Webmaster
+(373) 60-10-6666Contactați-ne
SEO

Promovarea site-ului pe Google: 5 avantaje principale

  1. Principala
  2. Blog
  3. SEO
  4. Promovarea site-ului pe Google: 5 avantaje principale
Lăsați o cerere
Danieli Merencova Merencova Danieli
Data Publicării : 30.07.2019
clasament 4.95 Evaluări: 19

Probabil mulți au auzit de SEO, dar puțini înțeleg de ce trebuie să optimizeze motoarele de căutare pentru eCommerce și care sunt avantajele ei. Într-adevăr, promovarea SEO este un proces dificil din punct de vedere tehnic. Însă, putem explica utilitatea ei în cuvinte simple.

 

Ce este interesant în Google?

  • Aproximativ 70% din toate solicitările utilizatorilor online se desfășoară anume pe Google.

  • Acesta este cel mai vizitat site din lume. Pe al doilea loc este Facebook, iar pe al treilea – YouTube, care la fel aparține Google.

  • Aproximativ 50% din toate solicitările din motor conțin 4 cuvinte și mai mult, adică sunt cu frecvență joasă.

  • Trafic organic în Google și alte sisteme de căutare – acesta este cea mai mare sursă de atragere a vizitatorilor pe site.

Deci, noi am pregătit 5 argumente convingătoare, de ce merită să alegeți promovarea Google a site-ului.

 

Creșterea vânzărilor

Chiar dacă e evident, acesta e principalul avantaj al optimizării căutărilor. Totuși, scopul oricărei afaceri – vânzările active. Ce oferă SEO? Atrage pe site-ul dumneavoastră mai mulți clienți potențiali și încearcă să le vândă produsele/serviciile dvs. Odată ce crește traficul, crește și cantitatea de comenzi și venitul.

Crearea bazei de clienți este o condiție importantă pentru creșterea vânzărilor. Rezultatul promovării Google pentru majoritatea site-urilor web este traficul, care 50-80% constă din utilizatori noi.

 

Creșterea încrederii în afacere

Conform cercetărilor companiei Webprofilters, traficul pe care îl primesc site-urile din căutare în rezultatul promovării SEO este mult mai calitativ decât traficul din publicitatea contextuală. Majoritatea utilizatorilor online exprimă încredere mai mare față de lista de rezultate (TOP 3), decât față de celelalte tipuri de publicitate. Este surprinzător: des, ea nu corespunde în totalmente solicitării și este insistentă.

Lista de rezultate Google este altceva. Aici persoana întotdeauna va găsi răspuns la întrebarea sa. Iar dacă acel răspuns va fi primit datorită site-ului dvs. web, care ocupă o poziție de frunte în listă, atunci se garantează:

  • experiență pozitivă în interacțiunea cu resursa;
  • creșterea încrederii din partea vizitatorului;
  • creșterea recunoașterii afacerii;
  • formarea loialității clienților.

 

Influența pe piață

Cei care intră în TOP 3 în căutarea Google în nișa sa, dictează trendurile, politica de prețuri și tempourile de dezvoltare. Ceilalți se compară cu ei. Dacă dvs. aveți un site web, atunci probabil cunoașteți concurenții dvs. din top și analizați cauzele succesului lor. Iar cauza este foarte simplă – promovarea SEO eficientă. Folosind acest instrument de marketing, dvs. nu veți trebui să atingeți succesul altora, dvs. singuri veți influența piața.

 

Transparența totală

În procesul de lucru, specialistul SEO conectează la site-ul dvs. sistemul de analiză Google Analytics. Acesta este principalul instrument de urmărire a eficienței oricăror activități de publicitate. Cu ajutorul lui, veți afla, de exemplu:

  • câți vizitatori unici au venit la dvs. din căutare timp de o lună;
  • câți bani aceștia v-au adus;
  • care este coeficientul de refuzuri;
  • care e durata medie a sesiunii pe site și altele.

 

Creșterea randamentului investițiilor

Promovarea site-ului în Google oferă o perspectivă durabilă. Cele mai multe investiții sunt necesare la început, ca site-ul să ajungă în pozițiile de top. După aceea, trebuie doar să menținem rezultatul.

Datorită cantității mari de clienți potențiali și a calității înalte de servicii/produse, dvs. puteți mări volumul de vânzări și cu toate acestea, investi mai puțin în SEO. Iar cheltuielile pentru publicitate/promovare reprezintă unul din elementele cu care se calculează ROI (randamentul investițiilor). În acest fel, investițiile de afaceri scad, iar profitul crește.