Usability – indicele simplității și a comodității de utilizare a resursei online, indiferent de tipul acesteia – magazin online, landing sau site – carte de vizită. Dacă din primele secunde utilizatorul nu reușește să înțeleagă unde să facă click pentru a primi informația de care are nevoie, îndată părăsește pagina și pleacă la concurenți, care au o resursă „mai simplă și mai clară”.
Comoditatea interacțiunii cu site-ul influențează considerabil activitatea de cumpărare, de aceea, cu cât mai înalți sunt indicii uzabilității, cu atât mai multe vânzări aveți. Site-ul ar trebui testat în mod regulat, prin analiza comodității, conversiei și a comportamentului utilizatorilor, pentru a determina varianta optimă de design, structură și logică.
În plus, indicatorul de utilizare este, de asemenea, important pentru promovare, la fel ca și optimizarea meta tagurilor site-ului sau introducerea cuvintelor cheie.
Acest concept reunește următoarele informații despre site:
V-au rămas întrebări pe această temă? Luați legătura cu specialiștii Studio Webmaster și primiți o consultație calificată gratuit. Realizăm testarea și îmbunătățirea perceperii resursei online din anul 2008, conectând o întreagă echipă de specialiști – marketologi, designeri, analitici-web, etc.