În articolele anterioare, ne-am dat seama deja cum să configurați un cont de afaceri în instagram pe rețeaua socială aceasta: determinați-vă nișa, creați un USP etc. Când contul este pregătit, puteți continua promovarea profilului cu un suflet calm. Și vom începe cu metode gratuite și instrucțiuni pas cu pas pentru promovarea Instagram.
Deci, primul mod gratuit de a promova Instagram este hashtag-urile. Ele erau încă la originea creării aplicației IG. Utilizarea hashtag-urilor este foarte simplă: trebuie doar să selectați categoria care credeți că se potrivește postării sau imaginii. Dacă aveți dificultăți în acest sens, vă sfătuim să utilizați serviciul Instatag.ru.
Acolo puteți găsi un hashtag pentru fiecare gust și culoare, de exemplu, pentru aprecieri și abonamente. Pentru o schimbare, puteți combina diferite hashtag-uri!
Este dificil să se evalueze eficacitatea acestui tip de promovare în 2019. Dar utilizatorii experimentați îl folosesc în continuare ca pe un capriciu.
Nu este nevoie să abuzați de hashtag-uri, 5 hashtag-uri vizate (cele care vi se potrivesc exact) sunt suficiente. Recent, IG a introdus un număr mare de restricții, așa că vă recomandăm să renunțați la un număr mare.
De asemenea, merită adăugat că Instagram are o funcție de abonament hashtag. Aceasta înseamnă că este posibil ca mai multe persoane să vă vadă postarea. Această metodă este potrivită atât pentru conturile comerciale, cât și pentru cele personale.
Această metodă de promovare Instagram constă în faptul că invitați o altă persoană în contul dvs. De exemplu, dacă sunteți un brand specializat în vânzarea de nutriție sportivă, puteți invita un expert într-un anumit domeniu. Un expert poate fi un medic, un antrenor, un nutriționist. Este recomandabil să alegeți o persoană care are deja o audiență. Ce se va întâmpla în viitor? Un expert pe pagina dvs. își poate împărtăși experiența pe orice subiect, poate scrie postări, poate scrie povești, după ce și-a informat anterior publicul, spun ei, de la un astfel de moment la un astfel de moment, căutați-mă pe o astfel de pagină.
Dacă aveți un blog personal, atunci acest lucru simplifică oarecum sarcina, deoarece puteți acționa și ca expert pe pagina altcuiva. Cu alte cuvinte, va fi un schimb temporar de pagini. Și schimbul de audiențe. Seamănă vag cu PR-ul reciproc, la care mergem mai departe.
Acesta este un alt mod de a promova Instagram gratuit. Un quid pro quo, ca să zic așa. Pentru a efectua PR reciproc, va trebui să găsiți un cont cu un public țintă similar și să fiți de acord. Apoi, spuneți într-o postare sau în povești (în funcție de formatul de difuzare pe care îl preferați sau în urma unui acord) despre un anumit profil. La rândul său, aliatul tău face același lucru pe pagina sa. Această metodă este relevantă pentru blogurile personale și pentru blogurile cu un public mic. Datorită acest mod, vă puteți crește publicul mai repede.
Brandurile mari folosesc adesea UGC (conținut generat de utilizatori sau conținut generat de utilizatori) pentru promovare. Un exemplu izbitor de Starbucks: lanțul de cafea de renume mondial publică adesea postări pe pagina sa sau în povești ale unor persoane care au marcat contul Starbucks în fotografiile lor. Astfel, cafeneaua este anunțată de oameni. Vă sugerăm să utilizați metoda opusă. Dacă sunteți un blogger novice, păstrați pagina ca și cum ați colabora deja cu mărci importante. Marcați conturi celebre pe postările voastre!
Nu subestimați această forță cu adevărat puternică! Geolocalizarea este una dintre modalitățile de a înțelege mai bine publicul țintă, și anume, unde se află. În consecință, cu ajutorul geolocalizării, vă puteți ridica publicația în partea de sus.
În continuare, vom arunca o privire detaliată asupra modalităților plătite de promovare pe Instagram.
Ce ne permite să facem o țintă?
Alegeți sexul și vârsta. Determinați cui va fi afișat exact anunțul: bărbați, femei sau ambele. În funcție de cine este publicul dvs. țintă, alegeți un interval de vârstă. De exemplu, femeile de 18-35 de ani.
Selectați o locație. Să presupunem că sunteți angajat în producția de pulbere de curățare a dinților în Taraclia, dar costul său este prea mare pentru regiunea dvs. Apoi decideți să vă vindeți produsul online și să îl trimiteți prin poștă. În acest caz, publicitatea vizată vi se potrivește ca niciodată. Indicăm locația "Chișinăului" sau a oricărui alt oraș în care locuiește CA.
Selectați un public pe baza intereselor și comportamentelor. De exemplu, luați cazul menționat mai sus de vânzare a pulberii online. Ce ar trebui să specific atunci când aleg interese? Frumusețe, Sănătate. Prosperitatea este peste medie.
Direcționarea vă permite să identificați cu exactitate "durerea" publicului și să oferiți o soluție. Acesta servește ca un fel de punte de încredere între clienți și brand.
Publicitatea Blogger face semn cu simplitatea sa. Găsirea unui blogger bun nu este atât de dificilă. Există multe servicii pentru selectarea unui influencer adecvat. De exemplu, epicstars.com site-ul vă permite să găsiți rapid "cel potrivit" pentru orice buget, în orice geolocalizare și cu orice subiect de blog.
De asemenea, puteți găsi un blogger "manual" sau în diverse chat-uri Telegram. Unul dintre cele mai mari astfel de chat—uri este Instalogia, creatorul căruia este Alexandra Mitroshina, un cunoscut blogger milionar. În Instalogia, puteți plasa un anunț despre publicitate sau puteți consulta baza de date a bloggerilor Pentru a vedea cine vi se potrivește exact. De asemenea, puteți găsi o "listă neagră" în chat. Vă recomandăm cu tărie să vă familiarizați cu aceasta în prealabil, pentru a nu deveni victima divorțului.
Dacă vă gândiți serios la promovarea pe Instagram cu ajutorul liderilor de opinie, atunci ar trebui să fiți conștienți de existența mai multor capcane majore în acest domeniu publicitar:
Bloggerii încalcă adesea termenele limită.
Managerii bloggerilor nu interacționează bine cu bloggerii înșiși, munca lor nu este adesea coordonată.
Este posibil ca un blogger să nu facă o reclamă și să o arunce. Și banii nu vor fi returnați.
"Sfat: când negociați cu un blogger despre publicitate, nu plătiți întreaga sumă în întregime"
Această metodă de promovare este foarte populară. Da, datorită maratoanelor și giveaway-ului, puteți câștiga rapid o audiență. Există un singur lucru: luați în considerare faptul că, după încheierea acestui "eveniment", oamenii vor începe să se dezaboneze de la dvs. în masă, doar în loturi. Instagram este un tip foarte sensibil, reacționează la toate interacțiunile. După ce ți-ai urmărit dezabonările, te va arunca într-un astfel de fund, de unde va deveni o sarcină dificilă de a te împinge. Dar există încă o șansă ca o parte din oameni să rămână cu tine!
Încercați, combinați, experimentați! Nu există o modalitate universală de a face un cont Instagram popular și la cerere. Da, puteți "dor" bullseye prima dată când configurați direcționarea. Dar veți determina cu siguranță publicul țintă la a doua sau a treia încercare.
Nu neglija metodele gratuite de promovare: dacă nu trebuie să plătiți pentru ele, nu înseamnă că nu funcționează. Cu fiecare hashtag, postare de oaspeți, marcă de mărci celebre, contul dvs. va deveni mai popular în fiecare zi.