Webmaster
+(373) 60-10-6666Contactați-ne
SEO

Cum se promovează un magazin online? Metode verificate

  1. Principala
  2. Blog
  3. SEO
  4. Cum se promovează un magazin online? Metode verificate
Timp de citire: 5 minute
Nu aveți timp să citiți?
Lăsați o cerere
Danieli Merencova Merencova Danieli
Data Publicării : 29.07.2019
clasament 0.00 Evaluări: 0

În comerțul electronic câștigă cel mai puternic și anume, acel a cărui metode de promovare s-au dovedit a fi cele mai eficiente. Cu această întrebare vă vor ajuta specialiștii în marketing online și „armele” lor de luptă împotriva concurenților. Pentru început, să enumerăm principalele canale digitale:

  • publicitatea (contextuală) contra cost pe motoarele de căutare;
  • SEO – promovarea pe motoarele de căutare
  • agregatoarele de prețuri;
  • email marketing
  • marketing de conținut
  • SMM (promovare pe rețelele de socializare).

Promovarea prin motoarele de căutare

Prin intermediul SEO, magazinul dumneavoastră online va obține primele poziții din lista de rezultate, pentru anumite căutări cheie. Aceasta este cea mai eficientă metodă de a primi vizitatori pe site, din căutare.

Publicitatea contextuală

Un instrument eficient, când trebuie să atragem atenția publicului țintă aici și acum. Publicitatea contextuală va ajuta să primim primele comenzi, în timp scurt după lansarea site-ului web. Blocurile publicitare se amplasează pe pagina rezultatelor din motoarele de căutare și portalurile tematice, în conformitate cu solicitările utilizatorilor online.

Promovarea magazinului online pe rețelele de socializare

Acesta este terenul pe care viețuiesc clienții dumneavoastră. Cu ajutorul promovării SMM, puteți găsi rapid contact cu publicul țintă, povesti despre ofertele și noutățile companiei dumneavoastră, dar și colecta feedbackul și îmbunătăți recunoașterea. În acest fel, afacerea dumneavoastră va deveni celebră și solicitată.

 

Promovarea magazinelor online: aspecte importante

Ca metodele de promovare menționate mai sus să funcționeze, sunt necesare următoarele condiții:

  • viteza înaltă de încărcare a resursei;
  • comoditatea interacțiunii cu informația oferită;
  • front-end adaptabil;
  • evitarea paginilor dublicate și a erorilor tehnice în interior site-ului;
  • corespunderea site-ului cu recomandările Google și Yandex.

Mai aveți întrebări pe această temă? Luați legătura cu specialiștii companiei Studio Webmaster și primiți o consultație calificată gratuit. Noi cunoaștem cum să promovăm un magazin online, pentru a înmulți veniturile proprietarului lui din lună în lună.

Comentarii (0)
Pentru a lăsa un comentariu, aveți nevoie a intra
rating rating rating rating rating
(0.00 din 5 0 note)