Comerțul electronic din ce în ce atrage mai mulți antreprenori începători și oameni de afaceri offline cu experiență. Mulți dintre ei se întrebare rezonabil: cum se deschide un magazin online de la zero, deoarece o astfel de resursă poseda necondiționat multe avantaje. Nu trebuie să plătiți lunar pentru chirie și facturile pentru serviciile comunale, să angajați un personal de consultanți etc. Din acest motiv, lista de taxe și costuri financiare se reduc semnificativ, mai ales la început.
Pentru ca platforma de vânzări online să funcționeze stabil (să reziste la o prezență zilnică mare 24/7), sigur (sa fie "impenetrabilă" pentru atacurile hackerilor) și fără fluctuații (eliminarea la timp erorilor tehnice, a Bug-urilor), este mai bine să lăsați in grija specialiștilor dezvoltarea propriului magazin-online de la zero. Apelând la o IT-companie profesională, obțineți garanția rezultatului – ceea ce înseamnă că banii investiți vor da roade cu siguranță. Cât de rapid – depinde de metodele de promovare și calitatea setărilor lor.
Pe Internet, puteți găsi oferte destul de atrăgătoare în care vă promit să creeze un site de vânzare la un preț ieftin. Dar, de regulă, CMS (Content Management System) gratuit este utilizat pentru acest lucru, care nu este capabil să garanteze un grad ridicat de fiabilitate a resursei. Și acest lucru este extrem de necesar, deoarece datele personale ale cumpărătorilor și plățile trec prin ea.
Dacă doriți ca portalul vostru să genereze profit real pentru mai mult de un an, este de dorit să îl asigurați cu o funcționalitate serioasă și să îl protejați de posibilele atacuri. Dezvoltarea unui site pentru un magazin-online pe Bitrix, Joomla sau Opencart de la zero se începe de la prețul $ 800-1000 și depinde de amploarea și complexitatea proiectului.
Dvs. puteți studia independent programarea și complexitatea aspectului pentru a afla, cum a crea un magazin online cu propriile mâini pas cu pas, dar nimeni nu vă va oferi garanția că veți finisa proiectul: a) reușit; b) reușit cu succes. Sau puteți contacta o IT-companie profesională, unde de crearea și promovarea website-ului se va ocupa personalul calificat.
Pentru a face acest lucru, marketingul pe Internet oferă diferite modalități de promovare: SEO, publicitatea contextuală în căutare și pe portaluri tematice, SMM etc. Instrumentul de promovare este selectat conform obiectivelor campaniei de marketing și se ia în considerare caracteristicile afacerii. Primii cumpărători pot fi atrași, pur si simplu, peste câteva zile după lansarea resursei.
Pot vedea exemple de proiecte de succes? Acordați atenție case-ului creării unui magazin online de mobilă. Vom putea dezvolta un proiect unic ținând cont de toate dorințele dumneavoastră.
Încă mai aveți întrebări despre acest subiect? De exemplu, cum să creați de sine-stătător un site pentru un magazin online de la zero? Contactați specialiștii Studio Webmaster și obțineți o consultație gratuită a experților. Vă vom face o ofertă comerciala profitabila si vă vom explica, cum sa vă deschideți magazinul online de la zero.