+(373) 60-10-6666Contacta╚Ťi-ne
Con╚Ťinut
PPC

Google AdWords pentru promovarea afacerii: ghid de utilizare

  1. Principala
  2. Blog
  3. PPC
  4. Google AdWords pentru promovarea afacerii: ghid de utilizare
Timp de citire: 11 minute
Nu ave╚Ťi timp s─â citi╚Ťi?
L─âsa╚Ťi o cerere
 

Logo-ul de publicitate contextual─â Google AdWords

Google AdWords (Ads) – unul din cele mai populare servicii de promovare a afacerii pe internet, prin intermediul publicit─â╚Ťii contextuale. Cu ajutorul lor putem publica în re╚Ťea anun╚Ťurile cu caracter publicitar, care vor fi v─âzute de milioane de utilizatori online.

Datorit─â posibilit─â╚Ťii de a configura minu╚Ťios publicitatea, anun╚Ťurile vor fi afi╚Öate doar celor care sunt cu adev─ârat interesa╚Ťi de produs. Respectiv, cu AdWords trimiterea dumneavoastr─â numaidecât va atinge publicul ╚Ťint─â. Haide╚Ťi s─â clarific─âm ce reprezint─â Google Ads, cum s─â lans─âm pe el o campanie publicitar─â ╚Öi ce trebuie luat în considera╚Ťie pentru a nu cheltui banii degeaba.

 

Introducere scurtă în Google Ads

Google – unul din cele mai populare servicii din lume. Chrome ╚Öi alte produse ale companiei sunt zilnic folosite de c─âtre miliarde de oameni. Dar v-a╚Ťi gândit vreodat─â care e sursa principal─â de profit pentru Google? Conform rapoartelor deschise ale companiei – publicitatea.

De fiecare dat─â când dumneavoastr─â c─âuta╚Ťi ceva, mai sus de TOPul rezultatelor observa╚Ťi publicitatea contextual─â. Ea este direct legat─â de c─âut─ârile pe care le introduce╚Ťi în bar─â. Asemenea anun╚Ťuri pot ap─ârea nu doar în rezultatele motoarelor de c─âutare, dar ╚Öi pe site-urile partenere Google (re╚Ťea contextual─â ╚Öi mediatic─â).

Dup─â cum sistemul de c─âutare prelucreaz─â zilnic un num─âr mare de solicit─âri, el ofer─â o serie de posibilit─â╚Ťi pentru realizarea campaniei de publicitate. Pentru a promova site-ul prin Re╚Ťeaua contextual-mediatic─â Google, e necesar s─â deschide╚Ťi un cont pe platforma AdWords. Cu ajutorul ei pute╚Ťi face mize pe cuvintele cheie. Anun╚Ťul dvs. cu aceste solicit─âri cheie vor ap─ârea la c─âutarea corespunz─âtoare a utilizatorului, în cazul în care miza este suficient de mare (mai mare decât mizele altor agen╚Ťi publicitari).

 

Caracteristicile Google AdWords

Serviciul ofer─â urm─âtoarele posibilit─â╚Ťi pentru promovarea afacerii:

  • Interfa╚Ť─â comod─â ╚Öi clar─â, care permite s─â gestiona╚Ťi simplu campaniile, chiar ╚Öi f─âr─â cuno╚Ötin╚Ťe speciale.

  • Publicarea anun╚Ťurilor nu doar în rezultate, dar ╚Öi în toata re╚Ťeaua contextual-mediatic─â Google.

  • Alegerea unor terenuri exacte, unde se vor afi╚Öa anun╚Ťurile (site-uri, bloguri, re╚Ťele de socializare, forumuri ╚Öi altele) în cadrul re╚Ťelei contextual-mediatic─â.

  • Urm─ârirea eficien╚Ťei campaniei cu ajutorul mecanismelor interne AdWords.

  • Posibilitatea de a lansa campaniile separat.

  • Atragerea rapid─â a clien╚Ťilor pe site.

  • Structur─â flexibil─â de stabilire a pre╚Ťurilor.

  • Cost mai mic pentru click decât în Yandex.Direct.

Cât costă publicitatea AdWords?

Serviciul propune câteva metode de achitare a anun╚Ťurilor publicitare. Dumneavoastr─â alege╚Ťi singuri varianta optim─â, în conformitate cu o anumit─â strategie. Ea depinde mult de investi╚Ťiile financiare ╚Öi scopurile desf─â╚Öur─ârii campaniei publicitare – cre╚Öterea conversiei, recunoa╚Öterea mai bun─â a brandului, stimularea vânz─ârilor ╚Öi altele.

  • Achitarea click-urilor. În acest caz, dvs. pl─âti╚Ťi de fiecare dat─â când utilizatorii online fac click pe anun╚Ťul publicitar. Dac─â e necesar─â m─ârirea traficului – aceasta este o variant─â optim─â. Cum lucreaz─â acest model: la început dvs. indica╚Ťi o sum─â maxim─â, pe care sunte╚Ťi gata s─â o oferi╚Ťi pentru un click. Dup─â, func╚Ťioneaz─â miza minim─â, asigurând amplasarea anun╚Ťurilor pe pozi╚Ťiile necesare. Acesta ╚Öi este pre╚Ťul real pentru trecerea în AdWords.

  • Achitarea difuz─ârii. În acest caz, ave╚Ťi nevoie s─â achita╚Ťi din start pentru 1000 de difuz─âri. Dac─â dori╚Ťi s─â atrage╚Ťi aten╚Ťia spre brandul dvs., s─â îl face╚Ťi recunoscut, cum se spune „dup─â auz”, atunci alege╚Ťi anume acest plan tarifar. Publicitatea va fi ar─âtat─â utilizatorilor care fac parte din publicului dvs. ╚Ťint─â, în cadrul re╚Ťelei contextual-mediatice Google.

Cum s─â g─âsi╚Ťi conversii ├«n set─ârile Google AdWords

Creăm campania AdWords pe pași

AdWords – serviciu multifunc╚Ťional, dar suficient de simplu în utilizare. Noi am divizat procesul de crearea a campaniei publicitare în 7 pa╚Öi.

Pasul 1. Înregistrarea

Pentru a v─â înregistra în AdWords, e necesar în primul rând s─â crea╚Ťi un cont Google. În forma special─â, indica╚Ťi datele personale:

Crearea unei campanii în AdWords

Dup─â ap─âsarea butonului „Mai departe”, trebuie s─â introduce╚Ťi num─ârul de telefon:

Confirmarea num─ârului atunci c├ónd crea╚Ťi o companie de publicitate Google AdWords

Apoi s─â îl confirma╚Ťi, cu ajutorul unui cod special:

Confirmarea num─ârului atunci c├ónd crea╚Ťi o companie de publicitate Google AdWords

Dup─â, introduce╚Ťi alte date necesare:

Bine a╚Ťi venit la Google

Dac─â ave╚Ťi deja un cont Google, doar intra╚Ťi în Google Ads. În fereastra ap─ârut─â, g─âsi╚Ťi forma de înregistrare. Trebuie s─â introduce╚Ťi adresa electronic─â Google ╚Öi informa╚Ťia suplimentar─â.

Bine a╚Ťi venit la anun╚Ťurile Google

În etapa urm─âtoare, în fa╚Ťa dvs. se va deschide interfa╚Ťa Google AdWords. Pentru desf─â╚Öurarea unei analize calitative, merit─â s─â v─â înregistra╚Ťi deodat─â pe Google Analytics. Recomand─âm magazinelor online mari s─â-╚Öi lege contul AdWords de Google Merchant Center.

Pasul 2. Alegerea publicului ╚Ťint─â.

Publicul ╚Ťint─â – persoanele c─ârora li se vor ar─âta anun╚Ťurile dvs. Ar fi de dorit s─â concretiza╚Ťi cât mai multe criterii: loca╚Ťia, limba, genul, vârsta, etc. S─â determina╚Ťi publicul ╚Ťint─â a publicit─â╚Ťii v─â va ajuta harta intersect─ârii publicului cu con╚Ťinutul.

Prin ad─âugarea clien╚Ťilor poten╚Ťiali în campania AdWords, dvs. pute╚Ťi alege pretenden╚Ťii dintr-o diversitate de categorii largi (automobili╚Öti, iubitori de sport, c─âl─âtorii) ╚Öi înguste (vizitatorii portalului dvs/aplica╚Ťiei). Dvs. corela╚Ťi tematica afacerii cu categoriile analogice, pentru ca doar anumitor utilizatori online s─â li se afi╚Öeze publicitatea dvs. Google.

Pasul 3. Bugetul

Folosind mecanismele publicitare AdWords, dvs. pl─âti╚Ťi nu doar pentru afi╚Ö─âri sau click-uri, dar din start trebuie s─â stabili╚Ťi bugetul pe care sunte╚Ťi gata s─â îl investi╚Ťi pentru promovare. De asta vor depinde mul╚Ťi factori de afi╚Öare a publicit─â╚Ťii anun╚Ťurilor. De exemplu, configura╚Ťi ini╚Ťial o limit─â financiar─â de 50-80 de dolari pe lun─â.

Pasul 4. Plata pe click

Dac─â lansa╚Ťi o campanie publicitar─â pentru prima oar─â, atunci la instalarea pl─â╚Ťii pe click pute╚Ťi folosi varianta pe care o recomand─â Google Ads - „Cantitatea maximal─â de click-uri”. Cum func╚Ťioneaz─â? Serviciul încearc─â s─â emit─â cât mai multe conversii în cadrul bugetului, pe contul afi╚Ö─ârii anun╚Ťurilor pe cele mai avantajoase pozi╚Ťii. Pre╚Ťul real pe click este cel mai des mai mic decât cel maximal.

Dac─â introduce╚Ťi manual plata pe click ╚Öi da╚Ťi importan╚Ť─â diferit─â mizelor, cuvintelor cheie separate, în acest mod pute╚Ťi influen╚Ťa volumul traficului ╚Öi investi╚Ťiile f─âcute. Odat─â ce ve╚Ťi observa c─â anumite cuvinte cheie sau locuri pe pagin─â se diferen╚Ťiaz─â vizibil de celelalte dup─â eficien╚Ť─â, ajusta╚Ťi bugetul în favoarea lor, cu ajutorul fix─ârii manuale a mizei.

Pasul 5. Crearea campaniei

Pentru a începe difuzarea anun╚Ťurilor cu ajutorul AdWords, e necesar s─â ad─âuga╚Ťi prima campanie publicitar─â. De exemplu, crearea campaniei în re╚Ťeaua de c─âut─âri – anume ea este recomandat─â încep─âtorilor de c─âtre speciali╚Öti. Haide╚Ťi s─â descifr─âm fiecare etap─â:

  1. Pentru a ad─âuga o campanie, deschidem interfa╚Ťa Google Ads, trecem în tab-ul „Toate campaniile”, dup─â care ap─âs─âm plusul albastru. În primul rând, serviciul propune s─â alegem unul din scopurile campaniei publicitare:

Alegerea companiei ├«n anun╚Ťurile Google

Alegem, de exemplu, „Vânz─âri”.

  1. Dup─â, indic─âm unul din tipurile campaniei: „Re╚Ťea de c─âutare”, „Re╚Ťeaua contextual-mediatic─â”, „Comer╚Ť”, „Video”. Haide╚Ťi s─â analiz─âm minu╚Ťios fiecare etap─â:
    • Re╚Ťea de c─âutare. Publicitatea va fi ar─âtat─â doar în rezultatele c─âut─ârii, când utilizatorul online va introduce solicitarea corespunz─âtoare.

    • Re╚Ťeaua contextual-mediatic─â (KMC). Anun╚Ťurile se pot difuza pe toate site-urile partenere, care au încheiat în╚Ťelegeri cu Google, cu privire la plasarea publicit─â╚Ťii. Apropo, aici ele sunt mult mai multe decât în re╚Ťeaua analogic─â Yandex.

    • Societ─â╚Ťile comerciale. Acestea simplific─â lucrul proprietarilor de magazine online cu multe pagini ╚Öi asortiment mare de produse. A╚Öa anun╚Ťuri se creeaz─â practic total automat, datorit─â unui fi╚Öier special. Aceast─â publicitate poate fi plasat─â în c─âutare ╚Öi în re╚Ťeaua contextual-mediatic─â.

    • Video. Blocurile publicitare sunt amplasate pe Youtube.

    Crearea unei noi companii ├«n anun╚Ťurile Goole

    Deci, noi alegem „Re╚Ťea de c─âut─âri”, iar dup─â, mai jos indic─âm modul prin care vom atinge scopul ╚Öi site-ul web al companiei. Ap─âs─âm „Continuare”.

    1. În fereastra care a ap─ârut, introducem denumirea campaniei publicitare, de exemplu „Vânz─âri”.

    Atrage╚Ťi aten╚Ťia, în blocul „Re╚Ťea” este o bif─â în drept cu punctul „Activa╚Ťi anun╚Ťurile în re╚Ťeaua contextual-mediatic─â Google”. Nu merit─â s─â o scoate╚Ťi, dup─â cum ea presupune afi╚Öarea anun╚Ťurilor pe site-uri/forumuri/bloguri, care sunt identice tematicii anun╚Ťului dvs. Aceasta este o publicitate potrivit─â, care poate m─âri rata de conversii. Eliminând aceast─â func╚Ťie, campania se va limita la rezultatele c─âut─ârii.

    Pu╚Ťin mai jos, în set─ârile suplimentare, trebuie s─â indica╚Ťi începutul ╚Öi sfâr╚Öitul campaniei publicitare ╚Öi al╚Ťi parametri.

    1. Dup─â, trebuie s─â indica╚Ťi loca╚Ťia – regiunea unde locuiesc utilizatorii online, c─ârora dvs. dori╚Ťi s─â le ar─âta╚Ťi anun╚Ťurile. Apoi, alege╚Ťi limbile în care vorbe╚Öte publicul dvs. ╚Ťint─â.

    Crearea unei noi companii ├«n anun╚Ťurile Goole AdWords

    De exemplu, indicând „Rus─â”, „Român─â”, „Englez─â”, anun╚Ťurile dvs. vor fi difuzate pe diverse site-uri în limbile selectate.

    1. Bugetul – suma medie a cheltuielilor pe zi, pentru campania publicitar─â. În mize se indic─â modalitatea de plat─â (pe click, conversii).

    Crearea unei noi companii ├«n anun╚Ťurile Adwords

    O nuan╚Ť─â important─â este programul de difuzare a anun╚Ťurilor. Dup─â cum se cunoa╚Öte, activitatea utilizatorilor variaz─â, în dependen╚Ť─â de zi ╚Öi or─â. Dac─â v─â cunoa╚Öte╚Ťi bine publicul ╚Ťint─â, atunci pute╚Ťi configura afi╚Öarea anun╚Ťurilor în acel interval de timp, când poten╚Ťialii dvs. clien╚Ťi sunt mai mult predispu╚Öi s─â cumpere ╚Öi s─â perceap─â publicitatea.

    Pasul 6. Întocmirea anun╚Ťului publicitar

    Anun╚Ťul publicitar se divizeaz─â în 2 p─âr╚Ťi: titlul ╚Öi descrierea. Pentru un singur anun╚Ť e necesar s─â se inventeze 3 titluri diferite ╚Öi 2 descrieri. În ideal, lungimea headline-ului nu trebuie s─â dep─â╚Öeasc─â 30 de simboluri, iar lungimea descrierii – 90 de simboluri.

    Configurarea anun╚Ťului ├«n anun╚Ťurile Google

    De asemenea, exist─â anun╚Ťuri de ajutor, a╚Öa-zisele anun╚Ťuri adaptabile. Ele se diferen╚Ťiaz─â de metodele ordinare prin capacitatea de a se adapta solicit─ârilor utilizatorilor. La crearea anun╚Ťului adaptabil, indica╚Ťi 15 titluri diferite ╚Öi 4 descrieri unice. Alegerea titlului optim ╚Öi a descrierii se efectueaz─â automat.

    Iat─â câteva sfaturi, care v─â vor ajuta s─â face╚Ťi anun╚Ťurile mai eficiente:

    • Fraza cheie în titlu. Aceasta va m─âri clickabilitatea anun╚Ťului (CTR).

    • Apel la ac╚Ťiune în titlu. Acesta va permite s─â îndrepta╚Ťi utilizatorul ╚Öi s─â-i explica╚Ťi ce trebuie s─â fac─â. Pentru crearea unui titlu sensibilizator, analiza╚Ťi ╚Öabloanele CTA (Call to action), posibil, vreo unul din ele va fi potrivit anume pentru dumneavoastr─â.

    • Indica╚Ťi avantajele propunerii dvs. în descriere (reducere, caracteristic─â avantajoas─â, posibilitatea de a primit gratuit), pentru a cointeresa utilizatorul.

    • Utiliza╚Ťi majusculele la crearea descrierii, pentru a ridica clickabilitatea.

    • Folosi╚Ťi fraza cheie la începutul descrierii.

    Pasul 7. Alegerea cuvintelor cheie

    Alegerea corect─â a cuvintelor cheie determin─â, în mare parte, eficien╚Ťa campaniei publicitare. Ele trebuie s─â fie direct legate de sfera dvs. de activitate. Închipui╚Ťi-v─â c─â sunte╚Ťi proprietarul unui magazin online. La dvs. se vând telefoane mobile, accesorii ╚Öi componentele tehnice. E logic s─â presupunem c─â persoana care î╚Öi caut─â un smartphone nou, va introduce în bara de c─âutare: „cump─âr smartphone”, „smartphone Samsung” ╚Öi altele.

    Cuvintele cheie, pe care dvs. le ve╚Ťi utiliza la scrierea anun╚Ťului, trebuie s─â fie corespunz─âtoare. Se presupune c─â solicitarea „cump─âr─â telefon mobil” va duce anume la magazinul dvs. online, deci cuvântul cheie trebuie s─â fie identic. Aici apare principala întrebare: cum determin─âm cuvintele cheie pentru o campanie publicitar─â?

    În lumea promov─ârii SEO se folose╚Öte termenul „nucleu semantic”, el caracterizeaz─â mai exact tipul activit─â╚Ťii, tematica site-ului ╚Öi reprezint─â un set ordonat de cuvinte cheie ╚Öi sintagme (anume acele solicit─âri cheie).

    Pentru a redacta nucleul semantic ╚Öi a desf─â╚Öura o campanie publicitar─â pe baza lui, putem utiliza servicii speciale – Yandex.Wordstat, planificatorul cuvintelor cheie Google Ads, Serpstat, Key Collector ╚Öi altele. Acestea func╚Ťioneaz─â conform urm─âtorului principiu: dvs. introduce╚Ťi fraza cheie, care determin─â cel mai bine ni╚Öa dvs. de afaceri sau un produs concret, de exemplu, biciclete. Dup─â, algoritmul în regim automat alege cele mai potrivite solicit─âri ╚Ťinând cont de cantitatea lunar─â de afi╚Ö─âri, de exemplu: „cump─âr─â biciclet─â”, „magazin de biciclete”, „site de biciclete”, „magazin online biciclete” ╚Öi altele.

    Solicit─ârile îngust specializate ╚Öi cu frecven╚Ť─â redus─â vor ajuta s─â cre╚Öte╚Ťi rentabilitatea campaniei desf─â╚Öurate, dar vor mic╚Öora publicul vizat. Cuvintele cheie se arat─â unui num─âr mare de utilizatori online, îns─â mul╚Ťi din ei pot fi neinteresa╚Ťi.”

    Ca s─â nu da╚Ťi gre╚Ö, Google AdWords propune ajutorul s─âu sub forma de recomand─âri. Urmându-le, pute╚Ťi ridica vizibilitatea anun╚Ťurilor, cantitatea conversiilor, simplifica gestionarea contului, ad─âuga anun╚Ťurile adaptabile, rectifica grupurile de anun╚Ťuri cu trafic mic ╚Öi altele. Îns─â, aceste servicii sunt cu plat─â.

    În fiecare bloc de recomand─âri este butonul „Utilizeaz─â”. Fi╚Ťi aten╚Ťi: dup─â ap─âsarea lui, din bugetul dvs. pentru publicitate va fi extras automat costul de aplicare a recomand─ârii.

    Configurarea anun╚Ťului ├«n anun╚Ťurile Google AdWords

    De exemplu, vi se propune s─â primi╚Ťi mai multe conversii cu 3,8%, folosind strategiile automate de determinare a mizelor. Dup─â cum vedem, al─âturi este indicat costul acestui serviciu – 124$, care va fi extras.

    Recomand─ârile de la Google Ads într-adev─âr func╚Ťioneaz─â: ele simplific─â de câteva ori lucrul agentului de publicitate încep─âtor ╚Öi cu toate acestea, seteaz─â campania publicitar─â din punct de vedere a profitului pentru consumatori. Dac─â nu sunte╚Ťi foarte limita╚Ťi în buget, nu ezita╚Ťi s─â utiliza╚Ťi recomand─ârile.

     

    3 sfaturi pentru o publicitatea reușită în Google AdWords

    Rezultatele campaniei AdWords sunt influen╚Ťate de numero╚Öi factori, dar nici jum─âtate din ei nu reu╚Öesc s─â fie considera╚Ťi de c─âtre un încep─âtor. Bazându-ne pe experien╚Ťa proprie ╚Öi cuno╚Ötin╚Ťele în promovarea SEO, putem s─â v─â recomand─âm la ce s─â atrage╚Ťi aten╚Ťia, ca banii investi╚Ťi în campania publicitar─â s─â aduc─â un profit ╚Öi mai mare.

    Analiz─âm concuren╚Ťii

    Înainte de lansarea campaniei, trebuie întocmit un plan, altfel risca╚Ťi s─â „risipi╚Ťi” bugetul. Un plan bun numaidecât va include analiza concuren╚Ťilor în ni╚Öa dvs. de afaceri: ce cuvinte cheie se utilizeaz─â, ce eficien╚Ť─â au ╚Öi altele. Pentru asta, putem utiliza informa╚Ťia deschis─â ╚Öi diverse servicii suplimentare.

    Dac─â la concuren╚Ťi totul e bine cu publicitatea contextual─â, dvs. nu pute╚Ťi pur ╚Öi simplu s─â o fura╚Ťi. Analiza╚Ťi ac╚Ťiunile oponen╚Ťilor, gândi╚Ťi-v─â cum pute╚Ťi face propria campanie ╚Öi mai eficient─â. Posibil, ve╚Ťi avea nevoie de ajutorul unui marketolog cu experien╚Ť─â.

    Pentru început – buget mic

    Acesta este foarte important, dac─â dvs. dori╚Ťi s─â testa╚Ťi diferite idei ╚Öi s─â vede╚Ťi care din ele func╚Ťioneaz─â, care aduc daune. De exemplu, dvs. a╚Ťi compus un anun╚Ť reu╚Öit ╚Öi presupune╚Ťi c─â acesta va începe s─â aduc─â zeci de conversii, de aceea investi╚Ťi 50 de dolari pe zi. Dac─â setarea campaniei s-a f─âcut gre╚Öit (a fost ales publicul ╚Ťint─â gre╚Öit, publicitatea se difuzeaz─â la o or─â inconvenabil─â, etc.), atunci investi╚Ťiile dvs. nu vor fi justificate. O campanie AdWords reu╚Öit─â presupune mai multe conversii decât costul unui click.

    Legăm AdWords și Google Analytics

    Indubitabil, Google Ads reprezint─â un instrument puternic de promovare a afacerii în re╚Ťea, cu un sistem propriu de analiz─â. Îns─â, el nu poate s─â v─â spun─â ce se întâmpl─â dup─â ce utilizatorul online va face click pe anun╚Ť. În a╚Öa caz, în ajutor vine Google Analytics, care reprezint─â un mecanism pentru urm─ârirea calitativ─â a ╚Ťintei. Dac─â îl lega╚Ťi de contul AdWords, ve╚Ťi primi de câteva ori mai multe instrumente pentru aprecierea eficien╚Ťei campaniei publicitare ╚Öi ajustarea ei în timp util.

     

    În concluzie

    Google AdWords - „cheia de aur”, cu ajutorul c─âreia dvs. pute╚Ťi deschide u╚Öa oric─ârui teren online ╚Öi promova cu succes afacerea dvs, îmbun─ât─â╚Ťind cunoa╚Öterea brandului ╚Öi înmul╚Ťind profitul. Îns─â, rolul principal este jucat nu de m─ârimea bugetului, dar de determinarea exact─â a scopurilor ╚Öi obiectivelor campaniei publicitare.

    De asemenea, are influen╚Ť─â sfera dvs. de activitate ╚Öi propunerea: într-un caz e mai profitabil s─â se instaleze pre╚Ťul unui click, în altul – a afi╚Ö─ârilor. Dup─â cum campania publicitar─â necesit─â configurare complex─â, e mai bine ca proprietarii afacerilor mari ╚Öi mijlocii s─â se adreseze profesioni╚Ötilor în domeniul promov─ârii SEO.

    Data Public─ârii : 15.08.2019
    Evalu─âri: 0 clasament 0.00
    Chitoroga Dmitri
    Autor
    Dmitri Chitoroga
    SEO-specialist, targetolog. ├Än compania Studio Webmaster lucrez din anul 2018. Mai mult de 6 ani ├«n SEO. Iubesc s─â analizez oamenii ┼či ceea ce se petrece ├«n jur, s─â urm─âresc progresul. Jocurile video m─â ajut─â s─â m─â relaxez. Unul dintre cele mai preferate ÔÇö Half-Life 2. Dar, acesta nu este old school, este clasica genului ┼čtiin┼úifico-fantastic :)
    Comentarii (0)
    Pentru a l─âsa un comentariu, ave╚Ťi nevoie a intra
    rating rating rating rating rating
    (0.00 din 5 0 note)