Dacă nu stiti cum să promovati singuri un site web in top, atunci mai devreme sau mai tarziu apare o dilemă: adresarea la un studio profesional de optimizare a motorului de căutare sau angajarea unui specialist SEO cu normă intreagă? Pentru a intelege ce optiune este mai ieftină si cel mai important - mai eficientă, trebuie să luati in considerare fiecare factor separat. Deci să mergem!
Costul lucrărilor SEO Studio și specialist
Dacă intentionati să angajati un specialist SEO cu normă intreagă pentru a vă promova site-ul in top, atunci retineti că un webmaster profesionist nu va dori să lucreze cu mai putin de 500 de euro. Dar dacă aveti noroc si totusi găsiti unul, atunci nu va grăbiti să va bucurati. Cel mai probabil, acesta este un căutător de locuri de muncă care a citit teoretic elementele de bază ale optimizării SEO si a auzit că se poate rascumpara link-urile astfel, cu o probabilitate de 100% de a promova un site in top.
Angajarea unui profesionist SEO pentru un proiect va fi costisitoare, intrucat accentul principal al lucrării se incadrează in etapa initială, cand se lucrează la pregătirea specificatiilor tehnice pentru programatori, optimizarea tehnică a site-ului si acumularea treptată a masei de link-uri. Dupa o lună unei astfel de munci, nevoia unui specialist SEO permanent va dispărea si va trebui să plătiti un angajat cu normă intreagă pentru faptul că, pur si simplu nu face nimic in restul timpului.
O specializare limitata a unui specialist SEO
Să presupunem că specialistul SEO pe care l-ati angajat a primit un proiect si după cum sa mentionat mai sus, a făcut o specificatie tehnică pentru programatori. Intrebarea este, dacă nu există programatori? Va trebui să pierdeti timpul si să căutati programatori terti. SEO in sine nu poate face fată unei astfel de sarcini si acesta este un cost suplimentar. Apoi, trebuie să scrieti meta-date si să scrieti texte pentru site si aceasta este sarcina. Cine este un profesionist SEO? Textele cu adevarat de inaltă calitate optimizate prin motoarele de căutare pot fi doar facute de un copywriter care se ocupa de scrierea textelor in mod profesional. In aceasta si consta avantajul imens al unui studio SEO fată de un specialist cu normă intreagă, are un personal format din specialisti din diferite departamente, atat programatori, cat si jurnalisti si copywriteri, ceea ce accelerează promovarea unui site in top de doua ori, sau chiar de trei ori.
Construirea masei de link-ur
In etapa următoare, un SEO angajat va prelua construirea masei de link-uri a site-ului si in primul rand, se va indrepta către site-urile de link-uri cumpărate, cum ar fi GoGetLinks sau Miralinks, va face o listă si va cumpăra link-uri eterne acolo. Dar aici nu se va limita la o singură achizitie. Pentru ca motoarele de căutare să nu interzică site-ul si să dezvăluie link-urile achizitionate, este necesar in primul de a le analiza pentru spam, precum si de scris continut de calitate inalta cu scopul implementării organice a link-ului achizitionat. Studioul SEO are toate instrumentele si specialistii necesari.
Un alt plus in favoarea alegerii unui studio este că, in timp, se dezvoltă o bază albă, unde puteti plasa linkuri non-spam de inaltă calitate, care in majoritatea cazurilor dau un rezultat mai mare decat cele achizitionate. Acestui lucru trebuie acordata prioritate, altfel algoritmii Google si Yandex (Penguin, Minusinsk) vor indeparta site-ul dvs. departe de top.
Având în vedere toate cele de mai sus, ar fi util să subliniem pe scurt avantajele și dezavantajele alegerii unui angajat sau a unui studio web profesionist atunci când comandați un serviciu de promovare a site-ului.
Beneficii:
Dezavantaje:
Atunci cand o companie angajează un personal IT cu normă intreagă, se asteaptă ca acesta să se ocupe de toate aspectele legate de functionarea site-ului web. Dar trebuie să intelegeti că o persoană nu poate inlocui fizic zece lucrători.
Beneficii:
Dezavantaje:
Plată excesivă evidentă. 3-5 salarii ale unui bun specialist SEO pentru promovarea SEO a unui site web in top pot fi comparate cu costul contactării unei companii IT profesionale. Doar ca in cadrul companiei se va lucra mai repede si mai bine, in timp ce personalul va continua să isi stabilească rata.
„Cu mata-n sac”. Este dificil de verificat calificările si experienta unei persoane in muncă. Veti afla dacă este un bun specialist abia după cateva luni de muncă.
Non-functionalitate. Chiar si un profesionist SEO experimentat nu poate combina 3-5 specialităti in acelasi timp, altfel va afecta negativ calitatea optimizării motorului de căutare.
Promovarea incetinita. Acest dezavantaj rezultă din cel anterior. In timp ce personalul studioului SEO efectuează mai multe sarcini in cadrul proiectului in acelasi timp, personalul dvs. face totul pe rand, ceea ce incetineste semnificativ procesul de promovare SEO a site-ului si afectează in mod negativ bugetul.
Pe baza faptelor menționate, se poate concluziona că ordonarea creării și promovării site-urilor de Internet într-o companie IT este o soluție mai profitabilă în ceea ce privește costurile de timp și financiare. În plus, pentru o sumă mai mică, obțineți un întreg personal de personal de profil care poate trece rapid de la sarcină la sarcină și poate găsi soluții optime de marketing pentru proiectul dvs. Dacă dintr-o dată ceva nu merge bine, puteți conta întotdeauna pe protejarea drepturilor lor în conformitate cu contractul încheiat.