Webmaster
+(373) 60-10-6666Contactați-ne
Dezvoltare

Tot ce trebuie să știți despre uzabilitatea site-urilor

  1. Principala
  2. Blog
  3. Dezvoltare
  4. Tot ce trebuie să știți despre uzabilitatea site-urilor
Timp de citire: 3 minute
Nu aveți timp să citiți?
Lăsați o cerere
Danieli Merencova Merencova Danieli
Data Publicării : 30.07.2019
clasament 0.00 Evaluări: 0

Usability – indicele simplității și a comodității de utilizare a resursei online, indiferent de tipul acesteia – magazin online, landing sau site – carte de vizită. Dacă din primele secunde utilizatorul nu reușește să înțeleagă unde să facă click pentru a primi informația de care are nevoie, îndată părăsește pagina și pleacă la concurenți, care au o resursă „mai simplă și mai clară”.

Comoditatea interacțiunii cu site-ul influențează considerabil activitatea de cumpărare, de aceea, cu cât mai înalți sunt indicii uzabilității, cu atât mai multe vânzări aveți. Site-ul ar trebui testat în mod regulat, prin analiza comodității, conversiei și a comportamentului utilizatorilor, pentru a determina varianta optimă de design, structură și logică.

Ce este uzabilitatea?

Acest concept reunește următoarele informații despre site:

  • navigarea;
  • logo-ul;
  • căutarea pe site;
  • front-end-ul;
  • plasarea conținutului;
  • vizibilitatea informațiilor utile;
  • designul paginilor;
  • URL;
  • calitatea și amplasarea imaginilor;
  • secțiunile „Despre noi”, „Contacte” și altele;
  • datele cu privire la preț (valuta, price-list-ul);
  • conectarea rețelelor sociale și altele.

 

Principiile uzabilității calitative

  • Designul – cheia spre încrederea vizitatorilor
  • Conținut structurat și logic
  • Tot ce e mai important – în colțul din stânga paginii, sus
  • Comunicare și suport
  • Posibilitatea de a se răzgândi – ștergerea produselor din coș, anularea comenzii
  • Propunerea ajutorului – prin intermediul consultațiilor online, în mod discret
  • Terminologie mai puțin specializată – explicați tot într-un limbaj clar
  • Secțiunile și posibilitățile resursei – la vedere sau realizarea hărții site-ului web
  • Formular de înregistrare simplu și laconic – mai multe șanse de înregistrare
  • Evitarea schimbărilor rapide în designul web, toate noutățile se introduc pe etape

V-au rămas întrebări pe această temă? Luați legătura cu specialiștii Studio Webmaster și primiți o consultație calificată gratuit. Realizăm testarea și îmbunătățirea perceperii resursei online din anul 2008, conectând o întreagă echipă de specialiști – marketologi, designeri, analitici-web, etc.

Comentarii (0)
Pentru a lăsa un comentariu, aveți nevoie a intra
rating rating rating rating rating
(0.00 din 5 0 note)