeze rapid produsul.
Când utilizatorul face clic pe produs dintr-o anumită postare marcată în fotografie, apare o fereastră separată cu informații detaliate despre ofertă.
Apoi, utilizatorii web pot adăuga produsul în coș, pot plasa o comandă și apoi pot continua navigarea pe Instagram.
Căutarea de imagini – este una dintre cele mai recente tendințe în marketingul digital. Iar platforma web descrisă – este doar una dintre cele pe care le puteți utiliza.
Vrei să faci cumpărături aici? Atunci, trebuie să respectați regulile de tranzacționare stabilite de internet-gigantul.
Enumerăm bunurile interzise spre vânzare:
Produse din tutun.
Arme, muniții sau material exploziv.
Animale.
Alcool.
Produse medicale și produse de sănătate.
În viitorul apropiat, acesta va rămâne un canal social digital foarte dezvoltat sub formă de platformă de comunicații și de publicitate pe internat;
Reclama Facebook pot fi plasată pe Instagram. Crearea unui Instagram de afaceri – este profitabil – publicitatea va fi foarte eficientă în toate modurile posibile;
Facebook a început recent să posteze web-postările de pe Instagram în newsfeed Acest fapt sugerează că cel de-al doilea este o parte integrantă a marketingului primului și este probabil să devină un factor de creștere în viitor;
Vă amintiți primele pagini de Facebook? Unii oameni de afaceri ingenioși obișnuiau să investească acolo, iar acum ocupă primele linii în clasamentul activităților din Moldova. Instagram – este o rețea în evoluție cu gigantul Meta în spatele ei – investiția merită să fie efectuată;
În acest moment, promovarea SMM cu susținerea profilul de afaceri și suportul publicitar vin la prețuri destul de bune. Veți observa că anumite agenții digitale îl încorporează deja în inițiativele lor de marketing Facebook. Clienții noi ar trebui să fie conectați imediat sau cât mai curând posibil. Cel mai plăcut lucru este că puteți posta o creație excelentă (o fotografie sau un videoclip pregătit pentru Facebook și, în același timp, pentru publicarea pe Instagram) pe ambele rețele sociale, dacă știți cum să o pregătiți;
Instagram este conceput pentru comunicarea vizuală. Brand personal – este o cultură vizuală pe care doriți să o demonstrați lumii. Va fi necesară o structură strategică și comercială. Aici există propriile formate și caracteristici speciale, propriul algoritm și măsurători, dar cel mai important lucru de care trebuie să fiți informați – ca platformă online este mult mai liberă și mai ușoară de folosit. Facebook, datorită utilizării sale uriașe, este deja o platformă super-complexă, cu schimbări zilnice. Instagram seamănă puțin cu Facebook așa cum era înainte – puține instrumente, nimic inutil și un flux imens de informații.
Astăzi, serviciul este gestionat printr-o aplicație mobilă. Există, de asemenea, o versiune pentru computerele desktop, dar este cât se poate de simplă și cu funcționalitatea redusă.
Există 3 tipuri de conturi – profil de afaceri, profil personal și recent profilul creatorului Instagram. Vestea bună este că puteți viziona și controla cu ușurință toate pofilele în același timp prin intermediul aplicației mobile.
Rețeaua de hashtag-uri – cu cât utilizați mai multe hashtag-uri, cu atât mai bine. Potrivit cercetărilor, peste 11 hashtag-uri pot duce la o creștere a audienței dvs.
Link-urile nu funcționează, adică dacă adăugați un link la post de pe internet, acesta nu va fi disponibil pentru un click. Internet-serviciul – are în mod clar scopul de a nu fi distras, de exemplu, de link-uri. Este minunat să faceți publicitate smm aici, deoarece există un buton mare de apel la acțiune activ aici. Acest lucru este bun pentru promovarea hashtag-urilor. La urma urmei, ele, precum și numele de utilizator, sunt principalele elemente din textul mesajelor.
Dvs. observați aproape totul, de la cine și cu ușurință acumulați oameni implicați și următorii dvs.
Puteți posta rapid, în cantități nelimitate, fotografii și videoclipuri prin intermediul dispozitivului mobil, ceea ce facilitează partajarea.
Nu există instrumente de afaceri specializate pentru gestionarea mai bine direcționată a conturilor de afaceri. De exemplu, nu puteți programa postări, există o mulțime de statistici de bază și etc.
Nu există aproape nici plugin-uri sociale. Există de fapt o serie de pictograme – momentul prezent.
Puteți utiliza stories – conținut vizual care este “cuprins” într-o mini-serie. Pentru cele mai populare profiluri, puteți adăuga linkuri active.
Aveți nevoie de sprijin în crearea și/sau menținerea unui cont Instagram de afaceri? Este timpul să contactați Studio Webmaster!