Companiile care se ocupă de mult timp de crearea profesionistă a site-urilor web, cunosc că pentru a implementa un proiect cu succes, trebuie să parcurgeți multe etape ale dezvoltării magazinelor online. De exemplu, în proces este implicată o întreagă echipă de specialiști de profil: programatori, designeri, elaboratori, manageri de conținut, copywriteri, specialiști SEO, analitici și alții. Cu cât mai voluminos este proiectul, cu atât mai multe resurse de timp și muncă sunt necesare.
Însă, există aspecte principale, cărora li se atrage o atenție deosebită. Aceste criterii reprezintă cheia spre un magazin online de succes, care poate fi ușor gestionat și va atrage utilizatorii online, motivându-i să achiziționeze anumite produse/servicii.
Acesta este un „must have” nu doar pentru magazinul online, dar și pentru orice alt site, orientat spre obținerea profitului. După cum mai bine de 50% din utilizatorii online își vor efectua cumpărăturile anume de pe dispozitivele mobile, conținutul portalului trebuie să se afișeze corect pe gadgeturile cu orice rezoluție a ecranului. Astfel, e necesar să creăm un site-web adaptabil.
Cu cât mai simplu și comod în utilizare este CMS-ul, cu atât mai ușor administratorul sau managerul de conținut va lucra cu conținutul site-ului – va adăuga, șterge, redacta, muta, etc. Aici ne referim la informațiile despre companie, texte în secțiuni, descrierile și fotografiile produselor, adăugarea noilor secțiuni, pagini web și multe altele.
El trebuie să fie bine gândit: cu cât mai ușor utilizatorul va găsi produsele de care are nevoie, cu atât mai multe șanse sunt că acesta va efectua o comandă. Pentru asta se elaborează minuțios filtrul – instrumentul cu ajutorul căruia putem elimina produsele de care nu avem nevoie, doar în câteva clickuri.
Fiecare unitate de producție din catalog trebuie să aibă o descriere și caracteristici exacte, fotografii reale. Dacă marfa se va diferenția de imagine și descriere, magazinul online va primi o serie de recenzii negative, iar nivelul de încredere în acesta va scădea. Bineînțeles, va scădea și activitatea cumpărătorilor.
Pe site trebuie realizat un modul de feedback, dezvoltat chat-boti, recenzii și posibilitatea de a comenta produsele. Acest fapt este indispensabil, dacă doriți să obțineți reacții pozitive din partea cumpărătorilor mulțumiți. Pentru majoritatea utilizatorilor online anume recenziile reprezintă un factor decisiv, dacă ei au dubii în privința cumpărăturii.
Dacă magazinul online va realiza livrarea prin toată țara sau chiar și peste hotare, atunci pentru a ridica șansele de a obține comenzi din alte regiuni, va trebui să propuneți vizitatorilor diferite modalități de plată – transferuri bancare, cărți de credit, portmonee electronice și altele. Cât mai multe comodități vor fi create pentru clientul potențial, cu atât mai mare e probabilitatea de a-l transforma în unul permanent.
Vă interesează crearea profesionistă a magazinelor online? Luați legătura cu specialiștii Studio Webmaster și primiți o consultație calificată gratuit. Vă vom face o propunere comercială individuală pentru elaborarea site-ului de vânzări, în decurs de 24 de ore de la solicitarea dumneavoastră. Și, desigur, vă sfătuim să vă familiarizați cu lucrările noastre, de exemplu, un case despre crearea unui magazin online de materiale de construcție. V-a plăcut? Vom crea un site de vânzare excelent și pentru dumneavoastră!